TCi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 TCi: har du link til VS? 9637706[/snapback] Eminence: http://www.wincustomize.com/skins.aspx?skinid=5758&libid=1 TCi: Er det VSet sånn "gjennomsiktig" eller bruker du ett program for å få det slik? 9638319[/snapback] WindowBlinds 6.0 Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva har denne personen gjort for å få albumbilde og sanginformasjon på desktopen, en Winamp Plugin? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 sikker på at det ikke er foobar han bruker? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 pent, men wallpaperet er litt forvirrende. Fikk nesten litt vondt i øynene Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Veldig minimalistisk.... Stilig, men litt for minimalistisk for min del Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har ikke funnet noen matchende wallpaper Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 noen som vet hvordan jeg kan modde quick lauch iconene til normal størrelse? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Still DPI tilbake til 96. Display Properties->Settings->Advanced->General->Display->DPI Setting: Normal Size(96 DPI) Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Still DPI tilbake til 96.Display Properties->Settings->Advanced->General->Display->DPI Setting: Normal Size(96 DPI) den står til 96 DPI. problemet er at iconene i quick lauch er like store som de på skrivebordet. og påvirkes likt når jeg endrer på Icons på avanserte utseende innstillinger. Iconene på startlinja ved klokka derimot har riktig størrelse... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ganske sikker på at det er et alternativ for store/små ikoner hvis du enten høyreklikker på ikon/toolbar. Har ikke brukt Quick Launch på flere år, så husker ikke Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ganske sikker på at det er et alternativ for store/små ikoner hvis du enten høyreklikker på ikon/toolbar. Har ikke brukt Quick Launch på flere år, så husker ikke har lett og lett, i mange uker. enten er jeg blind, ellerså eksisterer ikke valget. hadde blitt i ekstase for et screenshot Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har to 17" skjermer og kjører dualscreen. Hvordan kan jeg få slik at jeg kan ha forskjellig bakgrunn på hver? Endret 19. oktober 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har to 17" skjermer og kjører dualscreen. Hvordan kan jeg få slik at jeg kan ha forskjellig bakgrunn på hver? http://www.google.com/search?q=%22Dual+Mon...t+wallpapers%22 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ganske sikker på at det er et alternativ for store/små ikoner hvis du enten høyreklikker på ikon/toolbar. Har ikke brukt Quick Launch på flere år, så husker ikke har lett og lett, i mange uker. enten er jeg blind, ellerså eksisterer ikke valget. hadde blitt i ekstase for et screenshot Du må låse opp oppgavelinjen. Da kommer det noen små prikker på høyre og venstre side av quick launch. Høyreklikk på disse slik at musepekeren blir til to piler, slik: <-> så velger du Vis -> Små ikoner. Da blir de normale igjen. Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du må låse opp oppgavelinjen. Da kommer det noen små prikker på høyre og venstre side av quick launch. Høyreklikk på disse slik at musepekeren blir til to piler, slik: <-> så velger du Vis -> Små ikoner. Da blir de normale igjen. herlig asså, men de ble veldig stygge og rare. ikke like glatte og fine som de nede ved klokka i høyre hjørnet. why? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Pleier å hjelpe med en restart av maskina. Hvis ikke, kan du å bygge opp igjen ikon-cache'n. Det eneste programmet jeg vet som kan gjøre dette er Iconpackager. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jobba ikke så mye med den her.. ganske digg med noe lyst igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå