1915 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 jeg skjønte ikke noen ting av hvordan man lager egen desktop:S hjelp Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bruker du til å se bilder med egentlig?Windows Picture and Fax viewer. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 1915 Les litt her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...529&hl=+desktop Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Finnes det slike ting for Windows Vista? 9593585[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=721670&hl= Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bruker du til å se bilder med egentlig?Windows Picture and Fax viewer. 9605312[/snapback] Hvordan har du tweaket den såpass clean da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Slettet bitmaps for knappene i Shimgvw.dll Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg bruker Stardock Objectdock + Rainlendar2. Men jeg kunne tenkt meg og fåttt opp en visning av programmene jeg har i system tray opp på desktoppet. Hva trenger jeg da? Endret 1. oktober 2007 av Hansforum Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg bruker StardockBruker du et helt firma? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) haha... Endret 1. oktober 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, har lyst til å bytte skin på PC-en, så litt på dette Men Hvor skal jeg legge filene for at det skal funke? Er litt veldig noob på dette Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, har lyst til å bytte skin på PC-en, så litt på dette Men Hvor skal jeg legge filene for at det skal funke? Er litt veldig noob på dette 9625510[/snapback] Du bør nok lese litt bakover i denne tråden for å lære deg litt om skinning. Det holder ikke å bare forklare deg hvor filene skal legges. Dette fordi du kan ikke bare innstallere filene og få et skinnet desktop sånn uten videre. Du må først hacke Uxtheme.dll-filen din, eller innstallere et program som StyleXP eller Window blinds. Men for å svare på spørsmålet ditt; filene til visuelle stiler (windows-skins) skal legges i mappen C:\Windows\Resources\Themes Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 du må ikke hacke uxtheme fila, du bare laster ned UXtheme patchen. Du må ikke legge themes i resources mappa, det gjør ikke jeg og alt funker helt fint. Link til uxtheme patch: http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...tiPatcher.shtml Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 En stund siden sist. Ikke mange endringer i systemet. VS: WindowBlinds Eleminence Bakgrunn: Crysis Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fått meg 22" så trenger noen nye wallpapers Kan noen linke til en side med gode 1680x1050 bilder Bruker også Windowblinds så hvis noen vet om noen bra visuals, link gjerne til dem. Takker! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg bruker mye http://interfacelift.com/ Der kan man finne bilder etter oppløsning. Veldig greit. TCi: har du link til VS? Endret 4. oktober 2007 av Howard B Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 TCi: Er det VSet sånn "gjennomsiktig" eller bruker du ett program for å få det slik? Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lasta ned objectdock og den virker fint (stort sett), men noen ganger "finner" den ikke programmene jeg vil åpne, og den har spesialt vanskelig for å finne Start-menyen Den sier at "ObjectDock finner ikke kilden (eller noe...)". (Har ikke eksakte meldinga akkurat nnå, fordi den for øyeblikket virker...) Veldig kjipt når jeg må inn på ObjectDock Config for å hente opp Oppgave-linja, for å kunne trykke Start-menu Noen som har opplevd dette og kan hjelpe? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 For de som har ganske god hukomelse husker kanskje at jeg drev å lagde noen forskjellige visual styles som jeg skulle legge ut på customize.org og deviantart. Nå har stylebuilder klikka helt hos meg og jeg får ikke jobba noe mer med det. Derfor legger jeg det ut her for de som vil ta en titt. Noen av de er ganske uferdige. La også med font for de som ikke har de Det er også en grønn versjon av "communicate" som jeg lagde for en på custo. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Finnes det noen steder å laste ned stilige temaer, slik at jeg får endret menyer og oppgavelinjen? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595529 customize.org www.deviantart.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå