Tordenflesk Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 N.UN-mappene skal ligge under Stylers. Deretter skrur du på toolbaren under View-menyen i et hvilket som helst explorer-vindu. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Takk for all hjelp Tordenflesk. Endret 16. september 2007 av Jack_Daniels Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kjempe pent. Digger N.UN Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kjempe pent. Digger N.UN 9507277[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Sånn ser det ut her: Litt tomt, men har ikke laget så mye til det setupet her enda. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Joda litt tomt, men det kan bli pent det med litt arbeid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor mye ressurser bruker litestep.exe hos dere? Her bruker explorer.exe 28Mb med to vinduer oppe. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heisann Har nettopp kjøpt meg ny pc, og ekstra skjerm lurer på om noen har en full pakke jeg bare kan laste ned og innstalere, for 2 skjermer. Ser mange fine her på tråden, men finner ikke noe nedlasting noen steder. Hilsen André Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor mye ressurser bruker litestep.exe hos dere?25MBHer bruker explorer.exe 28Mb med to vinduer oppe.Jeg mistenker at mye av Explorer sin shell-aktivitet blir bortgjemt i andre prosesser, for etter at jeg byttet fikk jeg en del mer ledig RAM, selv om minnebruken var lik med Explorer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Nevermind. Endret 17. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Min bruker 23 (måtte bare si det ) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Heisann Har nettopp kjøpt meg ny pc, og ekstra skjerm lurer på om noen har en full pakke jeg bare kan laste ned og innstalere, for 2 skjermer. Ser mange fine her på tråden, men finner ikke noe nedlasting noen steder. Hilsen André 9513859[/snapback] En full styling pakke mener du ? Det fins pakker, men du trenger som regel litt software for å få det instalert. edit: Customize.org eller deviantart.com der finner du litt av hvert av pakker, themes, og wallpapers samt andre styling stuff Endret 17. september 2007 av Jack_Daniels Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heisann Har nettopp kjøpt meg ny pc, og ekstra skjerm lurer på om noen har en full pakke jeg bare kan laste ned og innstalere, for 2 skjermer. Ser mange fine her på tråden, men finner ikke noe nedlasting noen steder. Hilsen André 9513859[/snapback] En full styling pakke mener du ? Det fins pakker, men du trenger som regel litt software for å få det instalert. edit: Customize.org eller deviantart.com der finner du litt av hvert av pakker, themes, og wallpapers samt andre styling stuff 9515034[/snapback] Alt av software finnes på nettet men finnes det noen pakker med config til alle programmene? ser noen veldig fine for "dual screen" noen linker? finner bare screenshots. også der jeg kan finne hvordan program jeg må ha. har brukt Object dock plus og stardock sine, men vil ha noe annet. Hilsen André Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lasta ned launch tab og den virker bra, men noen problemer ble det: - Jeg klarer ikke å legge enkelte ikoner i "tabbene", f.eks. Paint og Papirkurv. Hvorfor det? - Når jeg la inn mapper i en Tab ville den ikke vise noe ikon. Det står bare "Mine Dokumenter. Hvorfor og hva gjør jeg for å få ikonet? - Jeg vil gjerne ha et helt rent skrivebord, men får ikke bort papirkurv ikonet! Noen forslag? Litt offtopic kanskje, men...: - Jeg tror jeg har driti meg litt ut: Jeg skulle bytte om på rekkefølgen på noen programmer som lå på "Start -> Alle programmer", men klarte å flytte mappa ned på hurtigmenyen. Og nå får jeg ikke flytta den tilbake igjen! Jeg har prøvd mye, men den vil ikke dukke opp i "Alle programmer"... Hjelp..? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Merath Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Her har dere mitt vakre screen Endret 18. september 2007 av Mindor_1 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Alt av software finnes på nettet men finnes det noen pakker med config til alle programmene? ser noen veldig fine for "dual screen" noen linker? finner bare screenshots. også der jeg kan finne hvordan program jeg må ha. har brukt Object dock plus og stardock sine, men vil ha noe annet. Hilsen André NU.N Det er det VS'et jeg burker nå, screenshot lenger oppe på siden. Alt jeg har på det bildet følger med i denne pakken utenom wallpaperet. program jeg bruker: Styler(for styler toolbar pluss litt andre visual effekter) Tune-Up (Må kjøpes, men du kan laste ned trail. Men ikke nødvendig dette programmet) RocketDock(Lignende ObjectDoc men bedre) IconPackager(For å skifte iconer raskt) Ultramon(For 2 taskbars) iShut(For andre shutdown styles eller hva jeg kan kalle det ) Tror jeg har glemt noen softwares men er litt trøtt så kommer ikke på de Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Her har dere mitt vakre screen 9523483[/snapback] Wow! Den var virkelig nice da! Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Alt av software finnes på nettet men finnes det noen pakker med config til alle programmene? ser noen veldig fine for "dual screen" noen linker? finner bare screenshots. også der jeg kan finne hvordan program jeg må ha. har brukt Object dock plus og stardock sine, men vil ha noe annet. Hilsen André NU.N Det er det VS'et jeg burker nå, screenshot lenger oppe på siden. Alt jeg har på det bildet følger med i denne pakken utenom wallpaperet. program jeg bruker: Styler(for styler toolbar pluss litt andre visual effekter) Tune-Up (Må kjøpes, men du kan laste ned trail. Men ikke nødvendig dette programmet) RocketDock(Lignende ObjectDoc men bedre) IconPackager(For å skifte iconer raskt) Ultramon(For 2 taskbars) iShut(For andre shutdown styles eller hva jeg kan kalle det ) Tror jeg har glemt noen softwares men er litt trøtt så kommer ikke på de 9525093[/snapback] Tusen takk. Funker dette med vista også? har tenkt på å kjøpe det:.. Har problemer med PC-en, kanskje noen kan hjelpeLink Endret 19. september 2007 av AnDy_1990 Lenke til kommentar
Merath Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Her har dere mitt vakre screen 9523483[/snapback] Wow! Den var virkelig nice da! 9525525[/snapback] takk takk er ikke mye som må gjøres for å mekke det. har bare brukt yahoo widgets og Stardock ObjectDock Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tusen takk. Funker dette med vista også? har tenkt på å kjøpe det:.. Med vista? Tror kansje noe av det vil virke men neppe alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå