Åsen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) liker de jeg lager selv jeg , men digger Grounded, mcv, Elemental, nuun, gsm og greenius. Den nye suiten til nuance folka kommer til å knuse alle de vsene. Endret 5. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hva er folkets all-time favoritt VS, da?Utrolig vanskelig spm. men her er i hvertfall noen jeg fant blant de mest populære på deviantart jeg liker veldig godt.areao4.2 by *heylove Aesthetic Groove by *heylove N.UN Suite by ~UnitedCustomizers Tempura and HmmXP-Tempura by ~hsn DAV5 by *aMADme Tho-mas: Kan jeg utfra det innlegget anta at du har tatt i bruk Greenius? Endret 5. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg har testa det litt ja, men kommer ikke til å lage et shot med det (tror jeg). Veldig fresht og pent vs Endret 5. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den nye suiten til nuance folka kommer til å knuse alle de vsene.9434794[/snapback] sandwich det er prat om? Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tar ikke dette veldig mye ressurser?? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Tar ikke dette veldig mye ressurser?? nope. Endret 6. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Takk til Tordenflesk for å ubevisst tipse meg om VS. Veldig typisk meg egentlig. Og jeg vet ikke hva Adobe gjorde med CS3 for Window, men noe må det ha vært, for min PS starter på omtrent 3 sekunder uansett hva annet jeg driver med. Anyways. VS: Tempura/HmmXP Ikoner: AsusTEK Wallpaper: Neutron Revolver Launcher: Lanchy Hvis noe info mangler, si ifra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 sandwich litestep er skamdeilig å bruke. Sandwich er skamdeilig. Gleder meg sinnsykt til det kommer ut. Må vel prøve å tigge meg til å få prøve det. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 har du brukt det? give link. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 spør på #nuance. De har ikke gitt ut noen beta av vset enda, bare litestep. Blir trolig det beste litestep themet noen gang når det blir released Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Tenkte jeg skulle la dere se hvordan sandwich lset ser ut Det kommer til å bli to farger til. Svart og brunt (ikke sammen, men to forskjellige) Endret 8. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 veldig pent, men ikke helt mine farger. gleder meg til de andre versjonene og den fullstendige suiten kommer ut. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 "start"-menyen så grom ut. Hvordan ser de andre fanene ut? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nesten helt perfekte. info viser hvor lenge pcen har stått på, ip adresse, hvor mye av cpu som er brukt ++. Perf viser hvor mye av cpu og minne som brukes i grafer (!) Vol er volumkontroll og Temp viser deg været for i dag og i morra (må settes opp gjennom yahoo og funker ikke for alle steder i norge) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det der litestep eller et vanlig vs? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) absolutt alt er litestep Endret 8. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Får ikke gjort det der med VS nei. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 uff skulle gjerne ha prød, men har skrekk for det greiene etter sist gang endte med sletting av alt og reinstallering av xp :S Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 da må du på en eller anna måte ha fucka det noe sykt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå