kakesjef Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det litestep du har brukt på den shooten? Eller hva pokker er det dere gjør egentlig.... Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) det er litestep. ganske innlysende mtp. at det står litestep i popup'en. Endret 28. august 2007 av Craves Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Her er desktopen min : - De to rundingene viser hvor snarveien til C:/ og Min Datamaskin ligger - 1 er det samme som "Kjør" i Windows - 2 trykker jeg et sted på den docken kommer jeg inn i "Oppgavebehandling" - 3 er høyreklikk Tycks ? Endret 29. august 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Orko Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mitt akkurat nå. Leter ennå etter en peker som passer, og jeg prøver å få fjernet gjennomsiktigheten i rainmeter. Gjennomsiktigheten i høyreklikk-menyen på rainmeter er satt til 0%, så tror feilen må være i scriptet? Noen som kan hjelpe? Scriptet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [Rainmeter] [Author] Measure=Time Format="Nylons" Disabled=1 [MeasureTime] Measure=Time Format=%H : %M : %S [MeasureMonth] Measure=Time Format=%B Substitute="January":"January","February":"February","March":"March","April":"April","May":"May","June":"June","July":"July","August":"August","September":"September","October":"October","November":"November","December":"December" [MeasureDate] Measure=Time Format=%d [MeasureDay] Measure=Time Format=%A Substitute="Monday":"Monday","Tuesday":"Tuesday","Wednesday":"Wednesday","Thursday":"Thursday","Friday":"Friday","Saturday":"Saturday","Sunday":"Sunday" ; -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ; METERS ; -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- [MeterTime] MeasureName=MeasureTime Meter=STRING X=0 Y=13 FontColor=240, 74, 160, 58 FontSize=40 FontFace=trebucbd StringAlign=LEFT StringStyle=Normal AntiAlias=1 [MeterMonth] MeasureName=MeasureMonth Meter=STRING X=85 Y=110 FontColor=240, 74, 160, 58 FontSize=14 FontFace=trebucbd StringAlign=LEFT StringStyle=Normal AntiAlias=1 [MeterDate] MeasureName=MeasureDate Meter=STRING X=180 Y=110 FontColor=240, 74, 160, 58 FontSize=14 FontFace=trebucbd StringAlign=LEFT StringStyle=Normal AntiAlias=1 [MeterDay] MeasureName=MeasureDay Meter=STRING X=100 Y=85 FontColor=240, 74, 160, 58 FontSize=14 FontFace=trebucbd StringAlign=LEFT StringStyle=Normal AntiAlias=1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er det mulig å endre muse pekeren? Pappa hadde et fly til muse peker på en Win 98 maskin en gang. Hvordan skifter jeg på dette? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 haha. gå inn i kontrollpanel > mus > pekere. er i hvert fall sånn i xp. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Oppdatert den forrige screenen min. Har laget et launchy skin og et winamp skin. har fortsatt noen ting til å lage (tror jeg) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Den kanten rundt launchy passet ikke helt. Ellers ligger fethets-faktoren rundt 90% der. Endret 1. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) så du synes at kanten skal være samme farge som "innmaten"(var det eneste ordet jeg kunne komme på )? Endret 2. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Like greit å følge stilen fra de andre skin-ene er det ikke? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) jo, det er vel forsåvidt det, men jeg tenkte at den kanskje kunne bli litt vanskelig å se hvis den ble helt svart. Endret 2. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Innholdet er jo en helt annen farge, så skulle ikke være noe problem å se den vel? EDIT: Poster denne før jeg begynner på en ny en Endret 2. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 nei, det funka ganske bra allikavel. Pen desk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ferdig versjon her: http://customize.org/screenshots/53129 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Her er mitt, dual screen ftw! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Her er min nye dual screen... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Slik ser skole laptopen min ut, enkel men stil ren.. Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva er folkets all-time favoritt VS, da? På min liste kommer faktisk Zune og Royale fra MS ganske så høyt oppe på listene! :-) Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg liker så mange at det blir vanskelig å utnevne én, men elfin2 og mcv er blant favorittene. dog, jeg liker langt fler enn de to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå