Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 OMFGROFLLOL! AI WANT PIGS IN TEH PARADEZ. Men seriøst, funker IconPackager til det? Forresten, IP funker ikke med LiteStep, så jeg holder meg til Styler TB. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 IP har absolutt ingenting emd den baren å gjøre. loathsome prater tøv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tenkte meg egentlig det... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Tror nok heller han misforsto det med ikoner i explorer. Endret 22. august 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 takker for svar stigf og tordenflesk Lenke til kommentar
McZorg Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei, er det noen som vet om noen bra tutorials for å lære Vista deskmod? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er vell en del info i Vista Deskmod tråden... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Uff, alt for lenge sia jeg har posta her nå, veit at det har blitt jævli dårlig, men gidder ikke å bruke så mye tid lenger, er mest ute å kjører herligheten vett.. ^^ edit: Mye rot det der. Posta bare wallpaper først.. edit 2 : Veit ikonene er stygge.. Endret 23. august 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har nå standard hvit Windows oppgavelinje, men når noen f.eks skriver til meg på msn, er det ikke særlig stor forskjell i fargene når vinduet på oppgavelinjen blinker. Jeg vil derfor øke kontrasten, vet noen av dere hvordan man kan gjøre det? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 kan man ikke forandre kontrasten på skjermen, med de konfigurasjonsknappene som er der? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) sykkelen var fin da 9346410[/snapback] Takk.. Edit: En liten update, har fiksa litt på bakgrunnen, satan for et pirkeatbeid.. Edit; faen, var bare wallpaper det.. Arh, ja, whatever, desktop`en ser helt lik ut, samma ikoner osv.. Endret 23. august 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 sykkelen var fin da 9346410[/snapback] Takk.. Edit: En liten update, har fiksa litt på bakgrunnen, satan for et pirkeatbeid.. Edit; faen, var bare wallpaper det.. Arh, ja, whatever, desktop`en ser helt lik ut, samma ikoner osv.. 9346860[/snapback] Fjern det grønne som reflekteres i hjulene, så blir den ikke så forstyrrende å se på Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøver ut dual-screen nå, og her er desktopen atm Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) sånn ser det ut her nå: vs(prøvde å porte laza linux themet til lyrae på custo), ls, miranda og firefox startsiden er laget selv Endret 28. august 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dumt spørsmål, veit det, men hvordan får man popup-vinduer i Miranda når noen logger på/sender første melding. Det er den eneste faktoren som gjør at jeg ikke bruker miranda på fulltid, noe jeg gjerne vil. *Har ikke søkt i tråden heller* Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 det har jeg lurt på lenge også Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 pent, thomas - men du har alltid så sjukt stor kontaktliste, passer ikke. og at det bare er brun skrift i irc passer heller ikke helt. ellers heit. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg har sånn at min egen skrift i irc er hvit, men hadde ikke skrevet noe når jeg tok shotet. Kontaktlisten er da ganske lett å gjøre mindre, skal huske på det når jeg tar et nytt shot etter på. Må bare fikse winampen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå