Åsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 jeg skrev til Blade-bunny. Jeg burde ha brukt quote, men jeg gadd ikke Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Da så. Noen som har prøvd Emerge ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 har aldri hørt om det 9317362[/snapback] Veldig lett og brukervennlig program Du kan, som sagt, "overskrive" desktopen til Windows, men kan få igjen denne når du vil. Du kan lage en dock, og et felt der klokken er hvor du også kan skrive inn commands, samme som "kjør". Du har et felt med alle programmer som kjører og et felt med de programmene som er åpne. Hadde ikke hørt om det før jeg heller, men veldig kjekt program Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Holder meg til Litestep. Emerge så ganske primitiv ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Enig, minnet om en mindre brukervennlig og mindre tilpassningsvennlig version av Litestep.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) tror nok jeg holder meg til Litestep jeg og legger ut en ny beta med den gråe versjonen, vil gjerne ha litt tilbakemeldinger om den selvom den ikk er helt ferdig Endret 20. august 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Liker ambush godt, men syntes den har noen mangler/feil: Prøv å lag en versjon med fonten Calibi elns, pixel-fonts funker ikke så bra på vs imo. Minimer, gjenopprett ned og lukk -knappene har for stor avstand mellom hverandre og er ikke spesielt pene heller(syntes jeg). Var noe mer også, men kommer ikke på det nå. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg synes at pixel fonts funker kjempe bra på vser. Jeg synes at det er langt i fra stor avstand mellom knappene, og jeg synes de er ganske fine (mange andre også) Du nevnte egentlig ingen feil, bare personlige preferanser, men takk for at du liker det ellers jeg kan sikkert legge til en calibri(eller avant garde) versjon av vsene Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Prøv å lag en versjon med fonten Calibi elns,Gjør det selv. Ikke vanskeligere enn å gå inn i "Egenskaper For Skjerm" og ordne det under utseende. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ingen som vet om noe man kan bruke for å få et bilde som en snarvei til f.eks. Papirkurv eller Min Datamaskin ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Et hvilket som helst dock-prog tar seg av det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fant ut hvordan jeg lett kunne gjøre det , skrive et punktum og forstørre det til rundt 200, og legge til en input. Men hva er snarveien til Min Datamaskin ? Har prøvd "Min Datamaskin/mindatamaskin/My Computer/mycomputer" , men ingen funker. Forslag ? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Noen som vet hvordan man setter bilder som bakgrunn i utforsker? Og er det mulig å endre størrelsen på ikonene bare på skrivebordet? Endret 21. august 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 DJ Ovin: Prøv disse: ::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} %SystemRoot%\explorer.exe /e,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} %SystemRoot%\explorer.exe ::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} En av de bør fungere Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er det mulig å forandre skinns/iconer på selve den baren som er på min datamaskin/mapper osv...(explorer bar?) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Første funka , tusen takk! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er det mulig å forandre skinns/iconer på selveden baren som er på min datamaskin/mapper osv...(explorer bar?) Tilbake/frem osv? Du kan bytte den ut med 'Styler Toolbar' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Er det mulig å forandre skinns/iconer på selveden baren som er på min datamaskin/mapper osv...(explorer bar?) 9332896[/snapback] Her har du litt info, og her har du Y'Z Toolbar, her og her finner du skins. Her laster du ned Styler Toolbar, og her og her laster du ned skins. Vet at det ikke blir helt det samme, men det er den enkleste måten. Foretrekker selv Styler Toolbar i "StylerTB Mode" ( Info>Kryss av for det.) StigF Edit: Faen Esben, jeg satt i et kvarter og skrev et innlegg, og så kommer du før meg Jaja, posten min inneholder mer info. Inlegg nr 500 Endret 21. august 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er det mulig å forandre skinns/iconer på selveden baren som er på min datamaskin/mapper osv...(explorer bar?) Tilbake/frem osv? Du kan bytte den ut med 'Styler Toolbar' 9333611[/snapback] Anbefaler IconPackager, jeg Er det mulig å forandre skinns/iconer på selveden baren som er på min datamaskin/mapper osv...(explorer bar?) 9332896[/snapback] Her har du litt info, og her har du Y'Z Toolbar, her og her finner du skins. Her laster du ned Styler Toolbar, og her og her laster du ned skins. Vet at det ikke blir helt det samme, men det er den enkleste måten. Foretrekker selv Styler Toolbar i "StylerTB Mode" ( Info>Kryss av for det.) StigF Edit: Faen Esben, jeg satt i et kvarter og skrev et innlegg, og så kommer du før meg Jaja, posten min inneholder mer info. Inlegg nr 500 9333614[/snapback] OMFG LETS THROW YOU A PARADE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå