Åsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) jo det gjør det.. Dere er sikkert litt lei av alt Vs snakket mitt nå, men jeg venter med å legge den ut på custo til neste uke, 50 % fordi jeg må teste det grundig først selv og de andre 50 % på rent djevelskap mot alle som vil ha den på custo legger ut enda en beta her imens Endret 18. august 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan får dere XP-themet "overført" til Litestep? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Det heter "a shutdown", ikke "an" Samme med "startpage", "wallpaper" og "commandline".I know, men nå var original-wall skrevet sånn, og så tenkte jeg at det tross alt er unger som sier det. Hvordan får dere XP-themet "overført" til Litestep? Photoshoplegger ut enda en beta her imensBlir det en grå variant? Gammel-rosa er harde greier å matche Endret 18. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan får dere XP-themet "overført" til Litestep? Photoshop9308984[/snapback] Lat som jeg er, hadde du hatt lyst til å sende meg den som du hadde på screenet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Lat som jeg er, hadde du hatt lyst til å sende meg den som du hadde på screenet? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 *9309069[/snapback] Herligt, takketakk! Er det mye arbeid egentlig? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Er det mye arbeid egentlig?1. Kopiere deler fra .msstyle-filen inn i photoshop2. Lim inn de i 6 bildefiler 3. velge font pluss font-farger i 1 config-fil. Endret 18. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hmm, jeg får se om jeg lager en grå versjon. Kanskje jeg tar med flere fargevalg og, men da kan det ta mange uker (kanskje måneder, siden skola starter på mandag) før jeg releaser det Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Er det mye arbeid egentlig?1. Kopiere deler fra .msstyle-filen inn i photoshop2. Lim inn de i 6 bildefiler 3. velge font pluss font-farger i 1 config-fil. 9309259[/snapback] Takker. Får vel sette meg ned og rote litt rundt en dag Får forresten en liten bug i LS-themet (samma i Rosenrot versjonen). Det er akkurat som om linjen bare blir dyttet videre ut til høyre, og jeg er ikke helt sikker på hva som forårsaker det. Jeg har ihvertfall da ikke mulighet til å åpne/se tray-icons. Vet ikke om du var klar over det, eller om det i det hele tatt skjer for deg. Greit nok at recycle bare et par raske tastetrykk unna, men det er bare irriterende . Edit; Nå skjedde det ved at jeg åpner et hvilket som helst program som legger seg på oppgavelinjen, med systrayen åpen. Deretter "beveger" programmene seg bare delvis bortover og dekker etterhvert ikonene. Det fortsetter også etter at alt er dekket over. Whyes?! Endret 18. august 2007 av jH- Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Den første får jeg. Den andre kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg vet ikke om det er noe man kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Litt usikker på hvordan det gråe fargevalget skal være, men det er sånn det ser ut nå. Noe som skulle ha vært endra på? Endret 19. august 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Litt usikker på hvordan det gråe fargevalget skal være, men det er sånndet ser ut nå. Noe som skulle ha vært endra på? 9315538[/snapback] Ikke for å være pirkete, men i mine øyne så det mer hvitt enn grått ut. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 det er en ganske lys grå, jeg er ikke noen stor fan av mørke grå farger Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ser det er mange som bruker enkle og ukjente vs nå for tiden, og lurer på hvor alle finner disse. Har så klart de mest "populære", men slike enkle som dere har har jeg ikke mye av. Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Enkle på hvilken måte? Noen eksempler? Noen kan du få hvis du tigger de som lagde det nok...? Det er de som ikke er utgitt, og som kun sendes rundt i det mørke og skulme customizing-kretsene, altså de som er medlemmer på customize/GSM, eller henger på #nuance Hvis det var dette du mente da. Er trøtt Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tja, kan finne frem noen eksempler, men mener liksom sånn non-high-tech. Får sjekke ut "nuance og litt mørke bakgater da.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan får jeg gjort så at et bilde vil bli en snarvei? For eksempel: Snarvei til Papirkurv skal være en ball på bakgrunnsbildet mitt, så hvis jeg trykker på den ballen spretter Papirkurven opp Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 har du lett etter themes på customize.org? veldig mange enkle themes der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 DJ Ovin: Skift papirkurviikon til et blankt et, og ta vekk teksten, så flytter du det over ballen? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Themes til hva ? Jeg bruker Samurize og Emerge Desktop/Launcher osv. Leter ikke etternoe tema etter det jeg vet, men et eller anna så man kan lage knapper ut av bilder. StigF: Får ikke tatt bort teksten, gjør jeg vel ? Og btw sånn jeg har det nå med Emerge Desktop (vet ikke om noen av dere har prøvd det) så har jeg ingen ikoner fra windows på desktopen. Windows Desktopen vises ikke i det hele tatt. Emerge har lagt seg oppå ellernoe, så har ingenting av ikoner Endret 19. august 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå