Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det laget noen guide for bruk av litestep her på forumet?

Dette programmet virker interesant og jeg har lyst til å prøve...

Er dette gratis? hvis ikke det er noen guider på forumet har noen en link

til eventuelle andre gode guider?

9279794[/snapback]

Er veldig stas. Har fortsatt liten erfaring med det, men jeg tror Tordenflesk kan en del. Hvis du har noen Spm kan du jo bare stille de her :)

Lenke til kommentar
problemet er vel heller at jeg ikke kommer meg inn på maskinen.....

har prøvd å reparere vindows, men ingen resultat.

9281100[/snapback]

Siden du tydeligvis kommer deg inn i sikkerhetsmodus, kan du vel strengt tatt avinstallere og heller følge installeringsmetoden som Tordenflesk linker til.

Til dere LSere:

I mitt savn etter keyboard-hotkeys som forsvant med install av LS, datt jeg idag over denne her. Fulgte den til punkt og prikke, men ved forsøk på recycle nektet LS å starte, og ga meg heller feilmelding. Ved recycle spurte den også etter en eldre modul en v_bang-lite, som jeg selvfølgelig lastet ned.

Sitter litt fast, ser ikke helt hvor feilen ligger... :dontgetit:

Lenke til kommentar
problemet er vel heller at jeg ikke kommer meg inn på maskinen.....

har prøvd å reparere vindows, men ingen resultat.

9281100[/snapback]

Siden du tydeligvis kommer deg inn i sikkerhetsmodus, kan du vel strengt tatt avinstallere og heller følge installeringsmetoden som Tordenflesk linker til.

Til dere LSere:

I mitt savn etter keyboard-hotkeys som forsvant med install av LS, datt jeg idag over denne her. Fulgte den til punkt og prikke, men ved forsøk på recycle nektet LS å starte, og ga meg heller feilmelding. Ved recycle spurte den også etter en eldre modul en v_bang-lite, som jeg selvfølgelig lastet ned.

9282669[/snapback]

Du må jo laste ned Modulen som står øverste i Howto? Er nok det som er problemet hvis ikke du har gjort det.

Tips: man kan også recycle ved hjelp av ctrl+alt+r :)

Lenke til kommentar
Til dere LSere:

9282669[/snapback]

Du må jo laste ned Modulen som står øverste i Howto? Er nok det som er problemet hvis ikke du har gjort det.

Tips: man kan også recycle ved hjelp av ctrl+alt+r :)

9283527[/snapback]

V_bang-lite er v2.0, så den har jeg lastet ned.

Merk også koden litt nedenfor:

*NetLoadModule v_bang-lite

VolumeStepwidth 5 ;; default = 10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Oisann, kan teste det jeg og da, så kan jeg se om det er problemer hos meg.

Forresten, kakesjef, hva er det du vil ha guide om?

Evt, noen andre, hva vil dere ha i en guide?

Skal på LAN, så hvis det blir litt tid til overs, kan jeg skrive litt.

Lenke til kommentar

Å modde LS er nesten like lett som å bruke det. Du bare åpner litestep fila i winzip, extracter filene til hvilken mappe du vil, åpner bildene paint eller photoshop, gjør hva søren du vil med de, lagre, zip mappa som alle bildene, configene, theme.rc etc. ligger. så installerer du zippen sånn som du ville ha intallert et vanelig theme. Hvis du vil gjøre forandringer på font eller font farge ++ må du gå i theme.rc (i litestep menyen: litestep -> edit config -> theme.rc). Det som står der er ganske logisk. Fontcolor: Fontfarge. Vil du ha en svart fontfarge skriver du 000000 der den orginale font fargen er. Lagre fila, og recycle litestep (i litestep menyen: Litestep - recycle)

Ble ganske mye på en gang, hvis du har flere spm er det bare å spørre så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...