pessimisten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kult!Men match hjemmeside-fonten med de andre 9269361[/snapback] Sant, visste det var noe jeg hadde glemt *fixe* Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er man nødt til å bruke iconpackager for å bruke custom icons? bruker dette mye ressurser? Skal poste desktopen min snart, trenger bare å bytte iconene. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er man nødt til å bruke iconpackager for å bruke custom icons?Nope, men det er mye enklere enn å hacke shell32.dll, og måtte restarte PC'n hver gang du vil se om ting ble pent.bruker dette mye ressurser? Nei, Windows har brukt ikoner som representasjon av filer siden i hvert fall Windows 2.0, så noe særlig resurser har det aldri tatt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvor er det blitt av vista deskmod? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvor er det blitt av vista deskmod?Hva mener du? denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sitter å med Wobachi av aMADme, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er man nødt til å bruke iconpackager for å bruke custom icons?Nope, men det er mye enklere enn å hacke shell32.dll, og måtte restarte PC'n hver gang du vil se om ting ble pent.bruker dette mye ressurser? Nei, Windows har brukt ikoner som representasjon av filer siden i hvert fall Windows 2.0, så noe særlig resurser har det aldri tatt. 9271480[/snapback] skjønner jo at iconene ikke bruker mye ressurser. men hvordan hacker man shell32.dll da? patche elns? litt noob på dette.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvorfor kan du ikke bare bruke iconpackager da? å gjøre det på en den andre metoden er jo abre tungvindt. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvorfor kan du ikke bare bruke iconpackager da?å gjøre det på en den andre metoden er jo abre tungvindt. 9272924[/snapback] Nei si det. tippet bare at det bruker mere ressureser, når man må ha et program for å få iconene til å fungere. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tror det skal fungere fint... test det hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du kan patche med Tango Patcher, men vil du ha andre ikoner, må du bruke IconPackager eller IconTweaker. Programmene bruker ikke ressurse, siden de bare endrer shell32.dll, de også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Nei si det. tippet bare at det bruker mere ressureser, når man må ha et program for å få iconene til å fungere. IP kjører ikke i bakgrunnen nei StigF: Endrer ikke shell32.dll nei, det bare ber Windows om å lete etter ikoner andre steder enn shell32.dll etc. Endret 13. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan kan jeg fjerne søppelbøtten fra skrivebordet? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 TweakUI ordner den biffen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kjapt spm: hvordan gjør jeg slik at 3dcc scheme blir brukt på oppstart. Nå må jeg endre det hver gang jeg starter pc'en Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 3DCC bruker bare det vanlige farge-systemet i Windows. noen ganger pleier menyer, valgte ting etc. blir helt tullete. Jeg pleier ikke gjøre så store endringer med 3DCC for å slippe det. I tillegg til at jeg kun restarter PC'n en gang i uken Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nei si det. tippet bare at det bruker mere ressureser, når man må ha et program for å få iconene til å fungere. IP kjører ikke i bakgrunnen nei StigF: Endrer ikke shell32.dll nei, det bare ber Windows om å lete etter ikoner andre steder enn shell32.dll etc. 9273606[/snapback] ok ok! Icon packager is it.... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 3DCC bruker bare det vanlige farge-systemet i Windows. noen ganger pleier menyer, valgte ting etc. blir helt tullete. Jeg pleier ikke gjøre så store endringer med 3DCC for å slippe det. I tillegg til at jeg kun restarter PC'n en gang i uken 9274373[/snapback] Nei, men jeg skrur av pc'en om natta, så er jævlig kjipt å måtte styre med 3dcc hver gang jegstarter pc'en Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du kan jo lagre 'scheme'et, og sette det til å åpne på oppstart. Du får godta en 'Apply, Close' ved hver oppstart. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du kan jo lagre 'scheme'et, og sette det til å åpne på oppstart. Du får godta en 'Apply, Close' ved hver oppstart. 9276502[/snapback] ja . Får gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå