kakesjef Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Drit kult Hva er det du har øverst? er det bare en slags mod for object dock eller noe? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Drit kult Hva er det du har øverst? er det bare en slags mod for object dock eller noe? 9253355[/snapback] Rocketdock, med Rosenrot skin og reflection icons EDIT: og takk Sry for den begynner å bli trøtt Endret 10. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 rocketdock... er det et program? kan du eventuelt linke det skinnet og iconene? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) rocketdock... er det et program? kan du eventuelt linke det skinnet og iconene? 9253449[/snapback] RD Icons Skin Endret 10. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Takker De iconene er vel noe av det bedre jeg har sett i mitt liv Men hva er forskjellen mellom reocketdock og objectdock? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 rocketdock er gratis, det er ikke objectdock. Objectdock har kanskje litt flere muligheter, men jeg synes at rocketdock er best Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Prøver å teste ut litestep, men skjønner ikke hvordan det funke Når jeg starter sier den at den mangler "step.rc" Noen som kan forklare hvordan dette funker? EDIT: Tordenflesk: jeg endre litt på startsiden din. La til litt flere snarveier etc Endret 11. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Prøver å teste ut litestep, men skjønner ikke hvordan det funke Når jeg starter sier den at den mangler "step.rc" Noen som kan forklare hvordan dette funker? Det lureste er å installere LS med Omar sin installer, og så oppdatere med 'Litestep-Updater (v 0.24.7 r3) by jc999'Lurt å kvitte seg med det du har for øyeblikket først så det ikke blir noe krøll. Endret 11. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Prøver å teste ut litestep, men skjønner ikke hvordan det funke Når jeg starter sier den at den mangler "step.rc" Noen som kan forklare hvordan dette funker? Det lureste er å installere LS med Omar sin installer, og så oppdatere med 'Litestep-Updater (v 0.24.7 r3) by jc999'Lurt å kvitte seg med det du har for øyeblikket først så det ikke blir noe krøll. 9257087[/snapback] Takk. Tester det Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Litt fler spm: hvordan fikk du LS theme som matcha Rosenrot? Finnes det en enklere måte å endre menyene i høyreklikk og "start"? Har windows knappen mistet sin funksjon? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hvordan fikk du LS theme som matcha Rosenrot?bedrev photoshop-magi på Simpledark i rundt 10 min.Finnes det en enklere måte å endre menyene i høyreklikk og "start"?Eneste måten jeg vet om er å redigere popup.rc Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Her er min desktop for øyeblikket. Jeg liker den veldig godt 9253285[/snapback] Link til themet, ikonene og skinnet til Firefox? HVis du bruker Winamp på bildet der, hvilket skin? Fint du eller none andre svarer fort. Utrolig stilig. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jobba ganske lenge med det shotet her. Har laga Vs, Ls, ikoner, miranda, firefox startsiden og shutdownen (en del av ls themet) selv. Ble ganske fornøyd med hvordan det ble Endret 11. august 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jobba ganske lenge med det shotet her. Har laga Vs, Ls, ikoner, miranda, firefox startsiden og shutdownen (en del av ls themet) selv. Ble ganske fornøyd med hvordan det ble Steike! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jobba ganske lenge med det shotet her. Har laga Vs, Ls, ikoner, miranda, firefox startsiden og shutdownen (en del av ls themet) selv. Ble ganske fornøyd med hvordan det ble 9258722[/snapback] Nå fikk jeg lyst til å gå i gang med Litestep. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har lastet ned og installert LaunchTab herfra. Det fungerer forsåvidt veldig bra, men får ikke satt det til å starte opp med windows. Jeg får bare opp beskjeden "Unable to create .lnk file" Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jobba ganske lenge med det shotet her. Har laga Vs, Ls, ikoner, miranda, firefox startsiden og shutdownen (en del av ls themet) selv. Ble ganske fornøyd med hvordan det ble 9258722[/snapback] Svarte å bra! hvordan fikk du LS theme som matcha Rosenrot?bedrev photoshop-magi på Simpledark i rundt 10 min.Finnes det en enklere måte å endre menyene i høyreklikk og "start"?Eneste måten jeg vet om er å redigere popup.rc 9257963[/snapback] Lyst til å sende meg temaet?. så får jeg jobbe med popup.rc etterhvert EDIT: og er det normalt at miranda ikke gir fra seg en lyd? o.O EDIT2: blir jo nødt til å prøve meg på LS, så gir et nytt forsøk på å klare det seg Endret 11. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Som standard kommer det ikke lyder med Miranda, ja. De må du legge inn selv. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Som standard kommer det ikke lyder med Miranda, ja. De må du legge inn selv. 9258952[/snapback] Hvor finner jeg de? og hvordan får jeg ikoner på skrivebordet i LS? Endret 11. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 det er ingen lyder som følger med miranda, jeg tok bare lydene som fulgte med msn messenger. Let litt rundt i Program filer mappa så finner du de sikkert. Hvordan man får ikoner på skrivebordet er jeg litt usikker på. Prøv å søk i google eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå