pessimisten Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nå formaterer jeg til XP, så nå skal det nok bli fart på sakene EDIT: noen som vet om det funker like bra å skinne Windows XP MCE? Endret 8. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ja, det gjør det. Jeg bruker MCE Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som har erfaringer med IconTweaker? Her Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tordenflesk: Den startsiden du har lagd til FF... den har du lagd selv. Er det vanskelig å å sette opp? Trenger nemmelig et godt alternativ til Operas Speed dial Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Fikk originalen fra StigF. Eier ikke html-evner Endret 9. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fikk originalen fra StigF. Eier ikke html-evner 9242534[/snapback] ah. Har ikke peil på slikt heller Du kunne ikke sendt meg en kopi elns? så ser jeg hva jeg kan jobbe med og hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fikk originalen fra StigF. Eier ikke html-evner 9242534[/snapback] ah. Har ikke peil på slikt heller Du kunne ikke sendt meg en kopi elns? så ser jeg hva jeg kan jobbe med og hvordan det skal gjøres 9242700[/snapback] Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Sant, det var komplisert Har noen få spm til: 1. Hvordan hindrer jeg at det hvises dato på mld i miranda? 2. I iconpackager er det en del ting som ikke vil endres, f.eks. "desktop" og helt små mapper og HDD. Var alt jeg hadde til nå, men kommer sikkert mer Endret 9. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Nå har jeg lastet ned Samurize og laget meg en config. Men hvordan får jeg Samurize til å visse ut/inn linjen min på utorrent. slik at den viser hvor mye jeg laster ned.. Skal ha en graph og tekst på begge Endret 9. august 2007 av Gaut1 Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Fant hele utseendet på Customize.org å syntes det var så pent, så jeg tok det i bruk. 9225652[/snapback] Link? Endret 10. august 2007 av Scatch Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) 1. Hvordan hindrer jeg at det hvises dato på mld i miranda?Du koker en kanne kaffe og bruker natta på å rote gjennom instillngene 2. I iconpackager er det en del ting som ikke vil endres, f.eks. "desktop" og helt små mapper og HDD.Desktop vet jeg ikke hvor man finner i Windows, så ikke stort å bry seg om. HDD kan det hjelpe å bytte på 'Drive Mode'hvordan får jeg Samurize til å visse ut/inn linjen min på utorrent.Går ikke, µtorrent gir ikke fra seg noe info. Azereus gjør det. Du kan bruke netlimiter eller sette opp metere for total DL/ULLink? http://www.deviantart.com/deviation/59440359/ Endret 10. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
AKor Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg har lastet ned ObjectDock, og jeg får ikke inn noen steder på den "weather" Docken.. men når jeg går på accuweather.com så finner jeg alt på den sia... hvordan får jeg det på ObjectDock? Det kommer opp "Feed not available... try again later" Endret 10. august 2007 av adrilzz Lenke til kommentar
ssf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg har lastet ned ObjectDock, og jeg får ikke inn noen steder på den "weather" Docken.. men når jeg går på accuweather.com så finner jeg alt på den sia... hvordan får jeg det på ObjectDock? Det kommer opp "Feed not available... try again later" 9248355[/snapback] Samme gjelder meg. Tar opp igjen IconTweaker? Det fungerer brillefint her (gratis), men følger det med noen ulumskheter? (Hverken Spybot eller SAS har funnet noe enda. Men tror jeg bare har kjørt smartscan, ikke fullscan. litt usikker på akkurat det ) LaunchTab, jeg får overhodet ikke til at den starter opp med windows! Blir gal snart Noen som vet det? Står at den er unable to create .Ink file.... Endret 10. august 2007 av ssf Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 følger det med noen ulumskheter?Hvorfor skulle det gjøre det? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 følger det med noen ulumskheter?Hvorfor skulle det gjøre det? 9251113[/snapback] Nei, vet ikke Men finner det ikke omtalt i denne tråden, og syntes det var litt merkelig. Har ikke søkt eller noe, men har da lest gjennom en GOD del sider her. Eneste jeg finner nevnt ang ikoner er IP. Og tror da de fleste oppsøker gratis? Men det funker da fint her i alle fall (untatt på delte mapper i msg :/ ) Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 vel vel, ikke spesielt fornøyd med tanke på at jeg ikke fant et matchende wp, men greit nok :] 9212573[/snapback] Bruker du Foobar? Jeg må evt. ha de instillingene du har. Den var dritpen<3 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Men finner det ikke omtalt i denne tråden, og syntes det var litt merkelig.Du syns det er merkelig at vi ikke er like paranoide som deg? Hadde et program inneholdt spyware av noe slag hadde programmet neppe blitt nevnt. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) vel vel, ikke spesielt fornøyd med tanke på at jeg ikke fant et matchende wp, men greit nok :]9212573[/snapback] Bruker du Foobar? Jeg må evt. ha de instillingene du har. Den var dritpen<3 9251295[/snapback] jepp, det er foobar.det er bare columns ui. ganske standard. bare fjernet playlist switcher, forandret fargene så de passer og endret font. Endret 10. august 2007 av Craves Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Her er min desktop for øyeblikket. Jeg liker den veldig godt Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Endelig! Brukt nermere 3 timer på å bla gjennom instillingene til Miranda og legge til diverse plugins, men endelig er det slik jeg vil ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå