Ondskapen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nederst er ikke noe problem. Det er sentreringen som er problemet. 9215728[/snapback] Da tror jeg du må ta tak og dra den til midten... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Heilage: installerer den?pessimisten: bytt ikonet i programfilen med et blankt et med Reshacker. 9219225[/snapback] Var det jeg var redd for ja. Er vel bare å begynne da Hvor er det userchrome.css skal ligge hen igjen? EDIT: hvordan kan jeg endre ico filene? PS vil ikke ta de, og paint kan ikke lage transparency Endret 6. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvor er det userchrome.css skal ligge hen igjen?\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\XxXxXxXx.default\chrome\userchrome.cssEDIT: hvordan kan jeg endre ico filene? PS vil ikke ta de, og paint kan ikke lage transparency Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Takk Takk Ble jo bare nødt til å gjøre rosenrot og Sangen er konge og BTW Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå skal min nyformaterte laptop friskes opp... Har brukt StyleXP før, er det fortsatt ok eller noe annet som fungerer mye bedre? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) \Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\XxXxXxXx.default\chrome\userchrome.css hæ? jeg har ikke noen av de mappene, jeg prøvde å legge min i C:\Program Files\Mozilla Firefox\defaults\profile\chrome , men det funka ikke Pen desktop pessimisten. Nå skal min nyformaterte laptop friskes opp...Har brukt StyleXP før, er det fortsatt ok eller noe annet som fungerer mye bedre? UXtheme patchen funker vel 100% bedre + at den er gratis Du finner den på google Endret 6. august 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen sider som anbefales for å lete etter temaer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen sider som anbefales for å lete etter temaer?Customize.org Deviantart.comhæ? Start Kjør %appdata% Mozilla Firefox Profiles *.default \chrome Har brukt StyleXP før, er det fortsatt ok eller noe annet som fungerer mye bedre?StyleXP er aldri greit å bruke. Ikke noe poeng å betale for noe som er gratis[se line tidligere innlegg om dette, orker ikke hisse meg opp en gang til] Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har lasta ned og installert UXpatcher og noen temaer, men hvordan får man dem aktivert da? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 gå dit du har lasta ned fila(extract den hvis det er en zip) og klikk på den fila med samme navn som vs Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Takk! Maser fælt nå, men hadde før en link til et slags forum der brukerne lagde en hel haug med ikoner til alt mulig rart. Noen som har den liggende? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 det kan ha vært på deviantart Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Heilage: installerer den? 9219225[/snapback] Ah, det er en FF add-on? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 det kan ha vært på deviantart 9221993[/snapback] Hmm... nei, var nok ikke det. Var et forum, noe liknende diskusjon.no bare på engelsk. Brukerne lagde og delte ikoner med hverandre. Sikkert en tråd på 200-300 sider med ikoner. Har behov for ikoner til: - Papirkurven - Word - Excel - Outlook - Windows Media Player - VLC - Opera Noen som vet hvor de kan skaffes? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg vet ikke helt hva du skal ha iconer til men, disse funker vell kanskje til det meste. Hvertfall hvis du har dock? http://www.deviantart.com/deviation/535877...%2Ficons%2Fdock kan sikkert finne noen av de andre du også ber om, hvis det er den typen som de over da Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fant hele utseendet på Customize.org å syntes det var så pent, så jeg tok det i bruk. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Rise Against Btw, er det foobar2000 du har der? I så fall, hvilken versjon, og hvordan? 9214788[/snapback] det er vel nyeste foobar2000 - med columns ui. Endret 7. august 2007 av Craves Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Se hva jeg kan! sexy eller? EDIT: noen som vet om det er noe lignenede ROSENROT skin til miranda eller lignende? Endret 7. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hrisebro: Legg gjerne ut en link til det. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Lagde noe selv. ish. Bare endra på Iconer osv. Endret 7. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå