Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Men har jeg bruk for denne mappa, eller har jeg ikke?

Jeg skal formatere maskinen snart, er det lurt å brenne mappa på en cd? (filene er på 1/2 gb) , men har en såkalt recovery cd fra IBM...

Men den kan altså slettes, selv om det er xp-filene? Uff..forstod ikke helt :blush:

Slett den. Som det står i meldingen, det er en backup av de samme filene som er på XP-CDen. Tror du får den tilbake hvis du bruker recovery-CDen. Hvis mulig, prøv å "få tak i" en OEM-CD av XP som du kan bruke sammen med serial som er klistra under maskina. Da slipper du all evt. møkk som IBM legger ved. helt lovlig.
Syns dog at taskbaren i XP er litt høy:S man kan ikke endre på det med reshack/hexediting elns? Skal vel være en mulighet der.
resedit er løsningen der. Ser ut som du ikke har låst taskbaren på bildet.

9204068[/snapback]

Ok. Har flytta mappa, og da gikk det å kjøre igang patchen. Jeg restart maskinen som jeg fikk beskjed om. Har nå et windows98 skin. Men når jeg laster ned skins fra deviantart, får jeg ikke brukt dem :/ Det står at man trenger stylexp (shareware) eller at de må patches. Vet ikke engang hva det vil si å patche den jeg :/

Lenke til kommentar

StyleXP er kun TGTSoft sin sleske måte å ta betalt for en (ellers grats) patch.

Å patche en fil betyr vanligvis og bytte ut en liten bit av koden med en annen en. I dette tilfelle er det litt hex som endres så Windows ikke sjekker om VS er signert av Microsoft.

Etter du har kjørt patchen legger du VSet i Windows\Resources\NAVN_PÅ_VS\NAVN_PÅ_VS.msstyles

Lenke til kommentar

Og forresten, har noen av dere peiling på ObjectDock Plus? Jeg får ikke System Tray Tabs til å funke.

EDIT: Og igjen, med en gang jeg bruker OD Plus, så forsvinner bildet i VLC. Hva slags bug er dette?

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så gruelig vanskelig å finne pene VSer? Alle er enten strengt 2D og lite pene, eller så er de Vista eller OS X-lookalikes.

Så det du vil ha er store 3d vser som ser ut som ble laga av en femåring i en barnehage?

9208541[/snapback]

Det går under Vista eller OS X-lookalikes. :)

Lenke til kommentar
Tordenflesk: Du kunne ikke tenke deg å laste opp chrome filen din og evnt det andre du bruker på FireFox? :innocent:
Tiny Menu

Tango Firefox Theme

9218101[/snapback]

Takker <3

EDIT: var en ting til jeg lurte på:

Hvordan kan man fjerne ikoner fra app. i taskbar? blir man nødt til å endre alle ico filene så de blir gjennomsiktige? eller kan det gjøres lettere?

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...