pessimisten Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tho-mas & Pessimisten:Jeg bruker en Userchrome.css til å strippe det meste av skrotet ut av firefox, et theme som ikke helt laster ikonene det skal , 'Tiny Menu'-extensionen og 'AutohideStatusbar-extensionen. 9206306[/snapback] høres ut som du har brukt mye tid på det Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ok. Men har jeg bruk for denne mappa, eller har jeg ikke? Jeg skal formatere maskinen snart, er det lurt å brenne mappa på en cd? (filene er på 1/2 gb) , men har en såkalt recovery cd fra IBM... Men den kan altså slettes, selv om det er xp-filene? Uff..forstod ikke helt Slett den. Som det står i meldingen, det er en backup av de samme filene som er på XP-CDen. Tror du får den tilbake hvis du bruker recovery-CDen. Hvis mulig, prøv å "få tak i" en OEM-CD av XP som du kan bruke sammen med serial som er klistra under maskina. Da slipper du all evt. møkk som IBM legger ved. helt lovlig.Syns dog at taskbaren i XP er litt høy:S man kan ikke endre på det med reshack/hexediting elns? Skal vel være en mulighet der.resedit er løsningen der. Ser ut som du ikke har låst taskbaren på bildet. 9204068[/snapback] Ok. Har flytta mappa, og da gikk det å kjøre igang patchen. Jeg restart maskinen som jeg fikk beskjed om. Har nå et windows98 skin. Men når jeg laster ned skins fra deviantart, får jeg ikke brukt dem :/ Det står at man trenger stylexp (shareware) eller at de må patches. Vet ikke engang hva det vil si å patche den jeg :/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 StyleXP er kun TGTSoft sin sleske måte å ta betalt for en (ellers grats) patch. Å patche en fil betyr vanligvis og bytte ut en liten bit av koden med en annen en. I dette tilfelle er det litt hex som endres så Windows ikke sjekker om VS er signert av Microsoft. Etter du har kjørt patchen legger du VSet i Windows\Resources\NAVN_PÅ_VS\NAVN_PÅ_VS.msstyles Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvorfor er det så gruelig vanskelig å finne pene VSer? Alle er enten strengt 2D og lite pene, eller så er de Vista eller OS X-lookalikes. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Litt enig med Heilage. Men det betyr samtidig at jeg har fått det til selv! Takk for hjelpa Tordenflesk! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Og forresten, har noen av dere peiling på ObjectDock Plus? Jeg får ikke System Tray Tabs til å funke. EDIT: Og igjen, med en gang jeg bruker OD Plus, så forsvinner bildet i VLC. Hva slags bug er dette? Endret 4. august 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvorfor er det så gruelig vanskelig å finne pene VSer? Alle er enten strengt 2D og lite pene, eller så er de Vista eller OS X-lookalikes. Så det du vil ha er store 3d vser som ser ut som ble laga av en femåring i en barnehage? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvorfor er det så gruelig vanskelig å finne pene VSer? Alle er enten strengt 2D og lite pene, eller så er de Vista eller OS X-lookalikes. Så det du vil ha er store 3d vser som ser ut som ble laga av en femåring i en barnehage? 9208541[/snapback] Det går under Vista eller OS X-lookalikes. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 EDIT: Og igjen, med en gang jeg bruker OD Plus, så forsvinner bildet i VLC. Hva slags bug er dette?Ingen bug. OD+ bruker antageligvis Overlay, og da får ikke VLC rendret til overlay. Du bør sette VLC sitt Output til DirectX/DirectX 3D. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Da skal det være fikset. Hva med det at System Tray ikke funker da? Tydeligvis er det et kjent problem. EDIT: Slik ser det ut per nå: Endret 4. august 2007 av Heilage Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 vel vel, ikke spesielt fornøyd med tanke på at jeg ikke fant et matchende wp, men greit nok :] Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Rise Against Btw, er det foobar2000 du har der? I så fall, hvilken versjon, og hvordan? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan får man en tabbed dock til å være sentrert nederst på skjermen? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Høyreklikker på docken> Dock Settings> Positioning> Så velger at at bottom. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nederst er ikke noe problem. Det er sentreringen som er problemet. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tordenflesk: Du kunne ikke tenke deg å laste opp chrome filen din og evnt det andre du bruker på FireFox? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Tordenflesk: Du kunne ikke tenke deg å laste opp chrome filen din og evnt det andre du bruker på FireFox? Tiny MenuTango Firefox Theme Endret 6. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan bruker man autoHideStatusbar? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Tordenflesk: Du kunne ikke tenke deg å laste opp chrome filen din og evnt det andre du bruker på FireFox? Tiny MenuTango Firefox Theme 9218101[/snapback] Takker <3 EDIT: var en ting til jeg lurte på: Hvordan kan man fjerne ikoner fra app. i taskbar? blir man nødt til å endre alle ico filene så de blir gjennomsiktige? eller kan det gjøres lettere? Endret 6. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Heilage: installerer den? pessimisten: bytt ikonet i programfilen med et blankt et med Reshacker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå