cravenn Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 miranda and foobar by me gehrunnerjunge, vs, wp, icons, styler tb and samurize by arcticTransfuse [rosenrot suite] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Mhm, pent Kopiert teksten rett over fra custo? Hehe... Sier værsågod til "Takk igjen" på forhånd jeg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 miranda and foobarby me gehrunnerjunge, vs, wp, icons, styler tb and samurize by arcticTransfuse [rosenrot suite] 9166208[/snapback] Hvilket OS bruker dere desktop-folka? (Unnskyld meg hvis det er et heftig n00bespørsmål ) Mitt desktop: Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvilket OS bruker dere desktop-folka? (Unnskyld meg hvis det er et heftig n00bespørsmål ) 9170327[/snapback] Lenke til kommentar
martsK Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ye, ser kult ut å modde sin egen Desktop i XP, så jeg har prøvd litt selv Men lurer på hvordan jeg kan senke skyggen(e) på teksten under ikonene. Altså ikke fjerne helt, bare få svakere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ooOOoo, nice Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 når jeg installerer 3RVX, (det programmet som gjør at volumkontrollen ser og høres lik ut som på mac) så er det veldig irriterende at den gråe stygge vanlige dell greia også kommer opp, noen måtte og bare få det til og være 3RVX som kommer opp? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Avinstaller dell-dritten? evt. skru det av i programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dell-dritt? Mener du den vanlige (orginale) lydkontrollen i Windows? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dell-dritt?Mener du den vanlige (orginale) lydkontrollen i Windows? Vet ikke, har aldri vert bortpå en dell-maskin så bare antok det hadde en "tastatur"-driver for mutimedie-taster osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ok, men det var egentlig ikke deg jeg spurte da Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvordan-slette-papirkurv-guide anyone? :S Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...te=%2Bpapirkurv Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 ingen som vet hvordan man får weather dockleten til å funke i objectdock? Finner oslo på www.accuweather.com men den finner ikke oslo når jeg søker. Hvis ingen vet hvordan man fikser det, vet noen om en annen weather docklet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå