Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Har slutta med moddinga mi etter som jeg fikk ny pc.

22-1357229188T.png

Jeg liker det :D

Edit: Har 1650 x 1080 i oppløsning :)

9122031[/snapback]

Stilig. :)

Jeg har 1680 x 1050.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester Litestep:

3 ting som irriterer så langt:

- Samurize funker ikke

- 3DCC funker heller ikke, har hørt det finnes modul som kan laste 3dcc-schemes i litestep. Må uindersøkes

- Rocketdock forsvinner hele tiden.

Er dette ting som er "løst" i blackbox?

Freak627: Da er det heller ikke noe poeng for deg å poste. Jeg skjønner ikke hvorfor du sier du ikke vil ha dill-dall. Det ser ut som om du slår meg i den avdelingen :roll:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Jeg tør å gjette på at ditt skrivebord bruker mer systemressusjer enn mitt :p

3RVX: 1 MB

Allsnap: 0,4 MB

Samurize: 0.2 MB

Launchy: 5.5 MB

Litestep: 23 MB

Rocketdock: 7.8 MB

Styler: 1 MB

Yodm3D: 0.7 MB

Total: 39,6 MB

Wall, VS, ikoner og musepekere gidder jeg ikke å sjekke siden de er deler av OS uansett.

Lenke til kommentar
Jeg tør �gjette p�at ditt skrivebord bruker mer systemressusjer enn mitt :p

3RVX: 1 MB

Allsnap: 0,4 MB

Samurize: 0.2 MB

Launchy: 5.5 MB

Litestep: 23 MB

Rocketdock: 7.8 MB

Styler: 1 MB

Yodm3D: 0.7 MB

Total: 39,6 MB

Wall, VS, ikoner og musepekere gidder jeg ikke �sjekke siden de er deler av OS uansett.

9127834[/snapback]

Lurt på det en liten stund. Brukte også noen av disse programmene før jeg formaterte for en stund. Har forsåvidt lagt ut screenshots i denne tråden tidligere. Er det absolutt ingen negativ etterfølgelse ved å "leke" så mye med GUI-en? Ser jo at det ikke spiser særlig med RAM eller CPU, men loker det opp Windows på noen måte? Vurderer å begynner igjen ;)

Lenke til kommentar
Lurt på det en liten stund. Brukte også noen av disse programmene før jeg formaterte for en stund. Har forsåvidt lagt ut screenshots i denne tråden tidligere. Er det absolutt ingen negativ etterfølgelse ved å "leke" så mye med GUI-en? Ser jo at det ikke spiser særlig med RAM eller CPU, men loker det opp Windows på noen måte? Vurderer å begynner igjen ;)
Nei, egentlig ikke. Så lenge du kan komme til en Task Manager av et eller annet slag og får avsluttet programmet går alt bra. Visse ting kan tulle det til, men det er mer "hacking" av system-filer osv.

Den eneste "lokingen" du trenger å bry deg er om du selv kommer til å skjønne noe av hvordan PCen din funker etter visse modifikasjoner. :p

La noen forresten merke til at bakgrunnen min var et bilde av Steve Correll fra The Office US?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
liker det clean uten for mye dill-dall som bruker unødvendige resurser  :)

9127330[/snapback]

Jeg tør å gjette på at ditt skrivebord bruker mer systemressusjer enn mitt :p

9127756[/snapback]

explain please ;)

9127889[/snapback]

Jeg har ingen ikoner som kjører, og litestep bruker ikke mer ressusjer enn explorer.exe.

Rocketdock bruker nesten ikke ressusjer, og wallpaper bruker ikke mye mer ressusjer enn blå desktop.

Så alt i alt tror jeg det ligger rimlig likt.

Lenke til kommentar
3 ting som irriterer så langt:

- Samurize funker ikke

- 3DCC funker heller ikke, har hørt det finnes modul som kan laste 3dcc-schemes i litestep. Må uindersøkes

- Rocketdock forsvinner hele tiden.

Jeg har aldri hatt problemer med samurize og 3dcc. Jeg hadde litt problemer med rocketdock, men så slutta jeg å bruke det siden jeg lærte meg å kode litestep til å ha snarveier til det jeg bruker mest

Lenke til kommentar

Alt for lenge siden jeg har postet en ny config i denne tråden, men så har jeg heller ikke laget noen ny på en god stund. Men nå har jeg altså prøvd meg på en ny en, mer minimalistisk en noe jeg har laget før, med bare det jeg føler er mest nødvendig :)

post-94025-1185237730_thumb.jpg

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar
Alt for lenge siden jeg har postet en ny config i denne tråden, men så har jeg heller ikke laget noen ny på en god stund. Men nå har jeg altså prøvd meg på en ny en, mer minimalistisk en noe jeg har laget før, med bare det jeg føler er mest nødvendig  :)

9130868[/snapback]

Meget pent wp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...