Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :) Jeg likte de ikonene godt.

Men jeg har et annet problem nå. Jeg er hos min söster og skal lagre noen wallpapers fra interfacelift.com, men jeg får bare lov til å lagre bildene som .bmp og ikke som .jpg. Dette har jeg aldri opplevd på min maskin. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Jeg har tömt cachen og sletta midlertidige internett filer, men dette hjelper ikke. Veldig frustrerende å lagre bilde på 5 MB når de i utgangspunktet er .jpg format :(

Lenke til kommentar

jeg tenkte på å laste opp et litestep theme til Oblivious vset som er på custo, men så er det noe rart med det på den pcen her. Så derfor prøve laster jeg den opp her.

Kan dere si noe om dere får en feil melding når dere har installert themet, og hvis dere får installert uten feil melding, kan dere si noe som teksten(hva programmet/mappa du har opp heter) og klokka er på lik linje

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar
Takker :) Jeg likte de ikonene godt.

Men jeg har et annet problem nå. Jeg er hos min söster og skal lagre noen wallpapers fra interfacelift.com, men jeg får bare lov til å lagre bildene som .bmp og ikke som .jpg. Dette har jeg aldri opplevd på min maskin. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Jeg har tömt cachen og sletta midlertidige internett filer, men dette hjelper ikke. Veldig frustrerende å lagre bilde på 5 MB når de i utgangspunktet er .jpg format :(

9047381[/snapback]

Hva med å lagre de i .bmp..så åpner du de i Paint og lagrer de som.jpg! Voila :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...