Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja da mener du det da! :!: Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 http://www.nordbylan.net/hrisebro/mydesktop.PNG Blackbox ftw. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 litestep er en millon ganger bedre enn blackbox. Det er lettere å bruke + at det er mye lettere å lage egne skins til det Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 http://customize.org/screenshots/51684 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg er ca tilbake. Må sitte i Windows denne sommeren gitt. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Heilage: Det var jo pent det. Kanskje ryddet opp lit i FireFox'en? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 FFen er akkurat slik jeg liker den, med mest mulig plass til selve nettsiden. Bruker det maksimert, så alt er naturligvis ikke så inneklemt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 med mest mulig plass til selve nettsiden.Njæ.. Fortsatt en del fett å fjerne der Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 med mest mulig plass til selve nettsiden.Njæ.. Fortsatt en del fett å fjerne der 9031122[/snapback] Jeg gidder ikke å modde så mye mer. SÅ mye bryr jeg meg ikke om Windows. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg er ca tilbake. Må sitte i Windows denne sommeren gitt. =/ 9027040[/snapback] Hallo Hvor fikk du tak i de blå icons? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg er ca tilbake. Må sitte i Windows denne sommeren gitt. =/ 9027040[/snapback] Hallo Hvor fikk du tak i de blå icons? 9032972[/snapback] http://www.wincustomize.com/skins.aspx?skinid=1371&libid=2 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Takker Jeg likte de ikonene godt. Men jeg har et annet problem nå. Jeg er hos min söster og skal lagre noen wallpapers fra interfacelift.com, men jeg får bare lov til å lagre bildene som .bmp og ikke som .jpg. Dette har jeg aldri opplevd på min maskin. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Jeg har tömt cachen og sletta midlertidige internett filer, men dette hjelper ikke. Veldig frustrerende å lagre bilde på 5 MB når de i utgangspunktet er .jpg format Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) jeg tenkte på å laste opp et litestep theme til Oblivious vset som er på custo, men så er det noe rart med det på den pcen her. Så derfor prøve laster jeg den opp her. Kan dere si noe om dere får en feil melding når dere har installert themet, og hvis dere får installert uten feil melding, kan dere si noe som teksten(hva programmet/mappa du har opp heter) og klokka er på lik linje Endret 11. juli 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Holten Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Takker Jeg likte de ikonene godt. Men jeg har et annet problem nå. Jeg er hos min söster og skal lagre noen wallpapers fra interfacelift.com, men jeg får bare lov til å lagre bildene som .bmp og ikke som .jpg. Dette har jeg aldri opplevd på min maskin. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Jeg har tömt cachen og sletta midlertidige internett filer, men dette hjelper ikke. Veldig frustrerende å lagre bilde på 5 MB når de i utgangspunktet er .jpg format 9047381[/snapback] Hva med å lagre de i .bmp..så åpner du de i Paint og lagrer de som.jpg! Voila Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva med å lagre de i .bmp..så åpner du de i Paint og lagrer de som.jpg! Voila Fordi det ødelegger bildet noe så helt jævlig? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 min nye screen 9063313[/snapback] Det var flott. Jeg går ut i fra at du bruker Litestep. Har sett en del på det, men jeg savner en sånn tray-funksjon som windows har. Med at du kan sjule ikonene i tray, men lett få de frem. Er dette lett å få til i litestep? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 de aller fleste litestep themes har en tray bak klokka .. så når du tar musa over/klikker kommer den til syne Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 hvis man modder desktopen med bla. dock og nytt theme, vil det da merkes på spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå