teletubbiekid Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er den mappa noe vits å ha eller kan jeg bare slette den? Det er vel spørsmålet... Eller bør jeg flytte den, og i så fall hvor?Det er en backup av i386-mappa fra XP-CD'n. Denne brukes oftest av XP sin SFC(System File Checker) som gjenopretter originale filer hvis den oppdager uoriginale filer. Denne funksjonen ødelegger for for enhver moddig, patching eller oppdatering av OSet Nå har jeg gjort det. Men hvordan kan jeg få alt tilbake sånn som det var før jeg installerte UXTHEME?En snodig ting å ville men, som du vil:Det er bare å kjøre patchen på nytt. Da får du den originale filen tilbake og du kan bare velge teletubbie-themes. 8875490[/snapback] hæ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ikke ment til deg(eller andre som liker teletubbies). Jeg sikter til Luna-VSet som følger med XP. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jau. 8882837[/snapback] sende bakrunnsbilde? eller linke da..., Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jau. 8882837[/snapback] Hvilken vs er det? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jau. 8882837[/snapback] Hvilken vs er det? 8884986[/snapback] Heter Studio 28, husker ikke helt hvor jeg fant den. Winamp skin'en heter Meanimile Firefox skin'en heter iFox Smooth Ikonpakken heter FauxS-XP(onyx) v3. Bakgrunnen er 1680 X 1050 Edit: Bakgrunn. Endret 18. juni 2007 av BrightSide Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Takker Her fant jeg Studio 28: http://www.wincustomize.com/skins.aspx?skinid=3402&libid=1 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei hei. Ville bare ha denne inn i mine innlegg igjen:D Ser at tordenflesk har tatt meg igjen og leder nå med antall poster i denne tråden:( Kan jo ikke forvente anna når jeg ikke har vært aktiv her på noen mnd Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvilken fil lå 'run' i igjen? Glemt det jeg Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 den ligger i Shell32.dll .. dialogue -> 1003 tror jeg Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei Hei. Hvordan bytter man ikoner man laster ned i pakker fra DeviantART? Kan man bytte de uten ekstra programmer som IconPackager? Eller? Ønsker et veldig raskt svar^^. Har ikke lyst til å ha sånne ekstra programmer.. Husk, raskt svar. Vil gjerne ha sånne ikoner jeg også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du vil ikke bruke iconpackager? ok, da kan du gå inn i shell32.dll og begynne å bytte ut hver eneste ikon som ligger der med reshacker, bruke replacer til å legge inn den nye shell32.dll og restarte i hytt og pine for å se hvordan det ble seendes ut... Eller så kan du åpne IP, dra ikonet over det du vil bytte ut og trykke apply. Your choice Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Men, hvis jeg avinstallerer IconPackager, mister jeg ikonene mine da? Blir de sånn kjedelige og vanlige? Har ikke noe å gjøre, så jeg endrer på dekopet mitt for første gang. Fint hvis du(eller andre) kommer med et nytt raskt svar^^. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 mcv er digg. 8915698[/snapback] Neat! Mulig å få link til skin? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Men, hvis jeg avinstallerer IconPackager, mister jeg ikonene mine da? Blir de sånn kjedelige og vanlige?Det er jeg ikke sikker på. Har aldri avinstallert IP, kun formatert Hvorfor vil du avinstallere IP før du i det hele tatt har installert det? Neat! Mulig å få link til skin? http://customize.org/xpthemes/50557 Endret 22. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du vil ikke bruke iconpackager? ok, da kan du gå inn i shell32.dll og begynne å bytte ut hver eneste ikon som ligger der med reshacker, bruke replacer til å legge inn den nye shell32.dll og restarte i hytt og pine for å se hvordan det ble seendes ut...Eller så kan du åpne IP, dra ikonet over det du vil bytte ut og trykke apply. Your choice 8923007[/snapback] Dette her har jeg aldri gjort før. hvordan går jeg inn i shell32.dll? Hva er reshacker? åpne IP? Forstår ingenting her... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Shell32.dll inneholder det meste av menyer, vinduer, ikoner osv. windows bruker i shell(explorer) Reshacker(resource hacker) er et program du kan bruke til å hente ut, endre eller evt fjerne resurser i filer(filer windows kan lese) IP er forkortelse for Icon Packager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå