Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

:hmm: Er den mappa noe vits å ha eller kan jeg bare slette den? Det er vel spørsmålet... Eller bør jeg flytte den, og i så fall hvor?
Det er en backup av i386-mappa fra XP-CD'n. Denne brukes oftest av XP sin SFC(System File Checker) som gjenopretter originale filer hvis den oppdager uoriginale filer. Denne funksjonen ødelegger for for enhver moddig, patching eller oppdatering av OSet
Nå har jeg gjort det. Men hvordan kan jeg få alt tilbake sånn som det var før jeg installerte UXTHEME?
En snodig ting å ville men, som du vil:

Det er bare å kjøre patchen på nytt. Da får du den originale filen tilbake og du kan bare velge teletubbie-themes.

8875490[/snapback]

hæ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Hei. Hvordan bytter man ikoner man laster ned i pakker fra DeviantART? Kan man bytte de uten ekstra programmer som IconPackager? Eller?

Ønsker et veldig raskt svar^^.

Har ikke lyst til å ha sånne ekstra programmer.. :no:

Husk, raskt svar. :yes:

Vil gjerne ha sånne ikoner jeg også.

Lenke til kommentar

Du vil ikke bruke iconpackager? ok, da kan du gå inn i shell32.dll og begynne å bytte ut hver eneste ikon som ligger der med reshacker, bruke replacer til å legge inn den nye shell32.dll og restarte i hytt og pine for å se hvordan det ble seendes ut...

Eller så kan du åpne IP, dra ikonet over det du vil bytte ut og trykke apply. Your choice :p

Lenke til kommentar

Men, hvis jeg avinstallerer IconPackager, mister jeg ikonene mine da? Blir de sånn kjedelige og vanlige?

Har ikke noe å gjøre, så jeg endrer på dekopet mitt for første gang.

Fint hvis du(eller andre) kommer med et nytt raskt svar^^.

Lenke til kommentar
Du vil ikke bruke iconpackager? ok, da kan du gå inn i shell32.dll og begynne å bytte ut hver eneste ikon som ligger der med reshacker, bruke replacer til å legge inn den nye shell32.dll og restarte i hytt og pine for å se hvordan det ble seendes ut...

Eller så kan du åpne IP, dra ikonet over det du vil bytte ut og trykke apply. Your choice :p

8923007[/snapback]

Dette her har jeg aldri gjort før. hvordan går jeg inn i shell32.dll? Hva er reshacker? åpne IP? Forstår ingenting her... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...