Åsen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 den var sykt kul.. den er litt retro på en måte.. hvilket vs er det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Var utrolig pent og godt gjenom ført Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Meget pent det også, men syntes at de "sprettende ballene" til venstre på WP ødeleger litt... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 den var sykt kul.. den er litt retro på en måte.. hvilket vs er det?Retro ja. Gode gamle Splitfire Final av FatCat Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Da har jeg også banket sammen noe og tatt mot til meg og spøre hva folket syntes? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Da har jeg også banket sammen noe og tatt mot til meg og spøre hva folket syntes? 8816196[/snapback] Jeg fant ikke den bakgrunnen du bruker jeg Noen mulighet for at du kunne ha slengt det opp her? Takk Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da har jeg også banket sammen noe og tatt mot til meg og spøre hva folket syntes? 8816196[/snapback] Jeg fant ikke den bakgrunnen du bruker jeg Noen mulighet for at du kunne ha slengt det opp her? Takk 8817266[/snapback] Her. Anbefalles på det sterkeste denne siden her. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da har jeg også banket sammen noe og tatt mot til meg og spøre hva folket syntes? - Låt-tittel/Winamp/klokkeslett bør ha samme font. Prøv også å bruk denne fonten andre steder for at det ikke skal bli så rotete.- Docken ser ikke ut. Er det ikke mulig å skinne den i det hele tatt? - Opera... er Opera. Går ikke an å sminke en gris - I Min datamaskin kunne du fjernet meny-linjen med Styler. evt legge inn en Styler-toolbar - Ikonene passser ikke helt. De burde ikke være så tegneserie-aktige - VS kunne vært hakket mørkere. En ide hadde vært å skifte farge på bakgrunnen til blå og bruke GroundedVS - Behøver du vrkelig å bli fortalt hva klokka er 2 ganger der. Både i Samurize og i Tray? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg finner ingen ikoner jeg syntes passer... Tips? Gjerne til IP sånn at jeg slipper og bytte alle manuelt Edit: Bruke VS'et todenflesk linket til... Endret 9. juni 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Da har jeg fikset litt... Noen positivt denne gangen? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Reformaterte og følte for første gang lysten til å gjøre et skikkelig forsøk... Endret 11. juni 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 pent, men synes den forrige var veldig mye bedre Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor finner jeg sånn som okristian1 har øverst på skrivebordet? Sånn som man finner hos en Mac. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er ObjectDock Endret 14. juni 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 eller så kan du bruke Rocket Dock, som er i min mening mye bedre Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 pent, men synes den forrige var veldig mye bedreJeg bytta raskt tilbake igjen ja Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Noen som vet hvordan jeg får "snarvei til filplasseringer" etc. i katalogen, som dette ? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vær så vær så snill Kan noen finne et theme, et svart xp theme, akkurat som det er normal xp bare at det er svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå