Spragleknas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den ligger akkurat der hvor den skal. Altså. Jeg trykker på hmmxp.theme, så blir skjermen svart i 10sek så blir bare "klikkelydene" og bakgrunnen andreledes! googogog bra laget! Hei... har ikke lest allt du skriver men kjenne rmeg igjen... skyldes ssv SP2... du må finne den nyeste versjonen av uxtheme.dll patchen (5.1?) Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 trygvan: samurize med norsktv konfig Min desktop atm: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 trygvan: samurize med norsktv konfig Min desktop atm: nice,minimalistisk og fin,likte den. kan du plz linke til wallpaper? må starte på en ny en snart,i steden for den hmmXP vs og hmmXP wallpaper. hmmXP er nice,men jeg har lyst på noe annet. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Windows Blinds + GreyLuna skin IconPackager + Aqua ikoner H_Y_D_R_A @ DeviantArt Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av et objekt, noe alà en kalender, noen som har råd om en kalender? Legg meg link til kalender og program, hvis du gidder. Takk Endret 3. oktober 2004 av Artex Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Longhorn Inspirat. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har trøbbel med den samurize-config-fila. Får ikke til å laste inn .vbs-fila. Får melding om at Microsoft ActiveX Control Create failed. Klassen eksisterer ikke. E.l. Mener jeg har gjort alt riktig. Har også installert Windows script control med norsk språk. (Er det språket som er feil ift scriptet?) Den samme feilmeldingen kommer forresten med de andre scriptene også. Håper noen er så snill og hjelper selv om dette strengt tatt ikke er korrekt iflg trådtittel. Endret 3. oktober 2004 av trygvan Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 afireinside: hva heter winampskinnet ditt? og dmx: hvilken visual style bruker du? bertie Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 afireinside: hva heter winampskinnet ditt? Longhorn Inspirat Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan man bruke en sånn deskod (F.eks denne?) på bare en av brukerprofilene i XP? Jeg vil gjerne bruke den deskmoden, men de andre i familien ville nok ikke skjønt bæret av det.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ang Rainmeter: Hvordan kan man se været i norske byer? Edit: Ehs - JA! Endret 3. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fikk spm. ang wallp. legger det ved Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) uPDATE: Endret 3. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er helt grønn på deskmodding. Faktisk visste jeg ikke at det i det hele tatt gikk an å gjøre dette før i dag. Jeg har akkurat lasta ned denne deskmodden. Er det sånn at jeg nå i etterkant kan laste ned det derre "samurai" programmet (husker ikke hva det heter), så jeg nå kan få vær og kalender og lignende? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har akkuratt fått lasta inn aston shell til xp, og må innrømme at det er ganske fancy Hvor har du lasta ned det??? Din Aston shell var jo helt annerledes enn min? Endret 3. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Trenger litt hjelp med vær på Samurize; Får ikke stilt inn metrisk funksjon. Se bilde for resultat '------------------------------------------------------------------------------------------- ' INSTRUCTIONS '------------------------------------------------------------------------------------------- ' First go to: http://xoap.weather.com/search/search?where=XXXXX ' The "XXXXX" can be anything you are searching for, such as zip code, city, state, or country. ' After loading that web page up you should have a search returned with a "loc id". ' The "loc id" will be used for your weather. '------------------------------------------------------------------------------------------- ' CONSTANTS - You are welcome to change these to your settings. '------------------------------------------------------------------------------------------- const LOCID = "NOXX0035" ' Set this to your "loc id" from the above instructions. const UNIT = "m" ' Set the units. Standard(°F) or Metric(°C) (VALUES = [ s or m ]). const DAYF = "5" ' Multi-day forecast information for some or all forecast elements (VALUE = [ 1 to 10 ]). Note: 5 is default for this script. const IMAGES = "weather.com" ' Set this to the folder name of the images you would like to use from the Skins\DesktopWeatherXML\Images\ folder (VALUES = [ weather.com ]). const SAMURIZE_DIRECTORY = "d:\programfiler\Samurize" ' Change the path if it is different than yours. '------------------------------------------------------------------------------------------- ' CODE AFTER THIS, DO NOT CHANGE! UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING '------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: Kan man ha flere Samuriz'er (?!) oppe samtidig? F. eks. TV og vær? Hvordan? EDIT: Plutselig var det C på den ene ... Uff... sliter fælt med TV saken og... kommer ikke frem en drit... vanskelig og gøy dette Endret 3. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Okey nå skjønte jeg det! Her er skrivebordet mitt: PS: Legg merke til øynene som følger etter datamusa mi! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Update..... Nice??? Enkelt og funksjonelt.... med nok info (se linja...) Mekke mesteparten selv.. fjerner kanskje (den transperante) klokka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå