Åsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 du burde kanskje ha skifta farge på tclock.. til den samme fargen som den streken på taskbaren... hva er den back forward up greia? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Alt passer ikke helt sammen enda, men pytt pytt Lenke til kommentar
-mads Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Finnes det et program for å få en dock, som i OSX? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) hva er den back forward up greia?Åpna søplekassa for å ha et explorer-vindu og viseFinnes det et program for å få en dock, som i OSX? http://www.google.com/search?q=Dock+XP Endret 1. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 prøv rocket dock.. søk på google Lenke til kommentar
-mads Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Rocket dock var ekstremt bra! Masse valgmuligheter og veldig enkelt! Anbefales!! (Det ble mye utropstegn, det!) Lenke til kommentar
-mads Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvordan endrer man utseende på Rainmeter? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Her er min for øyeblikket. -Samerize -WinBlinds -Objectdock Plus 8754089[/snapback] har du config fila eller vet du hvor du skaffet den til den lille samurize tingen nede til høyre? Akkurat en slik jeg er på leting etter.. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvordan får jeg bort det som er rammet inne med rødt? Må jeg bruke reshacker? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fikk ikke bort noe av det med styler jeg... Men klarte det i xp... Så var det bare em logoen øverts til høyre igjen...? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) er ganske fornøyd med desktopen slik den er nå. driter i snarveier og ObjectDock, bruker Launchy istedet noe jeg er misfornøyd med er ikonene, spesielt papirkurven... men vil helst ikke kjøpe Iconpackager. noen som veit om et annet alternativ? kunne tenkt meg noen ikoner i samme stil som disse. slik ser desktopen min ut forresten. feel free to comment Endret 3. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Skaff deg styler og finn et passende skin, så passer mappene mer inn. Endret 3. juni 2007 av edge Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få denne til å virke? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 søk på et program som heter logonstudio Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ok, har et lite problem med icon packager. når jeg skal instalere diverse sett med ikoner. iconpackager klarer bare å lese .iconpackage og ikke .ip og hva skal jeg gjøre med .icl filer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Endret 7. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå