Faris Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har akuratt formatert på nytt. Ville bare ha det så enkelt som mulig Beklager for den ræva bildekvaliteten, men har ikke fått installert photoshop enda. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 den var egentlig litt kul.. men den ville ha vært bedre om du hadde tatt vekk bakgrunnen på docken, dratt ned taskbaren og reshacka ikonene til programmene så de ikke synes. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Dobbel taskbar er noe jeg MÅ ha. Men reshacke ikonene hadde ikke vært så dumt nei Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, nå har Faris 4 programmer som ikke lar seg reshacke så lett. Wmplayer og Last.fm blir ugyldige etter reshacken, VLC forblir uforandret og Firefox har ikonene sine i en egen mappe. Firefox er lett, men de andre er vanskelige å få til. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sånn! Her er min desktop sånn den ser ut nå? Hva syns dere? Noen tips til hvordan den kan blir tøffere? Bør vell da vekk de snarveiene på siden men men... PS: hvordan får jeg været på det vær programmet som fulgte med object dock? søker oslo og norway men den finner ikke no.... 8703934[/snapback] Hvordan får du taskbaren til å se slik ut? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Såpass ja. Lar jeg det bare være jeg Howard B: ObjectDock Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Personlig syns jeg det blir litt sært i lengden å ha det så ensformig. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mye bedre enn å ha en hel hurv med rot og stiler som ikke passser sammen. Sånn som XP er som standard vet du Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som har lyst å lage meg et dritkult bilde (wallpaper) jeg kan bruke til bakgrunn på pcn min. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har lyst, men jeg kan ikke Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mye bedre enn å ha en hel hurv med rot og stiler som ikke passser sammen. Sånn som XP er som standard vet du 8743430[/snapback] Hehe.. det er forsåvidt sant. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mye bedre enn å ha en hel hurv med rot og stiler som ikke passser sammen. Sånn som XP er som standard vet du tongue.gif* Hehe.. det er forsåvidt sant. Det er ikke forsåvidt sant en gang. Det er beinharde fakta Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hver sin mening Slik ser min ut for tiden. Har ikke satt meg så mye inn i hvordan man bytter ut ikoner og slikt så er ikke helt ferdig. Men du ser sånn ca. hva slags stil jeg går etter. Ikke fullt så minimalistisk du deg. Har planer om å bytte ut ikoner i ObjectDock og få fjerne søppelbøtta, men har ikke satt meg helt inn i hvordan jeg gjør det enda. Den Language bar som er på Tasbaren får jeg ikke lengre permanent bort etter at jeg forandret Visual Style eller hva det heter. Den kommer tilbake hver gang jeg restarter maskinen. Irriterende siden jeg ikke trenger den. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fjern det engelske tastatur-oppsettet så er det ikke mulig å få den tilbake. Husker jeg riktig er det bare å høyreklikke på et ikon i Objectdock og endre ikon der. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takker Hvor fikk du tak i bakgrunnsbildet ditt Faris? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=248 Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg vet om et Heineken-bilde i hvert fall jeg liker bedre. click. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Her er min for øyeblikket. -Samerize -WinBlinds -Objectdock Plus Endret 31. mai 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå