Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo.

Jeg er litt ny i dette her. Jeg har testa ut ObjectDock og fikla litt rundt i programmet. Det var da det lille uhellet skjedde... jeg klarte å slette den Docken som kommer på toppen av skjermen by default :( . Hvordan kan jeg få den tilbake? Jeg har prøvd å installere programmer på nytt over det gamle, men til liten nytte. Ikke klarer jeg å slette programmet heller :( Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Ahh.. fant heldigvis ut av det. Fikk det tilbake da jeg gikk på "Load previous dock".

Endret av Howard B
Lenke til kommentar
hvordan skifter jeg hvilken by den skal vise været fra i Rainmeter?og news...

EDIT: PS: er vell ikke noen som vet om en tøff gjennomsiktig klokke skin til rainmeter :p har sett etter men finner ikke..

8673588[/snapback]

Om klokken skal være gjennomsiktig velger du selv ved å høyreklikke på den -> Skin Menu -> Transparency.

I

C:\Programfiler\Rainmeter\Skins\Tranquil\Weather
finner du forskjellige .ini-filer. Kopier en, kall den hva du vil og åpne filen. Der står alt du trenger for å endre hvor den finner været. Samme gjelder for news.

Etter at du har gjort det må du oppdatere Rainmeter. Høyreklikk på ikonet nede ved klokka og velg "Refresh All".

Lenke til kommentar
hvordan skifter jeg hvilken by den skal vise været fra i Rainmeter?og news...

EDIT: PS: er vell ikke noen som vet om en tøff gjennomsiktig klokke skin til rainmeter :p har sett etter men finner ikke..

8673588[/snapback]

Om klokken skal være gjennomsiktig velger du selv ved å høyreklikke på den -> Skin Menu -> Transparency.

I

C:\Programfiler\Rainmeter\Skins\Tranquil\Weather
finner du forskjellige .ini-filer. Kopier en, kall den hva du vil og åpne filen. Der står alt du trenger for å endre hvor den finner været. Samme gjelder for news.

Etter at du har gjort det må du oppdatere Rainmeter. Høyreklikk på ikonet nede ved klokka og velg "Refresh All".

8683137[/snapback]

Klarte det med været! Tusen takk :)

EDIT: sorry så feil jeg :blush: Klarte det med klokken nå! Takk for hjelpen!

Endret av andy24
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Du kan bruke den blanke.ico fila til å skifte ikonet som vises til et usynlig et.

Musikkavspilleren er forresten foobar2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...