Tordenflesk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hvis du har photoshop er det ganske lett, bare å lage et canvas på 1024 x768 lime inn bildet som er for stort og resize så det passer. Jeg vet ikke hvordan det er i andre programmerEller åpne bildet og bruke Image Size, så slipper man å ødelegge bildet helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja, hvorfor laster du ikke opp ss'et på custo? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) @Tordenflesk: hvorfor laster du ikke opp ss på custo? du har jo som regel veldig fine desktops8666907[/snapback] Ja, hvorfor laster du ikke opp ss'et på custo?8667123[/snapback] Endret 21. mai 2007 av Craves Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) @Craves: Så ikke innlegget til T16 Ask and ye shall receive: http://customize.org/screenshots/50481 Endret 21. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) hvordan skifter jeg hvilken by den skal vise været fra i Rainmeter?og news... EDIT: PS: er vell ikke noen som vet om en tøff gjennomsiktig klokke skin til rainmeter har sett etter men finner ikke.. Endret 22. mai 2007 av andy24 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hallo. Jeg er litt ny i dette her. Jeg har testa ut ObjectDock og fikla litt rundt i programmet. Det var da det lille uhellet skjedde... jeg klarte å slette den Docken som kommer på toppen av skjermen by default . Hvordan kan jeg få den tilbake? Jeg har prøvd å installere programmer på nytt over det gamle, men til liten nytte. Ikke klarer jeg å slette programmet heller Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ahh.. fant heldigvis ut av det. Fikk det tilbake da jeg gikk på "Load previous dock". Endret 23. mai 2007 av Howard B Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hvordan skifter jeg hvilken by den skal vise været fra i Rainmeter?og news... EDIT: PS: er vell ikke noen som vet om en tøff gjennomsiktig klokke skin til rainmeter har sett etter men finner ikke.. 8673588[/snapback] Om klokken skal være gjennomsiktig velger du selv ved å høyreklikke på den -> Skin Menu -> Transparency. I C:\Programfiler\Rainmeter\Skins\Tranquil\Weather finner du forskjellige .ini-filer. Kopier en, kall den hva du vil og åpne filen. Der står alt du trenger for å endre hvor den finner været. Samme gjelder for news.Etter at du har gjort det må du oppdatere Rainmeter. Høyreklikk på ikonet nede ved klokka og velg "Refresh All". Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har hatt den samme desktoppen i måneder nå, så det var på tide og bytte Tips og komentarer er velkomne Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) hvordan skifter jeg hvilken by den skal vise været fra i Rainmeter?og news... EDIT: PS: er vell ikke noen som vet om en tøff gjennomsiktig klokke skin til rainmeter har sett etter men finner ikke.. 8673588[/snapback] Om klokken skal være gjennomsiktig velger du selv ved å høyreklikke på den -> Skin Menu -> Transparency. I C:\Programfiler\Rainmeter\Skins\Tranquil\Weather finner du forskjellige .ini-filer. Kopier en, kall den hva du vil og åpne filen. Der står alt du trenger for å endre hvor den finner været. Samme gjelder for news.Etter at du har gjort det må du oppdatere Rainmeter. Høyreklikk på ikonet nede ved klokka og velg "Refresh All". 8683137[/snapback] Klarte det med været! Tusen takk EDIT: sorry så feil jeg Klarte det med klokken nå! Takk for hjelpen! Endret 23. mai 2007 av andy24 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Slik ser det ut her i gården i dag. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Veldig pent, men det blir litt vell nakent for min del. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 kan noen laste opp den blanke ico fila? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 takker, og sånn ser det ut hos meg nå: Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 hva gjør den "blanke" iso filen? Hvilket program er det som man får sånn musikkavspiller med? funker det bare med winamp eller funker det med itunes også? bruker itunes jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan bruke den blanke.ico fila til å skifte ikonet som vises til et usynlig et. Musikkavspilleren er forresten foobar2000. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 takker, og sånn ser det ut hos meg nå:VS? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Lastet den ned nå..men var ikke sånn jeg tenkte på helt tror jeg..Tenkte på sånn liten som ligger på desktopen å viser hva du spiller av fra itunes...Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå