gard. Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Likte ikke vs'et. Altfor mørkt og "high-tech". Resten er altfor rotete, kanskje fordi du har så mange vinduer oppe, men klarer ikke å konsentrere meg når jeg ser på screenshotet ditt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Prøvde samurize, men skjønte ikke så alt for mye av det egentlig. Trykket litt og laget en ny instance og trykte på noe greier så kom winamp infon på skrivebordet. Strykket og herjet litt il og trykte på sample.ini og da kom det noe andre greier oppå skjermen. Men hvordan bestemmer jeg hva som skal komme opp? Og utseende? Endret 4. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Følger strømmen og bruker GroundedVS.. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Lukter sarkasme, Tordenflesk -_- Hjertelig takk, Thomas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Lukter sarkasme, Tordenflesk -_- Hjertelig takk, Thomas! 8551289[/snapback] "Tror ikke det" Er ikke noe å bry seg om. Han er født slik Og, forresten: Jeg likte det. EDIT: Var tydeligvis ikke det Endret 6. mai 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ikke sarkasme, South Park-quote. Hadde tenkt å finne et bilde av sitatet, men fant ikke Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva søren er "gehrunnerjunge" ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva søren er "gehrunnerjunge" ?Det lille skru av-programmet Craves har i shotet sitt. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 det er ikke helt sånn det kommer til å bli når den er ferdig. Hvordan får jeg fjerna winamp ikonet? Vil gjerne ha noen forslag til farger på fontene Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvordan får jeg fjerna winamp ikonet?Sett Winamp til kun å vises som Tray-ikonVil gjerne ha noen forslag til farger på fonteneSyns da Hvit funker ganske bra. Du kunne også installere fontene som fulgte med VS, så blir start-knappen "usynlig" Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) jeg har installert alle fontene som er med, men start knappen er ikke "usynelig". Hva må jeg gjøre for å bytte ut start ikonet til noe anna? jeg prøde å reshacke vs-et, men jeg fant ikke bmp-en til ikonet Endret 7. mai 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hvordan får jeg den til å bli "usynelig" med hjelp av fonten? Edit: Fikk det til nå Endret 7. mai 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hva synes dere? den er ikke helt ferdig enda Endret 7. mai 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Stygt som f**n Pent det. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Gidder noen laste opp sin userchrome.css? Hoved-PCen er gått heden og jeg bruker nå en laptop med standard Firefox(oh teh horror ). Endret 10. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Motsatt her Skal fikse PC'n i dag. Du har sendt en på PM til meg, din gamle. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor @namespace url("http://www.mozilla.org/keymaster/gatekeeper/there.is.only.xul"); toolbarbutton.bookmark-item > .toolbarbutton-icon,.tabs-closebutton,statusbarpanel[id=adblock-status],#livemark-button,#security-button,#page-proxy-deck,textbox#urlbar #feed-button,menuitem.bookmark-item > .menu-iconic-left,menu.bookmark-item > .menu-iconic-left,.tabbrowser-tabs .tab-icon { display:none !important; } menubar,menubutton,menulist,menu,menuitem,textbox,toolbar,tree,tooltip { font-family:Calibri !important; } tooltip,.tooltip-label { -moz-appearance:none !important; } .tabbrowser-tabs { border-bottom:none !important; } #urlbar,#urlbar-container { -moz-appearance:none !important; border-style:none !important; } .autocomplete-history-dropmarker { -moz-appearance:none !important; display:none !important; } menuitem.bookmark-item { margin-top:0 !important; margin-bottom:0 !important; border-top:0 !important; border-bottom:0 !important; height:16px !important; padding-top:0 !important; padding-bottom:0 !important; } menuseparator { margin-top:1.5px !important; margin-bottom:1.5px !important; } #navigator-toolbox toolbar { max-height:20px !important; } #navigator-toolbox toolbarbutton { padding:0 2px !important; } #urlbar,#searchbar .searchbar-textbox { height:20px !important; } menupopup > menu,menupopup > menuitem,popup > menu,popup > menuitem,menu.bookmark-item { margin-top:0 !important; margin-bottom:0 !important; border-top:0 !important; border-bottom:0 !important; height:17px !important; padding-top:0 !important; padding-bottom:0 !important; } #compact-menu,#urlbar-container,#personal-bookmarks { max-height:20px !important; margin:0 !important; padding:0 !important; } menu[_moz-menuactive=true] { color:#fefcea !important; } menulist[_moz-menuactive=true] { } menuitem[_moz-menuactive=true] { } #go-button-stack, .search-go-button-stack { display: none !important; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå