Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det som plager meg med aston er at de fleste themene krever en bestemt oppløsning,ellers blir ikke alt satt på riktig plass,og man blir utrolig lei av å sette på plass alle de tingene hvis oppløsning er for stor eller liten.

tror det er mest om hvilket theme som gjør at det lagger.

jeg hadde f.eks. en sak med fullt av info om pc'en+winamp control+masse andre ting),og den themen krevde mye.

Lenke til kommentar

Noen små oppdateringer fra sist gang. Klarer ikke å gå bort fra det jeg allerede har he he.

Info:

CodeOpus Alpha Compact VS

Pastel GUIReplacer module (Ikoner)

Y'z Toolbar med Honz High Contrast theme

Y'z Dock med SmoekBlue_Grad Bakgrunn

Thumbs:

Selve desktopen:

Desk011004%20thumb.png

Startmenyen:

startmeny-compact%20thumb.png

Windows Explorer med Y'z Toolbar:

yz_toolbar_explorer_thumb.png

Docklet som viser covert art fra spilt sang i iTunes:

yz_docklet_detalj_thumb.png

Lenke til kommentar

Beklager virkelig at jeg rett og slett ikke har giddet å lese gjennom hele tråden, men 43 sider er litt for mye for meg ;)

Jeg leste de første 5 sidene, lastet ned Aston, Rainlendar m.m. og prøvde dette. Jeg ble kjempefornøyd og lastet ned masse themes og prøvde ut masse forskjellig. Men det varte ikke lenger enn til når da startet et spill, det gikk hakkete som søren.

Så jeg bare lurer på hvilke programmer som kan brukes for å få en ryddig/oversiktlig og helst kul desktop/ikoner osv. uten at ytelsen går ned.

Dette er programmene jeg brukte:

AstonShell

AltDesk

SysMetrix (denne var helt ekstrem, alt stoppet en gang i sekundet da den oppdaterte seg)

Rainmeter (brukte den bare til jeg installerte SysMetrix)

Rainlendar

Jeg har også hørt at ytelsen kan gå drastisk ned bare du skifter theme i Windows. Er dette sant?

Tenkte jeg skulle prøve ut masse programmer nå før jeg reinstallerer Windows, slik at jeg ikke "skitner til" Windows med en gang ;)

Lenke til kommentar

hei! jeg hadde StyleXP og bytta bootscreen så prøvde jeg å ta bootscreen vekk men det gikk ikke så prøvde jeg å slette StyleXP (tenkte det skulle vekk da) og da gikk det heller ikke og nå har jeg 2 bootscreen. Åssen får jeg sletta den ene? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...