Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har akkuratt fått lasta inn aston shell til xp, og må innrømme at det er ganske fancy Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 astonshell gjorde maskinen min treg. men fancy er det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har akkuratt fått lasta inn aston shell til xp, og må innrømme at det er ganske fancy Det var veldig, veldig langt fra stygt.. Men hvis det krever mye ressurser dropper jeg det. Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det der var drittøft DDK nesten så jeg fikk lyst til å lege inn igjen masse style progs igjen nå Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Aston er jo laget for å ta lite fra rammen, hvis du ser på hvor mye jeg har ledig så ser du at det står ca 200Mb ledig. Jeg veit ikke hvor mye det er i forhold til vanlig xp (har en 512MB brikke). Men har ikke merket noe treghet ennå. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 det som plager meg med aston er at de fleste themene krever en bestemt oppløsning,ellers blir ikke alt satt på riktig plass,og man blir utrolig lei av å sette på plass alle de tingene hvis oppløsning er for stor eller liten. tror det er mest om hvilket theme som gjør at det lagger. jeg hadde f.eks. en sak med fullt av info om pc'en+winamp control+masse andre ting),og den themen krevde mye. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ja er enig der t0mm3n, jeg skal prøve å holde det så "clean" som mulig, men blir veeeldig fristet av alle de tøffe pluginsene. Btw: Noen som vet hvordan man putter inn værmelding i aston. Har prøvd med en plugin, men da funka det ikke for den byen jeg bor i (kongsberg) Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Noen små oppdateringer fra sist gang. Klarer ikke å gå bort fra det jeg allerede har he he. Info: CodeOpus Alpha Compact VS Pastel GUIReplacer module (Ikoner) Y'z Toolbar med Honz High Contrast theme Y'z Dock med SmoekBlue_Grad Bakgrunn Thumbs: Selve desktopen: Startmenyen: Windows Explorer med Y'z Toolbar: Docklet som viser covert art fra spilt sang i iTunes: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Beklager virkelig at jeg rett og slett ikke har giddet å lese gjennom hele tråden, men 43 sider er litt for mye for meg Jeg leste de første 5 sidene, lastet ned Aston, Rainlendar m.m. og prøvde dette. Jeg ble kjempefornøyd og lastet ned masse themes og prøvde ut masse forskjellig. Men det varte ikke lenger enn til når da startet et spill, det gikk hakkete som søren. Så jeg bare lurer på hvilke programmer som kan brukes for å få en ryddig/oversiktlig og helst kul desktop/ikoner osv. uten at ytelsen går ned. Dette er programmene jeg brukte: AstonShell AltDesk SysMetrix (denne var helt ekstrem, alt stoppet en gang i sekundet da den oppdaterte seg) Rainmeter (brukte den bare til jeg installerte SysMetrix) Rainlendar Jeg har også hørt at ytelsen kan gå drastisk ned bare du skifter theme i Windows. Er dette sant? Tenkte jeg skulle prøve ut masse programmer nå før jeg reinstallerer Windows, slik at jeg ikke "skitner til" Windows med en gang Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hei! jeg hadde StyleXP og bytta bootscreen så prøvde jeg å ta bootscreen vekk men det gikk ikke så prøvde jeg å slette StyleXP (tenkte det skulle vekk da) og da gikk det heller ikke og nå har jeg 2 bootscreen. Åssen får jeg sletta den ene? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 [fjernet] styleXP eller uxtheme.dll patchen er ganske bra,eller windowblinds. alle disse 3 skifter ut utseendet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Når jeg tenker meg om, så er det vel sånn at ytelsen uansett går ned når du modder desktopen din. Jeg tror heller jeg bare satser på en kul wallpaper, når alt kommer til alt, og venter i spenning på Longhorn... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Når jeg tenker meg om, så er det vel sånn at ytelsen uansett går ned når du modder desktopen din. Jeg tror heller jeg bare satser på en kul wallpaper, når alt kommer til alt, og venter i spenning på Longhorn... kjiping Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 sånn. har endelig fiksa skrivebordet mitt. her er bildet: Hva syns dere? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 sånn. har endelig fiksa skrivebordet mitt. her er bildet:Hva syns dere? fin den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Finpuss på desktop: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Enda en finpuss på desktop: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Easy on the eye.... Brukt Y'z Dock og Icon Tweaker samt uxtheme.dll patchen (alt gratis) Endret 2. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ny Iron Maiden desktop: Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Finpuss på desktop: Ja, nå har jeg ikke lest alle 43 sidene, da. Men; Mye fint her!! TVK: Kunne du plz tipse meg om hvor jeg finner desktop-applets (riktig benevnelse?) som viser tv-program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå