Landeplagen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du bruker Windows XP Standardskin, ikke sant?Vel, det er VS (Visual Style). 8452846[/snapback] Ah. Ja, bruker standard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kommer med en wip: Litestep er modda HV (Humble Voice) Og vs er Revatio. (en mod av Thinbar VS) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Forslag til forbedringer takk!! 8440809[/snapback] Hvor finner jeg program/skins til det "hva er på tv" opplegget ditt, der? Har Rainmeter, hvis det betyr noe. @Kaysindre: Det offisielle har ihvertfall blitt stengt. 8447597[/snapback] Hvilket program bruker man for å få sånn lekker mørk oppgavelinje? Enkel og stilren? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) StigF: Løkke-skriften passa dårlig, ellers rimelig pro setup. Endret 23. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) jeg er enig med Tordenflesk. Løkkeskrifta passa dårlig, men ellers er det helt perfekt! Endret 23. april 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Lastet ned en grei VS, og gjorde litt om. Synes bakgrunnen var spesiell og nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Løkkeskrifta skal være nesten den samme som på en nettside jeg lager, +gehrunnerjungen, så jeg beholder den og ser hvordan det ser ut... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 StigF: har du modda vs-et? jeg lasta det ned bare for se hvordan det var, og det ligner ikke noe på det som du har. Det jeg lasta ned het ikke Revatio, men renovatio. Er det det du egentlig mener? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ser at flere har forandret utseendet totalt på utforsker. Noen som kan forklare hvordan dette er gjort? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nydelig tråd dette her. Har tydeligvis en del å lære Er lei av xp default. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skjønner ikke hva du mener... Oppgavelinja er LiteStep, mens vset er Renovatio elns. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hvordan får man opp hvilken dag det er i samurize? Sånn at det står hvilken dag det er på skrivebordet? Sånn som Blade-Bunny har Endret 24. april 2007 av aXXo Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Jeg tenkte på strl på fonten og fonten i mappa. Foten var ikke så stor og så ikke sånn ut i den som jeg lasta ned Min nå: Jeg tok litt ideer fra StigF Endret 24. april 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 aXXo: Meters>Add...>Add Date/Time I "Source" boksen velger du som det selv passer deg. Selv så bruker jeg "dddd-dd-mmmm". I "Display" valgte jeg å ta bort "Date/Time: ", for så å bare få det jeg ville ha. Etter det er det bare fritt frem med texten og andre ting i "Source" o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ah, skiftet litt i stylebuilder, siden den fonten alltid ser herpa ut hos meg. Skiftet til Avantgarde LT Medium Caps. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 aXXo: Meters>Add...>Add Date/Time I "Source" boksen velger du som det selv passer deg. Selv så bruker jeg "dddd-dd-mmmm". I "Display" valgte jeg å ta bort "Date/Time: ", for så å bare få det jeg ville ha. Etter det er det bare fritt frem med texten og andre ting i "Source" o 8461870[/snapback] Ok, takk Men jeg vil at dagene skal begynne med stor forbokstav. F.eks. Tirsdag og ikke tirsdag Hvordan endrer jeg dette? Prøvde store bokstaver der det skal stå "dddd" men det funka visst ikke Lenke til kommentar
Art-X Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=144962 hvordan får jeg til slik det er på toppen av bildet der, sånn med program oversikt? Endret 25. april 2007 av Art-X Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ah, skiftet litt i stylebuilder, siden den fonten alltid ser herpa ut hos meg. Skiftet til Avantgarde LT Medium Caps.Behøver vel ikke bruke Stylebuilder for det der? Holder vel å gå i apperance->advanced og bla seg fram der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå