Potetdamen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den vs'en funket uten patchen.fikk den til å funke Ok, vi prøver. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Joda, den funka. takk for linken til wallpaperet Tci Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Her er min desktop: http://home.no/coax/blackboxdesk.jpg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Her er min desktop:http://home.no/coax/blackboxdesk.jpg FEET har du link til wallpaper? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sweet wallpaper! Url til den, eller til artisten? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Jeg tror det heter Object Dock.edit: var det sånne du mente? nope. se på lautsprecher sin desktop. har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr? Nei jeg har gjort som du beskriver. Jeg kjenner igjen ikonene uansett. ok prøvde det en gang,men alt ble så mongo. Jeg renamer ikonene til et usynlig tegn ---> <--- For å ikke rename selve min datamaskin men bare ikonet, så lager jeg snarvei av min datamaskin, mine dokumenter og papirkurv, så bruker jeg TweakUI for å gjemme "original ikonene" og renamer snarveiene. (og fjerner "snarvei tags") hmm.... hvordan gjemmer jeg original ikonene i tweakUI,finner ikke fram. har gjemt "shortcut tags". edit: fant det ut selv edit2: det gikk ikke å rename til et usynlig tegn som heter mellomrom,ble bare til det vanlige når jeg trykte på enter,og hvis jeg gjorde om navn på egenskaper kom det "angi filnavn". Endret 30. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg tror det heter Object Dock.edit: var det sånne du mente? nope. se på lautsprecher sin desktop. har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr? Nei jeg har gjort som du beskriver. Jeg kjenner igjen ikonene uansett. ok prøvde det en gang,men alt ble så mongo. Jeg renamer ikonene til et usynlig tegn ---> <--- For å ikke rename selve min datamaskin men bare ikonet, så lager jeg snarvei av min datamaskin, mine dokumenter og papirkurv, så bruker jeg TweakUI for å gjemme "original ikonene" og renamer snarveiene. (og fjerner "snarvei tags") hmm.... hvordan gjemmer jeg original ikonene i tweakUI,finner ikke fram. har gjemt "shortcut tags". edit: fant det ut selv Hvorfor ikke bruke IconX? der kan man velge o% opacity, animert forstørrelse av ikonene(som Y's dock) + en elegant "ping" lyd når musa går over ikonenen. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hei folkens! noen som kan anbefale meg noen ting som feks. StyleXP (har den) eller no som jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sweet wallpaper! Url til den, eller til artisten? http://www.home.no/n3o/crap/wall.jpg rename ikonet, fjern all text trykk på ALT + 0160 (de tastene til høyre på tastaturet) og trykk enter hvis du skal ha flere ikoner uten text må du legge til det usynlige tegnet flere ganger så de ikke heter det samme. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 rename ikonet, fjern all text trykk på ALT + 0160 (de tastene til høyre på tastaturet) og trykk enter hvis du skal ha flere ikoner uten text må du legge til det usynlige tegnet flere ganger så de ikke heter det samme. tusen takk Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ALT + 0160 Også kjent som space/mellomrom-tasten Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ALT + 0160 Også kjent som space/mellomrom-tasten men det funket ikke med mellomrom tasten,kom "angi filnavn" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Nevermind Endret 30. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvor man kan finne en _STEG FOR STEG_ guide til hvordan man bruker Samurize? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 På Samurize sin hjemmeside. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvor man kan finne en _STEG FOR STEG_ guide til hvordan man bruker Samurize? her! Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hallais! Prøver meg på min første mod med StyleXp. Bruker PantherG themet men er ikke så veldig gira på akkurat mac iconet istedenfor "start" på start menyen...Noen som vet hvordan man redigerer themet i StyleXp? Om det går... Takker Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det går ikke. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) tror det går hvis du bruker stylebuilder(et annet program som du finner på siden til tgtsoft) Endret 30. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå