Åsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 takk.. til StigF: jeg ser at du ikke har den proceed knappen, hvordan fjerna du den? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Fjerne Button fra pic.jpg, vil jeg tro Endret 9. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Fjern [Button] Font=x Color=x Text=x fra config. Endret 9. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tok å fikset litt sjølv, men skal gjere det mykje bedre seinare når eg har tid til å fikse meir på det. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fjern CODE [button] Font=x Color=x Text=x fra config. funka ikke det heller Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Da vet jeg ikke, send PM til StigF. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 noe som kan gjøres anderledes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg sitter ikke på en pc med gehrunnerjunge akkurat nå, men jeg tror at du må sette width=0 og height=0 i config-fila. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) det funka takk..hva synes du sånn ellers? vet du om noen minimalistiske ikoner som kan passe? bortsett fra de mappene med tre stil Endret 9. april 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) det funka takk..hva synes du sånn ellers? vet du om noen minimalistiske ikoner som kan passe? bortsett fra de mappene med tre stil 8343173[/snapback] Noen ting: --- Gi Firefox et blankt ikon: Gå til C:\Program Files\Mozilla Firefox\chrome\icons\default\ Der legger du en kopi av invisible.ico og kaller den main-window.ico (Det er ikke sikkert det er C:\Program Files\Mozilla Firefox, men den plassen du har innstalert Firefox.) Skaffe deg Tinymenu [LINK] --- Dette er bare mine meninger, ikke en "fasit". Endret 10. april 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 takk..men i den chrome mappa har jeg ingen mappe som heter icons..skrev du feil? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 "Høyreklikk->ny->mappe" biter ikke Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 det har jeg prøvd ..funka ikke Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Her er min desktop litt forandra enn sist postet og lurer på om nokon har eit par forslag til annet eg kan legge til som derre har? Har ikkje vert borti dette med dette å modde så masse egentlig før nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Her er min desktop litt forandra enn sist postet og lurer på om nokon har eit par forslag til annet eg kan legge til som derre har? Har ikkje vert borti dette med dette å modde så masse egentlig før nå 8353165[/snapback] Bruker du StyleXP? Hvis ja, SLETT DET ! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Vist du har nokon forslag til themes som eg kan bruke eller siden du meiner eg bør slette styleXP? Endret 10. april 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 nei, hvis du liker å "betale" for noe som er gratis så 'be my guest' Du trenger ikke bruke StyleXP fordi du får akkurat samme nytte ut av å patche uxtheme-dll selv. patetisk av TGTSoft å utnytte uvitende sauer på den måten. Og hvorfor spør du etter andre skin når det er StyleXP (med rette) hater? StyleXP er ikke et skin vet du. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Husk at mangen gjer det enkelt for man ikkje vil bruke masse tid på sånne ting som alle andre. Eg bruker nå StyleXP for eg er helt ny på dette enmet å drive med dette, så derfor brukte den måten til eg får litt meir erfaring til å finne den rette utseende til desktopen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå