Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvordan får jeg til skriften i windows? Hvor skal jeg legge filene ?Windows\Fonts Og hvordan bytter jeg ut iconene med de som følger med?Iconpackager Fikk heller ikke til firefox filene.Google Userchrome.css så vet du hvor den skal puttes. Skins drar du bare inn i Skins-vinduet i firefox BBleanColorpad iShut Litestep Styler Toolbar True Launch Bar Mdia Control ...vet jeg ikke hva er engang. BBLean: Alternatvit Shell iShut: skin-bar "Skru av/reboot/logg av"-dings Litestep: Alternativt Shell Styler Toolbar: skin-bar toolbar som erstatter Explorer og Internet Explorer sine standard toolbars. 8334956[/snapback] Mange takk. Når jeg legger inn filene i Fonts, så blir ikke skriften i Windows anderledes. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Mitt første møte med Samurize, aldri prøvd det før.. Forresten, lærte det faktisk helt av meg selv - brukte 15-20 minutter. Edit: Har fjernet Playing:, men orker ikke fikse nytt screen Endret 8. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan får jeg til skriften i windows? Hvor skal jeg legge filene ?Windows\Fonts Og hvordan bytter jeg ut iconene med de som følger med?Iconpackager Fikk heller ikke til firefox filene.Google Userchrome.css så vet du hvor den skal puttes. Skins drar du bare inn i Skins-vinduet i firefox BBleanColorpad iShut Litestep Styler Toolbar True Launch Bar Mdia Control ...vet jeg ikke hva er engang. BBLean: Alternatvit Shell iShut: skin-bar "Skru av/reboot/logg av"-dings Litestep: Alternativt Shell Styler Toolbar: skin-bar toolbar som erstatter Explorer og Internet Explorer sine standard toolbars. 8334956[/snapback] Mange takk. Når jeg legger inn filene i Fonts, så blir ikke skriften i Windows anderledes. 8334992[/snapback] Du må jo bytte til den fonten du vil ha - det kan du gjøre med Styler (Toolbar). Endret 8. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan får jeg til skriften i windows? Hvor skal jeg legge filene ?Windows\Fonts Og hvordan bytter jeg ut iconene med de som følger med?Iconpackager Fikk heller ikke til firefox filene.Google Userchrome.css så vet du hvor den skal puttes. Skins drar du bare inn i Skins-vinduet i firefox BBleanColorpad iShut Litestep Styler Toolbar True Launch Bar Mdia Control ...vet jeg ikke hva er engang. BBLean: Alternatvit Shell iShut: skin-bar "Skru av/reboot/logg av"-dings Litestep: Alternativt Shell Styler Toolbar: skin-bar toolbar som erstatter Explorer og Internet Explorer sine standard toolbars. 8334956[/snapback] Mange takk. Når jeg legger inn filene i Fonts, så blir ikke skriften i Windows anderledes. 8334992[/snapback] Du må jobbe bytte til den fonten du vil ha - det kan du gjøre med Styler (Toolbar). 8335053[/snapback] Er ikke helt med...? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skrivefeil. Du må jo bytte til den fonten du vil ha. Styler kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skrivefeil.Du må jo bytte til den fonten du vil ha. Styler kan lastes ned her. 8335222[/snapback] Takk. Det ikon programmet er ikke freeware etter det jeg kan se, eller kikker jeg på feil program da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Styler har ikke noe med verken fonter eller ikoner å gjøre. Fonten bytter ikke automatisk bare du legger den i \fonts, du må "apply" VS'et så den får med seg fontene. Styler kostet penger før, men er ganske sikker på at det er gratis nå. Endret 8. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Null problem å endre fonts i Styler? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Null problem å endre fonts i Styler? 8335356[/snapback] Styler får jeg installert osv, men fontsene bugger seg, å blir rare. Kan heller ikke endre på fonten som er i status feltet i bunnen. Ikonene får jeg ikke lagt til heller, siden i N.UN pakken så ligger alle ikonene "løst", men det ser ut som IconPackager krever ferdige "Packages". EDIT: Når jeg la inn themet, brukte jeg bare "uxtheme". Skulle jeg heller brukt et annet program? Lurer sånn på hva jeg gjør feil. Endret 8. april 2007 av Mauro Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Glemte å si at jeg også mangler ALT unntatt configen til tv-guiden. Og jeg kommer ikke inn på samurize sin side, tror den er nede. Og kompisen min er ikke sikker på hva alle filene man trenger for å bruke tv guiden er. Er det noen som kan sende meg det jeg trenger til tv-guiden i hvertfall? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) @Mauro: Hva mener du med rare? Skurrete? Åpne Styler, gå til Desktop og huk av Clear Type - tror dette løser problemet. Riktig, ikonene som følger med N.UN er ikke tilrettelagt for IconPackager. UXTheme Multi-Patcher er alt du trenger til VS - etter hva jeg vet. Tordenflesk kan vel utdype dette.. Mitt første møte med Samurize, aldri prøvd det før..Forresten, lærte det faktisk helt av meg selv - brukte 15-20 minutter. Edit: Har fjernet Playing:, men orker ikke fikse nytt screen 8335037[/snapback] Endret 8. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ok... Dette har sikkert blitt sport om før, det stod lite om dem i første post, og det er 415 sider her... Så... Hva er forskjellen på Yz-dock og Object dock? Mener det var noe med ressursforbruk når de var skjult. Og tilslutt... Linker til programmene? Mitt desktop: *fjernet* Endret 8. april 2007 av RefleXio Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Styler får jeg installert osv, men fontsene bugger seg, å blir rare. Kan heller ikke endre på fonten som er i status feltet i bunnen.Igjen, Styler har ikke noe med fonter å gjøre. Statusfelt? Du mener tray? de bestemmer VS'et over. Ikonene får jeg ikke lagt til heller, siden i N.UN pakken så ligger alle ikonene "løst", men det ser ut som IconPackager krever ferdige "Packages". Klikk på Icons & Cursors og sett i gang. EDIT: Når jeg la inn themet, brukte jeg bare "uxtheme". Skulle jeg heller brukt et annet program?nope.Glemte å si at jeg også mangler ALT unntatt configen til tv-guiden. Og jeg kommer ikke inn på samurize sin side, tror den er nede. Og kompisen min er ikke sikker på hva alle filene man trenger for å bruke tv guiden er. Er det noen som kan sende meg det jeg trenger til tv-guiden i hvertfall?Hvis han kompisen din hadde giddi eksportert config'n sin til en .sam så følger alt du trenger med, og alt du trenger å gjøre er å starte config'n. Endret 8. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Kom inn på Samurize sin side igjen nå Og tv-guiden min er på skrivebordet sitt igjen Endret 8. april 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Pent.. Men bare jeg som ikke helt forstår vitsen med et stort, prangende TV-program på skjermen? Fins jo programblad Noen som gidder gi kommentarer på mitt desk? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Vitsen er vel at om man har Tuner på PC'n eller TV i nærheten så kan man få med seg programmer man ellers ville gått glipp av hadde man ikke hatt den guiden. Desken var fin den. Samme som jeg hadde her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7entry7915997 Endret 8. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kanskje ikke verdens mest oppfinsomme gehrunnerjunge ..noen som vet hvordan jeg fjerner den proceed knappen og det ikonet oppe til venstre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ikonet: Icon=C:\invisible.ico Knappen vet jeg ej. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har nok den kjedeligste desktoppen jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå