Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Lag noe med den bakgrunnen du og da, så vi kan se hva du får til.. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Mye pent her, spesielt tøft at StigF er på forsiden av customize.org! Er forresten lei av at det er umulig å få noe mail fra customize.. Vet jeg har brukt dette VS'et før, men klarer ikke holde meg unna kjære nun Endret 7. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Mye pent her, spesielt tøft at StigF er på forsiden av customize.org!Er forresten lei av at det er umulig å få noe mail fra customize.. Vet jeg har brukt dette VS'et før, men klarer ikke holde meg unna kjære nun 8326490[/snapback] Tips: ---- Endre ikonet til gehrunnerjunge til et blankt ikon. Det kan du enklest gjøre slikt: Kopier invisible.ico til gehrunnerjung-mappen og bare skriv invisible.ico der de ber deg oppgi hele stien til ikonet. ---- Sette Winamp til å bare vises i tray. Gå inn på >Preferences>General preferences, og huk av slik at det er bare "Tray" som er huket av. ---- Er egentlig ikke noe mer å utsette. Generelt sett godt gjennomført. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Takk for tips, skal fikse nå. Edit: Fikset, men orker ikke ta screen.. Forresten, noen som vet hvorfor jeg ikke får noen mail fra customize?! Jeg har prøvd med flere forskjellige e-postadresser. Endret 7. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Min er også oppdatert. Noen (Tordenflesk?) som gidder å sende meg shimgvw.dll? EDIT: Kan kanskje hende at det har blitt noe tull etter at de lanserte EVO? Forresten, du har sikkert gjort det, MEN.... Har du sjekket useriøse eposter-mappen? Endret 7. april 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Men i helsikke da Stig. Samme VS, Wall og Samurize. *Lete febrilsk i "arkivet" etter ting ingen har brukt før* Endret 7. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Forresten, du har sikkert gjort det, MEN....Har du sjekket useriøse eposter-mappen? 8327793[/snapback] Jepp, flere ganger Endret 7. april 2007 av Craves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Men i helsikke da Stig. Samme VS, Wall og Samurize. *Lete febrilsk i "arkivet" etter ting ingen har brukt før* Og ellers er alt bra? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det absolutt beste jeg har sett fra deg StigF ..tror jeg finner meg et nytt wp og alt det der siden det ser ut som alle tenker på å bruke det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Takker og bukker. Men fra spøk til geitost, kan ikke du og poste et screenshot da Tordenflesk? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg vil bli medlem på customize.org! Andre som har erfaringer med å ikke motta e-post? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) jeg begynner å gå veldig tomt for ideer nå. Er veldig usikker på om jeg skal bruke de dock ikonene eller ikke, synes de er litt kule samtidig som de er litt forvirrende Endret 7. april 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvor kan jeg finne denne VS'en ? http://www.deviantart.com/deviation/41129336/ Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er den jeg bruker - N.UN Suite. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er den jeg bruker - N.UN Suite. 8334567[/snapback] Takk, men fant den for cirka to minutter siden. Hehe. Vi får se om jeg klarer å sette det opp heller. :!: Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har fått en config av en kompis, og der har han lagt inn både musetrykk, musedistanse, tastetrykk og hva jeg har sendt opp og hva jeg får ned (nettverk). Men dette fungerer ikke Hvorfor? Noe jeg trenger? Jeg fikk bare configen, så hvis det er noe jeg mangler, som dere vet om, kunne dere ha sendte meg dette på Pm f.eks? Eller lagt det ut her? Endret 8. april 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For nettverket må du endre så den måleren sjekker på DITT nettverks-kort og ikke det kompisen din har. Be han eksportere hele sullamitten til en .sam fil og ta med alle plugins, fonts osv. i pakka. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er den jeg bruker - N.UN Suite. 8334567[/snapback] Hvordan får jeg til skriften i windows? Hvor skal jeg legge filene ? Og hvordan bytter jeg ut iconene med de som følger med? Dumt det ikke var noen god readme.txt i mappen. Fikk heller ikke til firefox filene. BBlean Colorpad iShut Litestep Styler Toolbar True Launch Bar Mdia Control ...vet jeg ikke hva er engang. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvordan får jeg til skriften i windows? Hvor skal jeg legge filene ?Windows\Fonts Og hvordan bytter jeg ut iconene med de som følger med?Iconpackager Fikk heller ikke til firefox filene.Google Userchrome.css så vet du hvor den skal puttes. Skins drar du bare inn i Skins-vinduet i firefox BBleanColorpad iShut Litestep Styler Toolbar True Launch Bar Mdia Control ...vet jeg ikke hva er engang. BBLean: Alternatvit Shell iShut: skin-bar "Skru av/reboot/logg av"-dings Litestep: Alternativt Shell Styler Toolbar: skin-bar toolbar som erstatter Explorer og Internet Explorer sine standard toolbars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå