Åsen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Thomas16: 'Rebuild Icon Cache', 'Repair Icon Images' og en restart av PC'n skulle ta seg av den biffen. Hvis ikke så kunne du jo bytte ikonene til noen pene noen tongue.gif Hvor finner jeg Rebuild Icon Cache, Repair Icon Image? Jeg synes de er pene nok jeg:p, men hvis du har forslag til noen ikoner som jeg kan bruke så legg ut link til de bortsett. Camera ikonet er ganske stygt, noen som vet hvordan jeg får skifta det. Funker ikke i iconpackager. Det fear ikonet får jeg ikke gjort noe med siden det er ikonet til cd plata som står i. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 1. Det er i Iconpackager under settings 2. du kan jo se om du finner et FEAR-ikon på Deviantart hvis du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har uheldigvis slettet en icon-ggroup, hvordan får jeg den tilbake? Kan noen gi meg den blanke fonten? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Rebuild Icon Cache, Repair Icon Image funker ikke, men jeg skal formatere snart uansett så da blir de vell fine igjen da. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har uheldigvis slettet en icon-ggroup, hvordan får jeg den tilbake?Icon-group?Kan noen gi meg den blanke fonten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er det forresten noen (Craves?) som har "det" unsynlige ikonet? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det noen som kan være så snill å sende meg en fet Samurize config? Med museklikk, tastetrykk, musedistanse, nettverkstilkobling og harddisk temp? Hadde vært veeeeeeeeldig snilt gjort Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som kan gi link til den grønne Area O-vsen? Jeg finner bare den lyseblå Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det noen som kan være så snill å sende meg en fet Samurize config? Med museklikk, tastetrykk, musedistanse, nettverkstilkobling og harddisk temp? Hadde vært veeeeeeeeldig snilt gjort 8309775[/snapback] Hvorfor ikke lage en selv? Er ikke så vanskelig, og det er mye mer morro når man har laget det selv. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 her er det kanskje noen som vet hvordan jeg kan få xp ikonene og mappeikonenen helt tilbake samt xp skinnet. det har blitt borte etter at jeg fjernet Vista Transformation Pack 6.0 .. hjelp.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som kan gi link til den grønne Area O-vsen? Jeg finner bare den lyseblå Det er inkludert, ligger under color scheme når du velger VS. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den er ikke det i min, ser du:S Har sjekka der og maaange tusen andre steder.. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nevermind, det ordna seg da jeg lastet ned area o på nytt:P Skjedde sikkert noe feil forrige gang, da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Du mangla sikkert shell-style'ene da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Icon-group? ja..... Jeg var opptatt med noe annet, og merket ikke at jeg sletet en icon-group. Deretter var jeg så dum at jeg lagret det. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) sånn ser det ut her nå: noen som vet om noen dock ikoner som passer WP og et VS som passer litt bedre? Endret 7. april 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Noe slikt? Hehe, ikonene er J3Cons07, og vs er Reuben. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bah, alle stjal bakgrunnen jeg skulle bruke neste gang Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Finnel alltids en ny en vettu Skal legge inn noe nytt når jegår formatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå