DementedAlbino Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Slik ser min desktop ut nå som c+ er på plass. Trykk for større bilde. Når det gjelder ikonene så har jeg laget snarveier i samurize. På den måten slipper jeg tekst på snarveiene, samt jeg slipper å dobbeltklikke på de for å starte programmer. Endret 29. september 2004 av svortevik Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Prøver igjen. Hvor fant du norsk Canal+ ? På Samurize.com finner jeg dem ikke. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Slik ser min desktop ut nå som c+ er på plass. Trykk for større bilde. Når det gjelder ikonene så har jeg laget snarveier i samurize. På den måten slipper jeg tekst på snarveiene, samt jeg slipper å dobbeltklikke på de for å starte programmer. Pen desktop! Funksjonelt, men samtidig pent og enkelt. Prøver igjen. Hvor fant du norsk Canal+ ? På Samurize.com finner jeg dem ikke. Fant? Han har jo sikkert lagt dem til selv da.. Det er ikke så vanskelig å skjønne hvordan man legger til flere kanaler, dersom man bare investerer litt tid på å studere scriptet. Dersom du ikke gidder det, eller kanskje likevel ikke finner ut av hvordan man kan legge til sine egne kanaler, så kanskje svortevik er snill og deler sine instillinger med deg Endret 29. september 2004 av torsoli Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen som har noen snedige deskmod programmer å anbefale,har ISDN så jetg orker ikke tråle gjennom hele nettet for å finne noe. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg renamer ikonene til et usynlig tegn ---> <--- det gjorde jeg også,men tenkte ikke å alge snarvei og bruke tweakUI. må prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen som har noen snedige deskmod programmer å anbefale,har ISDN så jetg orker ikke tråle gjennom hele nettet for å finne noe. Avdesk kanskje? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen som har noen snedige deskmod programmer å anbefale,har ISDN så jetg orker ikke tråle gjennom hele nettet for å finne noe. Avdesk kanskje? link? hva gjør det programmet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen som har noen snedige deskmod programmer å anbefale,har ISDN så jetg orker ikke tråle gjennom hele nettet for å finne noe. Avdesk kanskje? link? hva gjør det programmet? Ligner litt på DesktopX, men er litt simplere etter det jeg har sett http://mpj.tomaatnet.nl/AveDesk11.zip Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hm.... jeg får error på noen skins når jeg adder dem til lista i styleXP,det kommer error,og så slår programmet seg av. dette skjer også når jeg prøver å bruke de skinsa Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hm.... jeg får error på noen skins når jeg adder dem til lista i styleXP,det kommer error,og så slår programmet seg av. dette skjer også når jeg prøver å bruke de skinsa Hvilke skins tenker du på? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 denne> http://www.deviantart.com/deviation/10949392/ Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 tror du må ha uxtheme.dll patchen for å kjøre den kategorien av Visual styles.. du finner den på google eler lignende. med den trenger du ikke styleXP eller windowblinds, du kan velge skinet fra windows. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hvor laster dere ned desktopene ? vil ha en side med mange Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hvor laster dere ned desktopene ? vil ha en side med mange laster ned desktopene? mener du hvor vi laster ned visual stylene og wallpaperne osv.? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 tror du må ha uxtheme.dll patchen for å kjøre den kategorien av Visual styles..du finner den på google eler lignende. med den trenger du ikke styleXP eller windowblinds, du kan velge skinet fra windows. skjønte ikke helt hvordan man installerer,lett å gjøre feil når man roter i windows mappa(tidligere erfaringer ). får vente til bruttern(dataproffen i familien,jeg som nr.2 ) kommer hjem. så kan jeg legge skylden på han om noe går galt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) skjønte ikke helt hvordan man installerer,lett å gjøre feil når man roter i windows mappa(tidligere erfaringer ). får vente til bruttern(dataproffen i familien,jeg som nr.2 ) kommer hjem. så kan jeg legge skylden på han om noe går galt. Om du skulle lure så har jeg en liten guide på siden min: http://home.no/x-byted/artikler/themes.htm EDIT: Redigerer heller denne posten istedet for å lage en ny VS: Royale Inspirant Bakgrunn: Aero Royale Shell32: Pastel Programmer: Y'z Toolbar Endret 29. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ny oppdatering på desktopen min har lagt til launchTAB Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 TCI: kan du gi meg en direkte link til bakgrunnen din? er det noe futt i denne pakken: http://www.soft32.com/download_3720.html noen som har testet? trenger vell ikke sp2 for den pakken? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 TCI: kan du gi meg en direkte link til bakgrunnen din? http://www.stevenhaywood.pwp.blueyonder.co...0by%201024).jpg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den vs'en funket uten patchen.fikk den til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå