Melvin Snerken Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har peilig på om det går an å få MSN til å bare vere i Tray? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen vennlige sjeler der ute som kan låne bort sin Litestep-konto?Jeg mottar ikke mailen med aktivisering, og jeg har prøvd med flere forskjellige adresser. Eventuelt fortelle meg hvorfor jeg ikke får mail, og hjelpe meg videre. Er det stort forskjell på bblean og lightstep? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Tordenflesk: Hvordan får jeg til den partisjon-oversiktstingen du har? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg får vek den hvite stripa nederst på bildet? den er der fordi jeg har valgt å skjule verktøylinja.Du har låst verktøylinja? Det er få VS som har "tynne" nok verktøylinjer til at de blir borte da.hvordan skifter man ikonet til start knappen på oppgavelinja?Da må du inn å redigere VS'et med f.eks. Stylebuilder. Bruker du Windows Classic kan du gjøre det med Reshacker.Tordenflesk:Hvordan får jeg til den partisjon-oversiktstingen du har? Du mener Min Datamaskin? Endret 15. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du har låst verktøylinja? Det er få VS som har "tynne" nok verktøylinjer til at de blir borte da. ja, jeg har låst den. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Noen vennlige sjeler der ute som kan låne bort sin Litestep-konto?Jeg mottar ikke mailen med aktivisering, og jeg har prøvd med flere forskjellige adresser. Eventuelt fortelle meg hvorfor jeg ikke får mail, og hjelpe meg videre. På forhånd takk Edit: Noen med minimalistiske ikoner som passer til dette? Skal helst være grønne (skal sitte i Rocket Dock, se helt til venstre i bildet) 8155437[/snapback] Ingen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 WindowBlinds 5.5 Officially released! Stardock released WindowBlinds 5.5 today. WindowBlinds is a program that enables users to customize the look and feel of the graphical user interface of Microsoft Windows. By applying "skins", WindowBlinds can change title bars, borders, push buttons, scroll bars, the taskbar, the Start menu and virtually every element of the Windows environment. Thousands of different skins exist and can be created using a free program called SkinStudio. WindowBlinds 5.5 Requires: Windows XP, 2003, or 32-bit Windows Vista (64-bit support coming shortly) http://www.windowblinds.net/ Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Noen med minimalistiske ikoner som passer til dette?Skal helst være grønne (skal sitte i Rocket Dock, se helt til venstre i bildet) De her kanskje: http://www.deviantart.com/deviation/308231...ns%2Fdock+green vet ikke helt hvordan du vil ha de, men det var det eneste jeg fant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 den vises jo ikke på oppgavelinja. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tusen takk, Thomas16! Beklager for dobbelpost i stad. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 den vises jo ikke på oppgavelinja.Du mener at min datamaskin ikke vises? Den er der, den har bare ikke noe navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ok. Kan du gi meg en liten guide til ResHacker? Endre ikonen og slikt? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://www.google.com/search?q=Reshacker+Guide Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Noen her som veit hvordan man får halvtransperant startlinje etc? Uten å bruke WB.. Edit: Tror denne skal funke : http://www.softplatz.com/Soft/Utilities/Other/TransWin.html Det var feil Endret 15. mars 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://www.softplatz.com/Soft/Desktop/Othe...nt-Windows.html denne funker fett.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 noen som gidder å finne et svart windows xp theme, sånn svarte menyer og svart windows bar osv..... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva med å gidde å leite litt selv?? Istedet for å få folk til å finne alt for deg? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 har googlet litt, men finner liksom ikke noe selv, bare noe kødd man får virus fra...... trenger hjelp er ikke sånn harbarka hw dude jeg skjønner dere.... Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Helt klart, må være "harbarka hw dude" for å klare å finne et sort skin. Sjekk deviantART. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fikk ny desktop i dag jeg 8141253[/snapback] hvor lasta du ned den hen da?? er det vista skin på menyer og start saken og?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå