cravenn Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ser veldig bra ut, liker kombinasjonen av farger. Hvordan får du flere til å ikke få navn? Jeg kan bare bruke ALT + 0160 på ett ikon / ett program - etter det kommer det bare opp at det finnes allerede en fil med dette navnet. Edit: Side 400! Edit: Gjort et par endringer, ikke så mange. Nytt WP, tatt bort hurtigstart og tatt i bruk RocketDock (sjekk helt til venstre). Endret 12. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 My Documents, My Computer og søpplekassa kaller jeg bare mellom-rom, men trenger man flere av andre ting legger man bare til flere alt+0160. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Noen med forslag til et klokkeprogram? Ikke overklokk, men for å se klokka (clock, watch).. Gjerne et program som kan ligge i System Tray i stedet for den original "Windows-klokka"! På forhånd takk Endret 12. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Enten så er det der en sattans god mod av XP eller så er duu i feil tråd. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Craves: Tclock2 edge: Ser ikke noe i det shotet som ikke lett kan gjøres i XP, men jeg ser ikke vitsen med å kopiere Vista så nøye når det er mye lettere å "skaffe" Vista og kjøre det i Dual-boot. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 La merke til den buggen øverst på startknappen som var i RC1, jeg Men det var noe i tray som ikke stemte med Vista, værtfall slik jeg husker at det var. Menmen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvis det er vista kanke jeg se noe særlig modding... Eneste måtte være at klokken er blitt endret og at det er lagt til noe i Sidebaren. Syns nesten litt synn på han hvis det er XP:( Ikke noen vitts å modde det til å ligne på Vista til man så går lei av det og bytter til vista hvor mulighetene er små innen DTM:P Men hvis det er vista kan du jo poste den i tråden i min signatur Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg får vek den hvite stripa nederst på bildet? den er der fordi jeg har valgt å skjule verktøylinja. Edit: den hvite linja synes ikke på screenshotet, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. hvis ikke skal jeg prøve å forklare bedre Endret 14. mars 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Ekkel "crisp" på fonten, og skin passer ikke til WP. Ellers ser det bra ut, grei toolbar og pent WP. Har du Styler? I så fall, åpne Styler, gå til Desktop og kryss av for "Clear Type", jeg tror det vil fikse den "crispy" fonten. Om du vil ha det bort Er ikke mange dagene siden jeg oppdaget at det var det som ødela fontene mine. Edit: Link til WP? Endret 14. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 link til WP: http://www.customize.org/wallpapers/37456 Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk takk, testa det i Styler? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 ja, fontene ser mye bedre ut nå skifta VS passer fortsatt ikke helt til WP, men den er bare midlertidig...kanskje Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ekkel "crisp" på fonten, og skin passer ikke til WP.Ellers ser det bra ut, grei toolbar og pent WP. Har du Styler? I så fall, åpne Styler, gå til Desktop og kryss av for "Clear Type", jeg tror det vil fikse den "crispy" fonten. Om du vil ha det bort Er ikke mange dagene siden jeg oppdaget at det var det som ødela fontene mine. 8153809[/snapback] Hvorfor sa ingen dette før? Bare på grunn av det har jeg forkastet utallige VS som var helt fine ellers! Tusen takk, iallfall. Goscinny Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ny bakgrunn. Og hvis noen lurer hvorfor jeg ikke bruker rainledar(?) etc. er det fordi jeg har en kalender på veggen som fungerer like så godt. 6370539[/snapback] Bruker du WB? Hvilket skin er det? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hvordan skifter man ikonet til start knappen på oppgavelinja? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 @Thomas16: Samme skin som meg @Goscinny: Hehe, bare hyggelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kan noen gi meg en liten guide til reshacker? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Noen vennlige sjeler der ute som kan låne bort sin Litestep-konto? Jeg mottar ikke mailen med aktivisering, og jeg har prøvd med flere forskjellige adresser. Eventuelt fortelle meg hvorfor jeg ikke får mail, og hjelpe meg videre. På forhånd takk Edit: Noen med minimalistiske ikoner som passer til dette? Skal helst være grønne (skal sitte i Rocket Dock, se helt til venstre i bildet) Endret 14. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå