notorled Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) ehm. den mac transform pakcen var ikke morro etter 1 dag. Xp ble buggy og treigt. Anbefales ikke.. EDIT: kjip avinstalering... Man må instalerere Sp2 på nytt Endret 26. september 2004 av Delroton Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hihi, jeg bladde litt tilbake og fant. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Etter å ha instalert sp2 på nytt er jeg fortsatt ikke helt kvitt mac pakcen.. My computer heter fortsatt finder osv... FRARÅDES!! ikke instaler den.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Etter å ha instalert sp2 på nytt er jeg fortsatt ikke helt kvitt mac pakcen..My computer heter fortsatt finder osv... FRARÅDES!! ikke instaler den.. Beklager at det ble problemer med den. Men den er bare i beta statdiet ennå. Skulle kanskje ha sagt det litt tydligere. Håper du får orden på tingene. En reinstallering burde fikse det meste vil jeg tro. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Etter å ha instalert sp2 på nytt er jeg fortsatt ikke helt kvitt mac pakcen..My computer heter fortsatt finder osv... FRARÅDES!! ikke instaler den.. Beklager at det ble problemer med den. Men den er bare i beta statdiet ennå. Skulle kanskje ha sagt det litt tydligere. Håper du får orden på tingene. En reinstallering burde fikse det meste vil jeg tro. gjør absolutt ingen ting. . Denne pcen blir server så fort som mulig. DVS. når jeg får somla meg sammen å kjøpt en ny pc.. Da skal denne formateres og renskes.. Windows er faktisk buggy, etter sp2 reinstal. jeg sa det kjanske.. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er hvertfall et bilde av min desktop slik den ser ut idag : http://frodo.hiof.no/~deetee/desktop.jpg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 KAn noen være så grei å forklare meg hvordan jeg legger til flere kanaler i tv guiden? Skulle gjerne hatt med c+ og noen andre kanaler, så en liten forklaring hadde hvert fint. Det er lettere sagt enn gjort. Hvertfall å bruke det samme scriptet. Har kikket litt rundt inni der, og blir helt ør i hodet bare av å kikke på koden. Hvis du kikker på download-seksjonen til Samurize skal det være flere tv-kanaler der, men det er ikke særlig mange norske der Da har jeg fått lagt til alle c+ kanalene, mtv, tv2 ekstra og svensk tv4. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvor fant du norsk Canal + ? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 New and improved, nå med Tux! Har også ny color scheme. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 denne topicen var på side 2,ble nesten redd den hadde blitt slettet elns Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Denne er liksom "meg" Endret 28. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg satt faktisk i går å lekte meg med StyleXp og Desktopsidebar. Dette ble resultatet: Ble ganske fornøyd Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) ooh~ ser at mange her har småe ikoner uten tekst liggende på desktopen,sletter dere bare tesksten eller?eller et program?fordi da jeg prøvde det så skjedde det mye mongo ting med maskina,overalt der det var en snarvei til min datamaskin(f.eks. når man skal åpne eller lagre filer),så sto det ikke min datamskin ved siden av,det var borte lengter desperat etter nye programmer å leke med *lete litt rundt med google* Endret 28. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg tror det heter Object Dock. edit: var det sånne du mente? Endret 28. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg tror det heter Object Dock.edit: var det sånne du mente? nope. se på lautsprecher sin desktop. har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg tror det heter Object Dock.edit: var det sånne du mente? nope. se på lautsprecher sin desktop. har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr? Nei jeg har gjort som du beskriver. Jeg kjenner igjen ikonene uansett. Endret 28. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg tror det heter Object Dock.edit: var det sånne du mente? nope. se på lautsprecher sin desktop. har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr? Nei jeg har gjort som du beskriver. Jeg kjenner igjen ikonene uansett. ok prøvde det en gang,men alt ble så mongo. Lenke til kommentar
akh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Slik ser min nåværende XP-desktop ut: http://my.opera.com/forums/attachment.php?s=&postid=698608 Og slik ser macen min ut: Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg tror det heter Object Dock.edit: var det sånne du mente? nope. se på lautsprecher sin desktop. har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr? Nei jeg har gjort som du beskriver. Jeg kjenner igjen ikonene uansett. ok prøvde det en gang,men alt ble så mongo. Jeg renamer ikonene til et usynlig tegn ---> <--- For å ikke rename selve min datamaskin men bare ikonet, så lager jeg snarvei av min datamaskin, mine dokumenter og papirkurv, så bruker jeg TweakUI for å gjemme "original ikonene" og renamer snarveiene. (og fjerner "snarvei tags") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå