Håvard Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Man har jo Blackbox (som jeg bruker)... Det fungerer ganske bra Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Tordenflesk: Stilig, men ikonene passer ikke helt til resten av det cleane og minimalistiske... Endret 2. mars 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) noen som vet om en kul hvit VS? noe lignende Tordenflesk sin. Finner ingen som jeg liker også har jeg et problem med Icon Packager. den vil ikke skifte ikonene i kontrolpanelet, er det en annen måte å skifte de på? det funker ikke å høyreklikke på de og skifte der. Edit: jeg fant et VS. sånn ser min desktop ut nå: hva synes dere? Endret 2. mars 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Da har jeg bytta wallpaper, og alt ble mye bedre.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enig med deg der. Det ble MYE penere Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 noen som vet om et program for å lage logon screens? Logonstudio godtar ikke de som jeg lager i Reshacker. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er noe jeg lurer på, hvordan fjerner man ikonene fra verktøylinjen? Altså, slik at programmene som er åpne ikke har ikoner. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er noe jeg lurer på, hvordan fjerner man ikonene fra verktøylinjen?Altså, slik at programmene som er åpne ikke har ikoner. Høyreklikk på verktøylinja > egenskaper > tilpass > velg de programmene du ikke vil ha fremme som "skul alltid". tror det er riktig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er noe jeg lurer på, hvordan fjerner man ikonene fra verktøylinjen?Altså, slik at programmene som er åpne ikke har ikoner. Da må du fjerne ikonet fra programfilen med reshacker Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det forsto jeg ikke så mye av.. Mulig å endre ikonene i verktøylinjen da? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det noen her som har lyst til å lage en logon screen til meg? med det bildet her: http://www.deviantart.com/deviation/7085531/ En stor takk til de/den som vil Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Det forsto jeg ikke så mye av..Mulig å endre ikonene i verktøylinjen da? Det letteste ville vært å bytte den ut med Styler, hvis det er den i explorer/iexplore du mener? (BTW: Fant noen av mine første shot jeg la ut på custo: http://beta.customize.org/screenshots/40957 http://beta.customize.org/screenshots/27562 Viewer discretion is advised ) Endret 3. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Kjedelig at denne tråden "drukner", så poster mitt nye desk. Trenger forslag til WP btw, finner ingen som passer ordentlig - på forhånd takk Endret 6. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Litt aktivitet, noen?! 8116906[/snapback] Hør hør! Hadde litt problemer med å "komme inn" på det store bildet, men ut i fra thumbnailen ser det veldig pent ut Hvor fikk du bakgrunnen fra? Jobber nå selv med å "oppdatere" skrivebordet på laptopen. Poster nok bilde senere. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har folk spurt om det før? Jah... Spør jeg igjen? Jah... Noe annet en Rainmeter og Samurize til og smelle opp klokka på skrivebordet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har folk spurt om det før? Jah... Spør jeg igjen? Jah... Noe annet en Rainmeter og Samurize til og smelle opp klokka på skrivebordet? 8117135[/snapback] Google desktop? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Fikset det i samurize.... Her er da min: Endret 9. mars 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Likte ikke font og klokke + plassering av den, ellers fint Edit: Bok-WP Endret 9. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Forslag til plasering og font? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå