the_fire Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så vit jeg kan se bruker han bare BlackBox... 8055663[/snapback] Prøvde dette (BBLean 1.16), og fant det litt skummelt Hvordan er det egentlig med installering og slikt? Pakk ut og kjør .exe-fila? Og om man vil installere velger man install i høyreklikksmenyen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jepp kjører det først med .exe fila og høyreklikker->blackbox->intall->install/uninstall da bytter man ut Shellet. jeg syns nå det var ganske deilig å bruke Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Veldig off-topic... Men digger bilder ditt pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Takk.... syns det passer iom at mye av det jeg poster bærer preg av at jeg har hode i rompa Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ceep on pessimisten 8056954[/snapback] I allways do Craves: Tok bare 10 minutt å laste bildet, men men: Ikke mye å si. Veldig pent og minimalistisk. Bakgrunnen bærer et visst preg av Tordenflesk. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Stilig, har egentlig ingen ting og si på det Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Tusen takk Vet ikke om det er Imagesocket som er tregt, legger bildet som vedlegg i stedet. Det minner nok litt om Tordenflesk fordi det er j3concepts. Endret 1. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tokk ikke lang tid og åpne bildet nå nei Hvor går du til anskafelse av "j3concepts"(?) wallpapere da? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 http://j3concepts.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hadde en anelse om at det var der Takker for link. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Bare hyggelig. Anbefaler også Pixegirl Presents om du trenger WPs/ikoner. Edit: 666 innlegg :] Endret 1. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Takker for link (Dette begynner og bli bra for postcount ) Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Skal vel ikke stikkes under en stol at du har seks poster på denne siden ..Og jeg har fem. Endret 1. mars 2007 av Craves Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Er det blitt så mye? * * Edit: Kan jo ikke stikke under barkrakken at du har 5 stk på denne siden Craves. Vi får bare gratulere oss selv med denne åpnåelsen Endret 1. mars 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Finnes det noen stilige "windowmanagere" til XP? Som f. eks Beryl på Linux. Vet om WindowsFX, men det blir for dyrt, ustabilt og fattig .. Takk for svar. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har ikke hørt om noe. Du har jo selvfølgelig OSX transformation pack, men da kommer du mer borti mac og ikke linux. Tror ikke du får noe som er så bra som beryl . Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Beryl er faen meg fett, ja Jeg vet de holder på med en klone til XP (husker ikke kodenavnet), men den er ikke ute enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå