pessimisten Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan noen forklare meg hvordan man skinner Miranda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Du laster ned et skin og legger det i en random mappe. Så går du inn på Miranda>Options>Customize>Skin>Browse og finner .msf-filen til skinet du lastet ned. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Btw, hvilket firefox-skin har du og hvordan får du vekk teksten på tiltlebaren? Skin: Tango Firefox, med det meste av unødevendig jugge rydda bort med en "noe modifisert" Userchrome.css Titlebar: Du mener der navnet på vinduene? Der har jeg bare brukt en "blank" font. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan du gi meg den userCrome.css'en? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Du laster ned et skin og legger det i en random mappe.Så går du inn på Miranda>Options>Customize>Skin>Browse og finner .msf-filen til skinet du lastet ned. 8032908[/snapback] Har ikke noen skins :S Når jeg følger denne guiden så får jeg 2 icons, men ingen skins :S Står at man må ha eldre version av Miranda for å skinne, memn tror ikke det støtter vista da. Og den guiden er jo 1 år gammel EDIT: litt OT, men hvordan får jeg Miranda til å vises i taskbaren slik at den ikke forsvinner vær gang den går ut av fokus? EDIT2: tror grunnen til at jeg ikke får skinna er at den ikke vil velge den "moderne" pluginen Endret 26. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 LINK Last ned og legg i addons-mappen. Det er nyeste version. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) takk nå funka det EDIT: litt OT, men hvordan får jeg Miranda til å vises i taskbaren slik at den ikke forsvinner vær gang den går ut av fokus? og: hvordan fjerner man status ikonene i kontakt lista? EDIT: Har det slik at når en kontakt er valgt så blir skriften hvit, og da kan jeg ikke se hva som står ... hvordan endrer jeg det? Endret 26. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 1. Skin>Change icons>Bytt ut ikonene med invisible.gif Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) 1. Skin>Change icons>Bytt ut ikonene med invisible.gif 8033684[/snapback] Ja, men da forsvinner den i systray også... 1) Og så var det det med at kontakt listen forsvinner hele tia:( 2) Hvordan fjerner jeg timestamp i chatwindow? Lete hue av meg i "options" 3) Hvordan fjerner jeg den lille pila i chatwindow? Endret 26. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Blackbox <3 Fin desktop, men ser ikke sammenhengen mellom de to bakgrunnene Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Blackbox <3Fin desktop, men ser ikke sammenhengen mellom de to bakgrunnene 8054782[/snapback] Ingen sammenheng, bortsett fra at jeg liker begge to Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Var en rå og brutal overgang når det gjelder overgang ja... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Var en rå og brutal overgang når det gjelder overgang ja... 8054810[/snapback] Hm.. Dere har jo et poeng.. *Bytte wallpaper* Edit: Får ikke tatt nytt screen. Får beskjed om at jeg ikke har ledig minne, da jeg har 2000 GB ram ledig.. Windows FTW! Endret 1. mars 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hrisebro: Vil gjerne vite alt du bruker. Likte at det var så minimalt. Kanskje litt for minimalt for mitt bruk, men jeg har lyst til å prøve. Endret 1. mars 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har en Patch som heter uxtheme men hvor skal jeg legge den i windows ? noen som vet det ? 8021906[/snapback] Last ned "Uxtheme Patcher" - gjør jobben for deg Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så vit jeg kan se bruker han bare BlackBox... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Her har du UXTheme.dll patcher: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå