.tomf Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dersom jeg skulle velge mellom de to du viser oss her, hadde jeg gått for den første. Av estetiske grunner. estetiske grunner? hei!jeg er bare 13år,kutt ut de store orda. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 emm ok! Estetikk betyr noe à la "læren om det vakre/skjønne". Så når jeg sier "estetiske grunner" her, så mener jeg med det, at jeg velger det ene fremfor det andre på grunn av at jeg synes det ene er vakrere/penere enn det andre. Det betyr ikke at det jeg ikke valgte ikke kan ha andre fordeler som kan være gode! Isj, forstod du noe av det jeg prøvde å si her eller? Ble vanskelig å stokke ordene! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 emm ok! Estetikk betyr noe à la "læren om det vakre/skjønne". Så når jeg sier "estetiske grunner" her, så mener jeg med det, at jeg velger det ene fremfor det andre på grunn av at jeg synes det ene er vakrere/penere enn det andre. Det betyr ikke at det jeg ikke valgte ikke kan ha andre fordeler som kan være gode! Isj, forstod du noe av det jeg prøvde å si her eller? Ble vanskelig å stokke ordene! sånn som jeg forsto det: du ville velget det fordi det er vakrere,selv om det er dårligere/mere upraktisk enn det andre. har jeg lært meg et nytt ord eller? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 emm ok! Estetikk betyr noe à la "læren om det vakre/skjønne". Så når jeg sier "estetiske grunner" her, så mener jeg med det, at jeg velger det ene fremfor det andre på grunn av at jeg synes det ene er vakrere/penere enn det andre. Det betyr ikke at det jeg ikke valgte ikke kan ha andre fordeler som kan være gode! Isj, forstod du noe av det jeg prøvde å si her eller? Ble vanskelig å stokke ordene! sånn som jeg forsto det: du ville velget det fordi det er vakrere,selv om det er dårligere/mere upraktisk enn det andre. har jeg lært meg et nytt ord eller? Sånn kan det forstås ja. Men det at noe har estetiske verdier, betyr ikke nødvendigvis at det er dårligere/mere upraktisk enn noe annet, det kan være begge deler, ingen av delene, eller en av delene hehe.. I dette tilfellet sier ikke jeg at Rainmeter'n er dårligere enn Samurize-config'en din, jeg vet jo ikke hva du synes er bra/praktisk å ha på skrivebordet ditt. Men siden du spurte hva vi ville valgt, svarer jeg rainmeter'en i dette tilfellet, men poengterer at den eneste grunnen til at jeg velger den i dette tilfellet, er at jeg synes den var penere på skrivebordet ditt, enn hva Samurize-config'en var. Jeg tror du har lært et nytt ord. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Noen som kan hjelpe meg med å lage en mac-aktig mod? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å lage en mac-aktig mod? Det har nettopp kommet en MAC OSX Transformation Pack for Windows XP med SP2 NB: Fungerer bare for de som har SP2 installert! http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=221851 EDIT: Noen bilder her: http://www.tcmagazine.info/modules.php?op=...rticle&pageid=2 Etter det så er det bare å finne noen MAC programmer som Y'z Dock, Object Dock osv. Samt kanskje en MAC OS Visual Style. Endret 24. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
notorled Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 TCi: jeg elsker deg! Takker så meget... Nå skal desktoppen min bli fiiiin Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 TCi: jeg elsker deg! Takker så meget... Nå skal desktoppen min bli fiiiin :!: Lenke til kommentar
notorled Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 TCi: jeg elsker deg! Takker så meget... Nå skal desktoppen min bli fiiiin :!: Instalerte den, og det som fulgte med... Og det er feet. Min Pc-mac Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 TCi: jeg elsker deg! Takker så meget... Nå skal desktoppen min bli fiiiin :!: Instalerte den, og det som fulgte med... Og det er feet. Min Pc-mac bilde? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 noen som har en gnome theme? eller kde? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 noen som har en gnome theme?eller kde? KDE Plastik Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 "Du må skrive en melding i innlegget, ellers gir det ikke særlig mening!" Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) stor pakke for de som vil skinne MSN den er for versjon 6.2,finnes en for 6.1 også. Endret 26. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 stor pakke for de som vil skinne MSN den er for versjon 6.2,finnes en for 6.1 også. Lyst til å legge med instruksjoner på hvor man skal trykke, siden linken kun sender deg tilbake til forsiden til mess.be? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 stor pakke for de som vil skinne MSN den er for versjon 6.2,finnes en for 6.1 også. Lyst til å legge med instruksjoner på hvor man skal trykke, siden linken kun sender deg tilbake til forsiden til mess.be? MSN Messenger 6 skins=>MSN Messenger 6.2 - Windows X's Edition 6.2.133 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) ... Endret 26. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg gjentar:Samurize med norsktv 0.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå