Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

emm ok! Estetikk betyr noe à la "læren om det vakre/skjønne".

Så når jeg sier "estetiske grunner" her, så mener jeg med det, at jeg velger det ene fremfor det andre på grunn av at jeg synes det ene er vakrere/penere enn det andre.

Det betyr ikke at det jeg ikke valgte ikke kan ha andre fordeler som kan være gode!

Isj, forstod du noe av det jeg prøvde å si her eller? Ble vanskelig å stokke ordene! :)

Lenke til kommentar

Så når jeg sier "estetiske grunner" her, så mener jeg med det, at jeg velger det ene fremfor det andre på grunn av at jeg synes det ene er vakrere/penere enn det andre.

Det betyr ikke at det jeg ikke valgte ikke kan ha andre fordeler som kan være gode!

Isj, forstod du noe av det jeg prøvde å si her eller? Ble vanskelig å stokke ordene! :)

sånn som jeg forsto det:

du ville velget det fordi det er vakrere,selv om det er dårligere/mere upraktisk enn det andre.

har jeg lært meg et nytt ord eller?

Lenke til kommentar

Isj, forstod du noe av det jeg prøvde å si her eller? Ble vanskelig å stokke ordene!  :)

sånn som jeg forsto det:

du ville velget det fordi det er vakrere,selv om det er dårligere/mere upraktisk enn det andre.

har jeg lært meg et nytt ord eller?

Sånn kan det forstås ja.

Men det at noe har estetiske verdier, betyr ikke nødvendigvis at det er dårligere/mere upraktisk enn noe annet, det kan være begge deler, ingen av delene, eller en av delene hehe.. :)

I dette tilfellet sier ikke jeg at Rainmeter'n er dårligere enn Samurize-config'en din, jeg vet jo ikke hva du synes er bra/praktisk å ha på skrivebordet ditt. Men siden du spurte hva vi ville valgt, svarer jeg rainmeter'en i dette tilfellet, men poengterer at den eneste grunnen til at jeg velger den i dette tilfellet, er at jeg synes den var penere på skrivebordet ditt, enn hva Samurize-config'en var.

Jeg tror du har lært et nytt ord. :D

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å lage en mac-aktig mod?

Det har nettopp kommet en MAC OSX Transformation Pack for Windows XP med SP2

NB: Fungerer bare for de som har SP2 installert!

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=221851

EDIT: Noen bilder her: http://www.tcmagazine.info/modules.php?op=...rticle&pageid=2

Etter det så er det bare å finne noen MAC programmer som Y'z Dock, Object Dock osv.

Samt kanskje en MAC OS Visual Style.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...