Kontorstol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva synes dere om min desktop? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Her er mitt. Har ett ikon i tray fordi jeg bruker det så mye at det ble tungvindt at det var sjult... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Err... gjør det noen stor nytte å ikke ha det framme da?Utrolig, jeg har møtt et menneske som ikke forstår nytten med å ha det ryddig. Kan jeg få stille deg ut på et museum? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvor kan jeg få gratis ikoner til skrivebordet?? Noe vista lignende eller noe slikt, fine stilrene farger som passer til bakgrunnen min (se lengre opp) Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Iconpackager kombinert med deviantart burde funke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tordenflesk: Hvordan får du til at det bare står Shut down? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva synes dere om min desktop? Stilig! Utrolig, jeg har møtt et menneske som ikke forstår nytten med å ha det ryddig. Kan jeg få stille deg ut på et museum? 7917528[/snapback] Du seriøst, jeg fatter virkelig ikke problemet. Hvis jeg velger å ha det sånn, så la meg ha det sånn da vel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan noen gi meg det usynlige ikonet? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Utrolig, jeg har møtt et menneske som ikke forstår nytten med å ha det ryddig. Kan jeg få stille deg ut på et museum? 7917528[/snapback] Du seriøst, jeg fatter virkelig ikke problemet. Hvis jeg velger å ha det sånn, så la meg ha det sånn da vel! 7918421[/snapback] Tordenflesk har vel en liten tendens til å tro at alle må mene det samme som han. Hver gang noen kommer med wannabe Vista eller andre ting som ikke er slik han liker det, er han ikke sein om å påpeke det. Endret 11. februar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tordenflesk er jo forumets (u)offisielle deskmod-Gud da... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Joda, men folk må få lov til å legge ut ting de liker uten at han må kommentere hvor dårlig han liker det. Jeg personlig liker ingen av desktop mod`ene hans (ihvertfall veldig få) men jeg gidder ikke kommentere det hver gang han legger ut en ny forde. Lenke til kommentar
federal_corp Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) God ettermiddag. Jeg har lastet ned Style Xp. men noe frustrerer meg. Themexp org.jeg lastet ned en theme ifra den siden. til min store overraskelse var alle theme-filene så vell som wallpapers og login screens setups. I setupen instalerer man unødvendige reklameprogrammer. Jeg har googlet rævva av meg for og lete etter bedre Theme-sites enn Themexp.org. Fant disse/denne: Skinbase Dere desktopmoddere vet om flere. send likene på PM Endret 11. februar 2007 av federal_corp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 deviantART og customize.org Ville dessuten anbefale deg å slutte å bruke StyleXP og helle patche uxtheme.dll. Det går raskere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sorry for dobbelpost... Hvordan får jeg til at kontaktene på MirandaIM "hektes" fast til høyre, ikke venstre? Håper noe førstår hva jeg mener. Mvh. StigF Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Her er mitt.Har ett ikon i tray fordi jeg bruker det så mye at det ble tungvindt at det var sjult... 7917524[/snapback] Feedback? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er en gretten ung man, lett irritert og har vanskelig for å forrstå hvorfor folk mener/liker noe annet enn meg. Jeg er vel litt gal, men er det ikke et tegn på at man er et geni StigF: Kun Shutdown: Da bruker jeg TuneUp SystemControl->Start Menu->Advanced-> huker vekk "Show Log Off In Start menu" Miranda: Contact List->Row Items->Text->Align To Right(Tror jeg) Ikon: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har fått ikonet... Hvordan får du til den "kanten" helt øverst? Jeg får det bare til med clist_classic, og kan jeg ikke feste kontaktene til høyre... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan noen hjelpe meg å finne en ny papirkurv (ikon)? Ikke blå eller gul eller noen slik, men neo svart og stilrent Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mitt nye, ble litt lei av vista-skinnet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvordan får du til den "kanten" helt øverst?Der tok jeg bilde av startmenyen, bedrev litt PS og så satt det som bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå