Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Slik ser mitt skrivebord ut i skrivende stund: (Har forresten "autoskjul" av oppgavelinjen) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med og skjule Norton greia, try ikoner og språklinja? Skjønner ikke hvordan folk klarer og ha oppgavelinjen øverst jeg Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tordenflesk: Ser at du ofte har Bookmarks oppe. Hvordan endrer du skrift?Du mener startsiden min? Den fikser jeg i dreamweaver. Tøys egentlig at det er alt jeg bruker Dreamweaver til Skjønner ikke hvordan folk klarer og ha oppgavelinjen øverst jeg Tilvennings-sak det. Syns jeg er mer effektiv på den måten jeg, dessuten blir du hakket tøffere en resten av befolkningen da Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Kanskje jeg skal ha den øverst jeg også Hvis man blir tøffere. Selv om jeg er hakket tøffere fra før av... Endret 1. februar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med og skjule Norton greia, try ikoner og språklinja? Skjønner ikke hvordan folk klarer og ha oppgavelinjen øverst jeg 7851605[/snapback] Som Tordenflesk sier, så er det en tilvenningssak Valgte å ha den oppe fordi jeg ville ha et super-uvanlig skrivebord. Jeg mener, et skrivebord med oppgavelinjen øverst, standard windows-stil og et wallpaper som er svart med et stooort spørsmålstegn i midten er ikke akuratt det mest normale du ser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det ei nettside? hvorfor vises ikke adressen da? den vises jo i det andre vinduet. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje nevnt før, men RocketDock er en veldig bra Apple lignende ikonlinje eller hva det nå heter. Stabil og ikke noe smuss. Ellers er det mye svarte desktoper fortiden. Vista setter idèer i hodet på folk. hehe Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det ei nettside? hvorfor vises ikke adressen da? den vises jo i det andre vinduet.Fordi jeg har ein slik ein rettetast som fjerner tekst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen her inne som veit hvordan jeg kan skjule papirkurven? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen her inne som veit hvordan jeg kan skjule papirkurven? 7855076[/snapback] Powertoys for Windows XP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Powertoys for Windows XP. 7855098[/snapback] Takker for det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Bare hyggelig. Ok, det Opera-problemet irriterer meg grenseløst. Jeg kan ikke ha sånn skrift. Hvordan får jeg endret det? Endret 2. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det fikk jeg svar på en gang i denne tråden tror jeg, men husker ikke hvordan jeg gjør det Så da kan du kanskje lese litt rundt? Edit: Ikke det at det hjlp så mye... Endret 2. februar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Marley: Verktøy -> Innstillinger -> Avansert -> Skrifttyper Fungerte i hvertfall for meg å knote litt der. Kjipt at noe VS loker til Opera... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvem trenger deskmod når man har Vista? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 *Sitte og rekke op hånden* Liker ikke designet til Vista så veldig godt jeg... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvem trenger deskmod når man har Vista? Kjeften! Vista er jo stygt som fy da. "uuuu, gjennomsiktig" So f***ing what? Stygt for det. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som er i kjempe humør i dag Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Bare ordet Vista nevnes begynner det å rykke litt i "Anti-DRM"-muskelen min Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har egentlig samme problemet selv... Edit: Skule nesten tro at de prøver å utrydde oss sjørøvere Endret 3. februar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå