P0nduz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Slik ser min ut i kveld veldig simpelt PÅ hardisktittelsen har jeg liket til diskene med den klikk funksjonen (veldig dårlig forklart jeg veit) hvorfor funker det bare og klikke helt til venste midt på bokstaven yterst på kanten? noe jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 DU mener at du må trykke på akkurat der bokstaven er, og hvis du er et par pixler unna bokstaven går det ikke? Du må sette en bakgrunn i Samurize for at hele "boksen" skal være klikkbar. Du trenger ikke se denne bakgrunnen, bare sette alpha til 1 på den, så funker det fint. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 ok det jeg mente takker:D Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Customize er herved frisk-meldt Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det svarer sa meg omtrent ingenting...Bortsett fra at jeg ikke trenger WindowsBlinds :!:Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil. Det er et helt vanlig VS, og det eneste som trengs ekstra som jeg kan se er et Styler-skin type Vista-etterligning. 7753061[/snapback] Det jeg vil er å få themet til å fungere. Hvis du ser på bildene jeg har postet litt tidligere i tråden, så ser du tydelig hva som ikke funker. Har fått til startmeny`en, men det er fortsatt en stor del av det som ikke fungerer. Siden jeg har lagt inn Uxtheme patchen skulle det vel bare være å kopiere inn til C:\WINDOWS\Resources\Themes? Se bilder her 7753108[/snapback] Mulig jeg har dårlig tålmodighet, men jeg vil gjerne få dette til å funke... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Vi har gitt deg svarene du trenger. Nå er det din tur til å gjøre den informasjonen om til en løsning. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Mye fint her Noen som vet hvor jeg kan få tak i Styler? Edit: Noen som har forslag til et lyst WP og en VS som passer til?På forhånd takk for forslag 7726112[/snapback] ..Ingen?7749817[/snapback] Fortsatt ingen? Endret 19. januar 2007 av Craves Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vi har gitt deg svarene du trenger. Nå er det din tur til å gjøre den informasjonen om til en løsning. 7757891[/snapback] Men jeg har jo sagt flere ganger at jeg ikke skjønner hva du mener! Endret 19. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nei, da blir det vanskelig(ere) å hjelpe deg. Akkurat hva er det du ikke skjønner? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor vs`et ikke ser ut som det skal... Bilder her... Endret 19. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du må installere programmet Styler, også må du finne en toolbar som ligner på den på bildet. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jaha...men på den siden hvor jeg fant vs`et stod det ingenting om verken styler eller noe annet. Trodde at det kom til å se ut som på bildet uten å måtte gjøre noe mer jeg... Edit: Heter programmet bare Styler? Finner en drøss av programmer som heter et eller annet med Styler, men ikke bare Styler. Endret 19. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 elronx Hvordan fikk du ram bruk, hvor mye plass og cpu bruk der? Hvilket program? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg fant endelig Styler, lastes ned her. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du må installere programmet Styler, også må du finne en toolbar som ligner på den på bildet. 7758296[/snapback] Hvorfor var det ingen som sa det med en gang? Jeg trodde at kun ved å installere vs`et så fikk jeg som på bildet. Hadde ikke idè om at jeg måtte bruke Styler i tillegg. TAKK! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvorfor var det ingen som sa det med en gang? Vell, jeg sa det bare 2-3 ganger, så til neste gang skal jeg huske å gjøre det minst fire Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvorfor var det ingen som sa det med en gang? Vell, jeg sa det bare 2-3 ganger, så til neste gang skal jeg huske å gjøre det minst fire 7758990[/snapback] Men da skjønte jeg ikke at Styler var et program. Mulig det er jeg som er treig. :!: Men når Hrisebro forklare à la "få det inn med teskje" gikk alt så mye bedre. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noen som vet hvor man forandrer avstanden mellom ikoner. Nå står de altfor nærme hverandre. Finner ikke hvorn man forandrer det... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 elronxHvordan fikk du ram bruk, hvor mye plass og cpu bruk der? Hvilket program? 7758312[/snapback] Han bruker Samurize Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noen som vet hvor man forandrer avstanden mellom ikoner. Nå står de altfor nærme hverandre. Finner ikke hvorn man forandrer det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå