Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Slik ser min ut i kveld

post-67725-1169159503_thumb.jpg

veldig simpelt

PÅ hardisktittelsen har jeg liket til diskene med den klikk funksjonen (veldig dårlig forklart jeg veit) hvorfor funker det bare og klikke helt til venste midt på bokstaven yterst på kanten? noe jeg har gjort feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det svarer sa meg omtrent ingenting...Bortsett fra at jeg ikke trenger WindowsBlinds  :!:
Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil. Det er et helt vanlig VS, og det eneste som trengs ekstra som jeg kan se er et Styler-skin type Vista-etterligning.

7753061[/snapback]

Det jeg vil er å få themet til å fungere. Hvis du ser på bildene jeg har postet litt tidligere i tråden, så ser du tydelig hva som ikke funker.

Har fått til startmeny`en, men det er fortsatt en stor del av det som ikke fungerer. Siden jeg har lagt inn Uxtheme patchen skulle det vel bare være å kopiere inn til C:\WINDOWS\Resources\Themes?

Se bilder her

7753108[/snapback]

Mulig jeg har dårlig tålmodighet, men jeg vil gjerne få dette til å funke... :)

Lenke til kommentar

Mye fint her :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Styler?

Edit:

Noen som har forslag til et lyst WP og en VS som passer til?

På forhånd takk for forslag :)

7726112[/snapback]

..Ingen?

7749817[/snapback]

Fortsatt ingen? Endret av Craves
Lenke til kommentar

Jaha...men på den siden hvor jeg fant vs`et stod det ingenting om verken styler eller noe annet. Trodde at det kom til å se ut som på bildet uten å måtte gjøre noe mer jeg...

Edit: Heter programmet bare Styler? Finner en drøss av programmer som heter et eller annet med Styler, men ikke bare Styler.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Du må installere programmet Styler, også må du finne en toolbar som ligner på den på bildet. :)

7758296[/snapback]

Hvorfor var det ingen som sa det med en gang? :cool:

Jeg trodde at kun ved å installere vs`et så fikk jeg som på bildet. Hadde ikke idè om at jeg måtte bruke Styler i tillegg.

TAKK! :D

Lenke til kommentar
Hvorfor var det ingen som sa det med en gang?  :cool:
Vell, jeg sa det bare 2-3 ganger, så til neste gang skal jeg huske å gjøre det minst fire :p

7758990[/snapback]

Men da skjønte jeg ikke at Styler var et program. Mulig det er jeg som er treig. :!:

Men når Hrisebro forklare à la "få det inn med teskje" gikk alt så mye bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...