Torbjørn. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tommen: Fin desktop, men hvorfor har du alltid med klokker som viser tiden i alle mulige byer rundt om i verden? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tommen: Fin desktop, men hvorfor har du alltid med klokker som viser tiden i alle mulige byer rundt om i verden? alltid?har hatt det 2 ganger. syns det er morsomt å se hva klokken er nå i andre byer i verden. skal mekke ny snart,med ny VS,ny bakgrunn,ny rainmeter,kanskje nytt program og kanskje samurize igjen. satser på en litt mere minimalistisk stil tror jeg. *lete på deviantart og andre moddesider* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Men den står jo ikke der da.. Endret 23. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Men den står jo ikke der da.. Da har du ikke patchet systemet.... EDIT: Og har du lagt den i C:\WINDOWS\RESOURCES\THEMES\? Prøv den siste versjonene: http://www.tcmagazine.info/modules.php?nam...rticle&sid=7441 Endret 23. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Har patcha 1000 ganger nå. Endret 23. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 satte sammen noe kjapt. ikke noe jeg har tenkt å ha lenge. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Etter Patching av Uxtheme-dll og når du da klikker msstyles-filen, skal den komme opp med forhåndsvisning av bakgrunn og vindu osv i det lille "theme-vinduet". Hos deg kommer kun bakgrunnen opp, sant? Det er et typisk eksempel på at uxtheme.dll ikke er patchet skikkelig. Jeg hadde det samme problemet for lenge siden, men etter litt fiksing og triksing, fikk jeg det til å fungere. Du kjører ikke stylexp eller lignende programvare i bakgrunnen? Eller om du har kjørt slik programvare tidligere? Avinstaller alle slike programmer og gå tilbake til originalversjonen av uxtheme.dll (du har sikkert en back-up en eller annen plass), kjør deretter uxtheme multipatchen. Hvis det ikke fungerer da, skjønner jeg lite. Dersom ikke dette fungerer, må du nesten patche filen manuelt tror jeg. Dette er en litt mer tungvint prosess, og instruksjoner på hvordan dette gjøres, finner du her. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 vææ.. samurize er litt vansklig ... noen som har en guide? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) SÅNN. Nå har jeg fått fiksa bittebitte litt. Edit: Har lyst på en bitteliten sånn systeminfo, men når jeg prøvde Samurize(!?) så skjønte jeg bare ingenting.. Endret 23. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 SÅNN. Nå har jeg fått fiksa bittebitte litt. Edit: Har lyst på en bitteliten sånn systeminfo, men når jeg prøvde Samurize(!?) så skjønte jeg bare ingenting.. Fint at du fikk orden på sakene Dersom du lurer på ting i Samurize så har Samurize.com noen veldig fine tutorials: http://www.samurize.com/modules/sections/ Lykke til! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 denne skal jeg ha! ikke så mye forandringer fra den andre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 denne skal jeg ha!ikke så mye forandringer fra den andre. Gjennomført Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 t0mm3n^_: Fikk litt deja vu her. Hadde selv samme wall, vs + matchende winamp for et halvt år siden. Her er forresten et nytt forsøk på noe halvveis fint noe: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Fikk til det jeg lurte på. Endret 23. september 2004 av svortevik Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fin den t0mm3n^_.. Hva heter ho dama på avataren din? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fin den t0mm3n^_.. Hva heter ho dama på avataren din? Tiffany Amber Thiesen (mulig litt feilstavet) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kan jeg lage en volumkontrol i samurize, hvor jeg så legger til et eget ikon som jeg kan styre volumet med på desktopen? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kan jeg lage en volumkontrol i samurize, hvor jeg så legger til et eget ikon som jeg kan styre volumet med på desktopen? Ved hjelp av f.eks. Winamp Control Centre version 1.4 kan du det. Med dette scriptet kan du i utgangspunktet styre alle kommandoer i winamp fra f.eks. skrivebordet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) laget en kjapp liten samurize config til desktopen. skal jeg ha rainmeter'en eller samurizen? klarer ikke helt bestemme meg. edit:glemte å legge ved bilde edit2:glemte det igjen :!: Endret 24. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dersom jeg skulle velge mellom de to du viser oss her, hadde jeg gått for den første. Av estetiske grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå