Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tommen: Fin desktop, men hvorfor har du alltid med klokker som viser tiden i alle mulige byer rundt om i verden? :hmm:

alltid?har hatt det 2 ganger.

syns det er morsomt å se hva klokken er nå i andre byer i verden.

skal mekke ny snart,med ny VS,ny bakgrunn,ny rainmeter,kanskje nytt program og kanskje samurize igjen.

satser på en litt mere minimalistisk stil tror jeg.

*lete på deviantart og andre moddesider*

Lenke til kommentar

Etter Patching av Uxtheme-dll og når du da klikker msstyles-filen, skal den komme opp med forhåndsvisning av bakgrunn og vindu osv i det lille "theme-vinduet". Hos deg kommer kun bakgrunnen opp, sant? Det er et typisk eksempel på at uxtheme.dll ikke er patchet skikkelig.

Jeg hadde det samme problemet for lenge siden, men etter litt fiksing og triksing, fikk jeg det til å fungere.

Du kjører ikke stylexp eller lignende programvare i bakgrunnen? Eller om du har kjørt slik programvare tidligere?

Avinstaller alle slike programmer og gå tilbake til originalversjonen av uxtheme.dll (du har sikkert en back-up en eller annen plass), kjør deretter uxtheme multipatchen. Hvis det ikke fungerer da, skjønner jeg lite.

Dersom ikke dette fungerer, må du nesten patche filen manuelt tror jeg.

Dette er en litt mer tungvint prosess, og instruksjoner på hvordan dette gjøres, finner du her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...