PsychoDevil98 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.freewarefiles.com/program_2_219_18733.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg snakker ikke om uxtheme.... jeg lurte på hvor jeg skiftet navn på papirkurven og mine dokumenter.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Merk den->F2. Akkurat som med alle andre filer på PC'n Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hva slags programm er det man kan bruke til og endre fargene på titlebaren, den som er innebygget i xp funker bare på classic view Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da må du endre themet. Altså skifte ut classic med et annet. Luna har tre farger som du kan bruke, blå, grønn, og sølv. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 viss jeg skifter theme så den over til classic, men det gidder jeg ikke og ha siden det er så firkantet, men går det ikke ann og legge til flere farger i windows xp, som svart, eller sølv svart osv, som det går i classic? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du bruker altså et slikt design: http://www.sghi.info/img/skins/visualStyle....Luna.Style.png Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 ja men jeg har lyst til og bruke svart og ikke blå grønn eller grå dessuten ser det helt likt ut som den som er standar i xp Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Eneste måten du kan endre et VS på er hvis du åpner det i stylebuilder og redigerer med Photoshop. Og gidder du ikke det, finn et annet et. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) så jeg må altså ta et theme åpne det i photoshop og tegne startmenyen og sånt svart? men åssen blir det når jeg åpner mappene og sånt da blir de også svart? Endret 6. januar 2007 av jealei Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan får jeg sånn at det står antall museklikk, musedistanse og tastaturtrykk på desktopen? Er det Samurize? Eller finnes det med Yahoo-Widgets? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre, men la gå.. Noen som har forslag til et wallpaper som passet til det vedlagte skrivebordet? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Syntes den der passet bra jeg, den var kul Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 så jeg må altså ta et theme åpne det i photoshop og tegne startmenyen og sånt svart? men åssen blir det når jeg åpner mappene og sånt da blir de også svart?Du åpner det med Stylebuilder, eksporterer de bitene du vil pynte på, så pynter du de, importerer de tilbake og lagrer. Jeg har aldri gjort dette selv så har dessverre ikke den aller største peilen på det. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre, men la gå..Noen som har forslag til et wallpaper som passet til det vedlagte skrivebordet? På forhånd takk for svar Du finner jo mange i denne tråden. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hallo.. vet ikke om dette er ret plass å spørre! men jeg lurer på hvor jeg finner windows script center? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre, men la gå..Noen som har forslag til et wallpaper som passet til det vedlagte skrivebordet? På forhånd takk for svar 7660587[/snapback] Hei, gidder du og laste opp bare wallpaperet? eller si hvor du fant det? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre, men la gå..Noen som har forslag til et wallpaper som passet til det vedlagte skrivebordet? På forhånd takk for svar 7660587[/snapback] Ok, bortsett fra det svarte som er på oppgavelinja Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 er det noen som har en god og utfyllende guide til hvordan å bruke samurize? søkte på forumet man fant ikke noen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 er det noen som har en god og utfyllende guide til hvordan å bruke samurize?søkte på forumet man fant ikke noen. 7689989[/snapback] http://www.samurize.com/modules/sections/i...article&artid=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå