Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen forslag: -Ikke ha så bred oppgavelinje, det er ikke pent -Rydd litt i objectdocken, meget rotete -Finn et litt mindre rotete/skrikende wallpaper 7619148[/snapback] Takk for tipsene. Skal se om jeg endrer på noe ja... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 går det an og få Samurize til å vise winamp playlist og eventuelt annet avspillingsprogram som egner seg bedre? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Mitt nye kommentarer?? Endret 1. januar 2007 av It-begynner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 fint det, kansjke få vekk ikonene i tray? Vistaskinnet jeg snakket om hermet etter aero-effekten eller hva det er, den gjorde i alle fall "kanten" rundt vinduene litt usynlige. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 utrolig stilig Finnes det en side hvor jeg kan laste ned ferdige skins til PCen. ikke snakk om at jeg klarer å lage en selv Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 utrolig stilig Finnes det en side hvor jeg kan laste ned ferdige skins til PCen. ikke snakk om at jeg klarer å lage en selv 7621103[/snapback] customize.org har mye rart du sikkert kan bruke Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) utrolig stilig Finnes det en side hvor jeg kan laste ned ferdige skins til PCen. ikke snakk om at jeg klarer å lage en selv 7621103[/snapback] Les i denne tråden så finner du nok ut av det... Edit: Skriveleif Endret 1. januar 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fortsatt Windows som gjeldende plattform. Details @ DA. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vil ha kun oppgavelinjen i svart Vista-stil, hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 skal kun oppgavelinjen være i vistastil, eller skal vinduene også være det? hvis vinduene også skal være i vistastil kan du bare søke etter vista på deviantart. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kun oppgavelinjen, ikke vinduene. Vet ikke om det er mulig, så hvis ingen andre kommer med noe, får jeg ta til takke med det på DA. Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kun oppgavelinjen, ikke vinduene. Vet ikke om det er mulig, så hvis ingen andre kommer med noe, får jeg ta til takke med det på DA. 7624900[/snapback] http://www.deviantart.com/deviation/412229...h+age_scale%3A5 Var det dette du tenkte på? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Der er vinduene også i Vista-stil, så det var ikke akkurat det jeg tenkte på. Jeg får lete litt til... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 eX_treme; Beste Mac OSX kopien jeg har sett! Digg! Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er vel ikke noen som vet om det er mulig å gjøre slik at object dock ikke popper opp når du tar musa over. For eksempel hvis jeg leser på diskusjon.no, og musa kommer over på venstre side, popper den opp. Dette er ekstremt irritrerende i f.eks bf2 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det finnes en innstilling i programmet, men husker ikke hvor. Bruker det ikke lengre. Leit litt så finner du det nok. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er vel ikke noen som vet om det er mulig å gjøre slik at object dock ikke popper opp når du tar musa over.For eksempel hvis jeg leser på diskusjon.no, og musa kommer over på venstre side, popper den opp. Dette er ekstremt irritrerende i f.eks bf2 7632407[/snapback] Det gjør du ved å gå på Dock Settings > Positioning. Så ved "Z-Ordering". Fjern den haken ved "Use Mouse Activation" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå