IceFox Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Spørs hva du mener med "slike", men dette er en fin guide i hvertfall: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595529 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Men hvis du velger at det er blanke ikoner, vil det ikke bli slik overalt da?Den enkelte snarveien får et blankt ikon ja. Skjer ikke noe annet enn det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) http://mandolux.com/ Fin side for både fattigfolk med 1 skjerm, og rikfolk med 2 skjermer. (De få gærningene med 3 og 4 får litt og ) Endret 14. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Slik ser min destop ut gdh.bmp Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Wow, det var bare helt sinnsykt tøft. Akkurat min stil! Flott laget ! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tordenflesk; du gidder vel ikke laste opp det usynlige ikonet. Finner det da pokker hvor enn jeg søker. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Glem det. Beklager Goscinny Endret 15. desember 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Tordenflesk; du gidder vel ikke laste opp det usynlige ikonet. Finner det da pokker hvor enn jeg søker. Endret 15. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skal teste ut noe nytt, har lenge vært skeptisk til til blackbox og litestep, men vil nå prøve noe nytt, og har dermed noen spørsmål: 1. Blir endringene gjeldene for hele datamaskinen? 2. Hva er best av blackbox/litestep? 3. Hva gjør egentlig programmene? ______ StigF Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Når du sier at den bare endrer ikonet på snarveien, er du samtidig klar over at den endrer ikonene under mappene på startmeny -> Alle programmer -> f.eks notisblokk? Eller er ikke dette meningen? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ok, sikkert helt jævlig dumt spørsmål, men ihvertfall. Frem til nå har jeg kjørt window blinds, men har nå gått over til UXtheme patchen, men hvor finner jeg themes til det? /Yaricks Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Quoter meg selv fra en annen tråd. Woo yay! Dette er knallbra! EDIT: Okay, har et spørsmål. Hvordan flytter jeg oppgavelinja til at den blir nede? Atm er den øverst. EDIT2: Kanskje litt dårlig forklart, så jeg legger ved screenshot. 7509691[/snapback] EDIT:Screenshot'et kom ikke med, så da legger jeg til. Endret 15. desember 2006 av WhiteDragon Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Ok, sikkert helt jævlig dumt spørsmål, men ihvertfall. Frem til nå har jeg kjørt window blinds, men har nå gått over til UXtheme patchen, men hvor finner jeg themes til det? /Yaricks 7510515[/snapback] Her finner du skins. Du skal ha VisualStyle hvis du begynner og lete på deviantart... Endret 15. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Thank you very much mr thomas ll! Endret 15. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Okay, har et spørsmål. Hvordan flytter jeg oppgavelinja til at den blir nede? Atm er den øverst. Hvis du bruker Fly-a-Kite er jeg ikke sikker på om det går an.. Prøv å høyreklikk på oppgavelinja og trykk på "Lås oppgavelinjen" hvis det står. Deretter "drar" du oppgavelinja ned slik at den vises nederst i stedet, og så trykker du igjen på "Lås oppgavelinjen". Vet som sagt ikke om dette Fungerer i Fly-a-Kite, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Julestemning! Clicky! :!: Endret 15. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Min atm vista wannabe? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 No problem mr. Yaricks Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Okay, har et spørsmål. Hvordan flytter jeg oppgavelinja til at den blir nede? Atm er den øverst. Hvis du bruker Fly-a-Kite er jeg ikke sikker på om det går an.. Prøv å høyreklikk på oppgavelinja og trykk på "Lås oppgavelinjen" hvis det står. Deretter "drar" du oppgavelinja ned slik at den vises nederst i stedet, og så trykker du igjen på "Lås oppgavelinjen". Vet som sagt ikke om dette Fungerer i Fly-a-Kite, men det er verdt et forsøk. 7510765[/snapback] Ok, skal prøve Takk for svar ! EDIT: Det funket! Tusen takk! Min atm vista wannabe? 7511134[/snapback] Hvordan fikser du slik at du får den linjen øverst? Vil gjerne ha slik jeg også. Endret 15. desember 2006 av WhiteDragon Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den linjen er objectdock/rocketdock @google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå