Goscinny Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Custo-hore: Internett-språk for Wincustomize.org-horer. Ergo betyr C.H. en som bare bruker wincustomize og boikotter andre alternativer, være seg for eksempel Deviantart.com. Min tolkning, iallfall ENDRET: Mente iallfall customize.org Goscinny Endret 11. desember 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ikoner, Styler, Miranda og VS er fra Deviant, og wall er fra Customize.org. Wincustomize holder jeg meg langt unna Endret 11. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Får ikke knappene til og ligge øverst... Kan du hjelpe Trodenflesk? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikoner, Styler, Miranda og VS er fra Deviant, og wall er fra Customize.org. Wincustomize holder jeg meg langt unna 7480214[/snapback] tenkte på customize.org Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Får ikke knappene til og ligge øverst...Kan du hjelpe Trodenflesk? DU kan jo se hvordan jeg har ordna knappene, så kan du lage de selv? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hadde tenkt og ha tekst... Men de blir ikke sylige når jeg drar dem opp på den "baren". Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sidebar i Windows XP som viser statusen på mine favoritt Counter-Strike Source servere, er dette mulig å få til? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ble ganske fornøyd egentlig. Kometarer/tanker/tips blir gledelig mottat... Edit: Docken på topper en skjult, viser den bare for og vise ikoner... Endret 13. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som har lyst til å fortelle meg hvilke program dere bruker? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ganske bra, Thomas II. Kanskje kunne du gjort skriften på tabbene i ObjectDock litt mindre? De er veldig store i forhold til den andre teksten du har ... Goscinny Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Noen som har lyst til å fortelle meg hvilke program dere bruker? 7494507[/snapback] Jeg bruker (se posten over) bare Samurize og ObjectDock Plus Edit: Eller denne Ganske bra, Thomas II. Kanskje kunne du gjort skriften på tabbene i ObjectDock litt mindre? De er veldig store i forhold til den andre teksten du har ... Goscinny 7494513[/snapback] Ble litt bedre det... Takker Noen flere synspunkter? Edit2: La opp bilde på nytt med docken framme... Endret 13. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Synes desverre skriften som indikerer HDD og sangnavn er litt vel store, men ellers er den form for linje litt morsom. Hvordan får noen av dere en startmeny uten ikoner, eller rett og slett den spessielle stratmenyen? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Personlig liker jeg den fonten. Linjen skal Tordenflesk ha credit for. Har bare gjort om litt på fargene... Den på toppen er ObjectDock plus (det er det nede også, men den bruker jeg som oppgavelinje. Så denne mappa er alle programmene). ObjectDock Plus skal koste penger, men hvis du ikke trenger tabsa (de vite kategoriene) så kan du laste ned Objectdock helt gratis. Takker for kritik Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tenkte ikke på Object Dock gitt. Bruker det selv, men lurte på selve menyen som kommer opp når du trykker på startknappen, altså startmenyen. Har sett modde ekstra på denne, ikke ved hjelp av VS ser der ut som. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Skjønner ikke hva du mener nå jeg... Endret 13. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Blei fint det thomas ll.. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Takker. Ble faktisk fornøyd med denne selv også. Har sittet på en utrolig stygt desktop nå, så jeg klarte ikke mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tenkte ikke på Object Dock gitt. Bruker det selv, men lurte på selve menyen som kommer opp når du trykker på startknappen, altså startmenyen. Har sett modde ekstra på denne, ikke ved hjelp av VS ser der ut som.Vel, hvis du tenker på min startmeny: Det eneste jeg har gjort er å fjerne alt av duppeditter til Kontrollpanel, Kjør osv osv. Og så har jeg 'pinned' noen snarveier med blanke ikoner der. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Men hvis du velger at det er blanke ikoner, vil det ikke bli slik overalt da? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvordan er det du lager slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå