Tordenflesk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Samurize funker jo fint til det. Og hvis du vil kan du bruke taskbar-klienten og legge samurize-configen som en toolbar. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan du oversette det? Jeg har nok programm oppe og går nå. Må eventuelt bytte ut en av dem hvis det ikke går ann å få det til å vises på noen andre måter... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ønsker også å lage nye desktop Men det ser ganske avansert ut :!: Finns det noen guider til hvordan man går frem? Jeg har prøvd "style xp" men det ga meg ikke resultatene jeg ønsket meg Hadde vært digg å hatt sånn som viser hvor mye minne som brukes og hvor mye plass det er på disken osv. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Her er det en guide som burde hjelpe deg... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Her er det en guide som burde hjelpe deg... 7421658[/snapback] Takker Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skulle gjerne ha modda widescreen laptopen min. http://www.deviantart.com/deviation/42012969/ For de av dere som har sett denne før, marley f.eks, så skulle jeg gjerne visst hvilket program han har brukt på msn'en sin. Tipper at den saken nede i høyre hjørne er samurize. Har prøvd dette litt, men klarte ikke sette det opp på en god måte. Noen som kan si meg hvordan jeg får det noenlunde lik Marley sin? Tror det er 2 docking stasjoner jeg ser nede i venstre hjørne. Hvilken er disse? Og sist, men ikke minst. Men ny pc, må man også ha noen gode bakgrunner. Deviant hadde et utrolig dårlig utvalg av WS wallpapers. Har dere noen? 7412818[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 http://interfacelift.com/wallpaper/ http://wallpapers.jurko.net/widescreen/ F.eks. Etter et rakst søk på Google. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis ikke denne guiden er blitt postet her før, håper jeg at den kan være til hjelp for mange. http://www.wikihow.com/Pimp-Your-Windows-X...ool-Mac-Desktop Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis ikke denne guiden er blitt postet her før, håper jeg at den kan være til hjelp for mange.http://www.wikihow.com/Pimp-Your-Windows-X...ool-Mac-Desktop Holder vel egentlig med pt. 8 i den guiden. Den tar seg jo av alle de andre punktene der+++. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) her var det tomt Endret 7. desember 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Vel, unnskyld meg for at jeg ikke har funnet noen ikoner som passer her da:P Endret 7. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Teds Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Prøvde meg på ett nytt theme igjen, men skriften i dette themet suger hardt. Er det mulighet for å legge inn egne fonts? Prøvde å kopiere "fonts" fra "Skrifter" i kontrollpanel til "Fonts" under "Resources", men det hjalp ikke. Themet i seg selv var flott.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Font-filene skal ikke ligge noe annet sted enn Windows\Fonts. Fonts bytter du under 'Appearance->Advanced' under 'Display Properties' Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg skulle gjerne hatt en Samurize config som bare besto av tekst uten noe spesiell interface, så informasjonen bare vil stå rett over wallpaperet med en stilig font. Noen forslag? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ja, du kan jo lage den selv? Er jo det som er hele poenget med Samurize - Det er en WYSIWYG Widget-maker Endret 8. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gidder ikke det, finnes det ikke en ferdig config til det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det finnes haugevis på samurize.com Her har du ihvertfall min, så kan du endre litt på den hvis du vil. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Stjeler den der jeg også Tordenflesk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vet ikke helt om dette er riktig plass å spørre, men noen som vet om en side hvor jeg kan få tak i jule wallpapers til 1440 x 900 oppløsing? Har sett på interfacelift, men fant noe jule greier der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 har du sjekket på Pixel Girl Presents?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå