Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Du kan laste ned Rainlendar skins her Så pakker du dem opp. Legg dem i: Programfiler> Rainlender> Skins Her skal de ligge i mapper... Så høyre klikker du på rainlender tryikonet (nede vedklokken) så velger du oppdater. Så høyreklikker du igjen og går på velg skin (noe i den duren) også velger du skin... Edit: Da var det Rainmeter du brukte... Er samme måte som over. Du må bare velge rainmeter på høyresiden av Customize og Rainmeter mappen i programfiler... Endret 3. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kan laste ned Rainlendar skins herSå pakker du dem opp. Legg dem i: Programfiler> Rainlender> Skins Her skal de ligge i mapper... Så høyre klikker du på rainlender tryikonet (nede vedklokken) så velger du oppdater. Så høyreklikker du igjen og går på velg skin (noe i den duren) også velger du skin... Edit: Da var det Rainmeter du brukte... Er samme måte som over. Du må bare velge rainmeter på høyresiden av Customize og Rainmeter mappen i programfiler... 7415111[/snapback] Ok. Tusen takk. Hva bruker mest ressurser da? Statbar vs Rainmeter Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det veit jeg ikke, har aldri prøvd Statbar, men rainmeter bruker så godt som ikke ressurser. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ok, da trur jeg at jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Raskt spørsmål, men jeg ser noen har ObjectDock lignende-programmer, men i stedet for bilder har dere skrift. Er dette et bilde av skrift eller er det slik at man også kan ha tekst som en link? Mvh. Ole Martin. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Her er dagens resultat. Får ikke til noe bedre når man er bakfull etter julebord Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den såkalte skriften du refererer til er kun tilgjengelig i ObjectDock Plus, en betalingsversjon. Er en form for faner Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Her er dagens resultat. Får ikke til noe bedre når man er bakfull etter julebord 7416113[/snapback] Knallstilig VS, link? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er du i julestemning quakie? *henvise til bilde* Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) quakie: http://www.deviantart.com/deviation/428540...s%2Fvisualstyle Endret 3. desember 2006 av Faris Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kunne ikke ha postet hva det heter istedenfor? For jeg kommer ikke inn på Deviantart på denne maskinen, av en eller annen sær grunn :/ . Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det heter så mye som: Axoncore V2 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Dette skal visst være lettere sagt enn gjort, alle linker jeg finner for og laste ned themet redirecter til Deviantart. Noen kunne ikke være så snille og lastet det opp her eller på Rapidshare event? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Merkelig det da. Uansett, her er themet AxoncoreV2.zip Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trenger hjelp til å finne noen kule iconer til objectdock, Ventrilo. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Wiii! Bortkasta konsoll, men pen er den da. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ris og ros (om det er noe av sistnevnte) Begynner å bli fornøyd, mangler en Samurize-config til TV-programmer dog. Det kommer, men er det noe annet som burde blitt gjort om på? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Så da bra ut det der! Absolutt. Men jeg hadde hvertfall skaffet et annet theme. Det ligner litt for mye på xp standard opplegget. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Wiii! Bortkasta konsoll, men pen er den da. 7417242[/snapback] Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg trenger litt hjelp. Jeg vil ha Winamp til å vise tittel på sangene den spiller. Jeg vet at Winamp kan ligge "fremst", men det vil jeg ikke. Det står jo tittel nede på startlinjen. Men da må jeg ha den rullende. Det vil jeg heller ikke. Så, hva kan jeg bruke for å vise tittelen andre steder? Programmer som "ligger fremst hele tiden" Statbar Object Dock Rainlendar Og ikke minst: Starlinjen (den er doblet i høgden) Her er link til bilde: http://home.no/andersskogli/desktop.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå