Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Takker Zappza, skal teste det når jeg kommer hjem. Edit: Det funka Endret 1. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Åh, sorry Burde sett litt nøyere på quoten. Er en egen Windows-greie som er lansert i sammenheng med Zune-MP3-spilleren http://download.microsoft.com/download/e/a...esktopTheme.msi Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp,der var den! Hjertelig takk!! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Da har jeg snekret litt selv. Har 4 snarveier i de 2 dørene. Høyre dør: - Øverst: E:\ - Nederst: Opera Venstre: - Øverst: C:\ - Nederst: Winamp Noen tips? Endret 1. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Pent! hva har du gjort med startbaren? autohide?... har du noen dock? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ville flytta inn den musikkconfigen på det litt mørkere området, syntes det var vanskelig å lese. Ellers pent Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Last ned UX Theme patch (og paych)... Søk på www.deviantart.com etter den stylen du vil ha... 7395113[/snapback] Jeg skal lese denne guiden først, men jeg fikk ikke lastet ned UX Theme Patch... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Pent!hva har du gjort med startbaren? autohide?... har du noen dock? 7401996[/snapback] Er autohide og ObjectDock... Takker Ville flytta inn den musikkconfigen på det litt mørkere området, syntes det var vanskelig å lese. Ellers pent 7402596[/snapback] Grunnen til at den er vansklige og lese er pga kvalitet (jpg). er ikke vanskelig i "virkeligheten" Last ned UX Theme patch (og paych)... Søk på www.deviantart.com etter den stylen du vil ha... 7395113[/snapback] Jeg skal lese denne guiden først, men jeg fikk ikke lastet ned UX Theme Patch... 7402943[/snapback] UX Theme Patch kan du laste ned her Det er bare og kjøre .exe fila så gjør den allt selv. Så laster du ned skins fra Deviantart eller fra Customize Så legger du dem i: Windows> Resources> Themes> .msstyles filer skal ligge i en mappe som heter akurat det samme som .msstyle fila og .theme filer skal bare ligge løst. Endret 1. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg måtte bare kommer i julestemning 7387134[/snapback] Hva heter VS-et ditt? Hvor kan jeg laste det ned? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Min laptop atm: - Litestep - Samurize Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 espennyh: Det ble litt lite for minimalistiske meg... kakesjef: Til meg eller espennyh? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) thomass ll: veit ikke helt hva mer jeg skal gjøre. tenkte å ha et passende bilde sentrert, men finner ikke noe som er akkurat passe. ellers kan jeg nevne at jeg liker å ha det minimalistisk. Endret 1. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) espennyh: Det ble litt lite for minimalistiske meg... kakesjef: Til meg eller espennyh? 7404357[/snapback] thomas akkurat i dette tilfellet var det til esphenny, men din er også konge fresh likern veldig godt. Endret 1. desember 2006 av kakesjef Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kakesjef: Var det jeg tenkte meg siden du hadde postet etter han. Men det er jo lov og håpe espennyh: Hva med denne? Denne var egentlig mye fetere. Vil basse desktopen din bra tror jeg Endret 1. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 :: Lurer på en ting med samurize. Jeg prøver å få den til å vise temperaturen fra fan speed. Men den vil bare vise Temp 1 fra fan speed greia og det er ikke den jeg vil ha der jeg vil ha temp 2 . Hvordan bytter jeg om på¨det? Er det mulig å ha flere av tempene samtidig? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da har jeg snekret litt selv. Har 4 snarveier i de 2 dørene. Høyre dør: - Øverst: E:\ - Nederst: Opera Venstre: - Øverst: C:\ - Nederst: Winamp Noen tips? 7401903[/snapback] Hva heter wallpaperet du bruker? Kan du legge det ut eller si hvor du fant det? Ellers var desktopen fin Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 thomas ll: Jeg får ikke lastet ned filen. Står at jeg ikke har tilgang til siden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet hvordan man endrer utseende på verktøylinjen i Windows, som f.eks med denne skinnen: http://www.deviantart.com/deviation/41733374/ Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Styler heter programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå